سریال های جدید دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۲ ؛ از Moon Knight تا Secret Invasion

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۲ ؛ از Moon Knight تا Secret Invasion

سرویس استریمینگ دیزنی پلاس از زمان آغاز به کارش در اواخر سال ۲۰۱۹ تاکنون همواره در حال بزرگتر شدن بوده و اکنون به یکی از محبوب ترین سرویس های استریمینگ تبدیل شده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت دیزنی پلاس کاتالوگ بسیار شلوغ و متنوع این سرویس از محتواهاست که دائماً فیلم ها و سریال های اورجینال بیشتری به آن اضافه می شود. در سال ۲۰۲۱ با اضافه شدن محتواهایی مانند The Mandalorian و High School Musical: The Musical: The Series بر دارایی های دیزنی پلاس افزوده شده  و سریال های اسپین آفی بیشتری از مجموعه جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول نیز به آن اضافه شد. قرار است در سال ۲۰۲۲ نیز سریال های هیجان انگیز جدیدی به این مجموعه اضافه خواهند شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ سریال جدیدی آشنا کنیم که در سال ۲۰۲۲ از سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۱- The Proud Family: Louder And Prouder

تاریخ انتشار: ۲۳ فوریه

سریال های اورجینال متعددی از شبکه دیزنی موجود است که کودکان و نوجوانان عاشق آن ها هستند و هنوز هم تماشای آن ها لذت بخش است. یکی از این انیمیشن ها که همواره کمتر مورد توجه قرار می گیرد The Proud Family است که البته یکی از جذاب ترین سریال های انیمیشن شبکه دیزنی است. این سریال در سال ۲۰۰۵ تمام شد اما دیزنی پلاس آن را با فصول جدید بازگرداند. بسیاری از گویندگان سریال اصلی برای The Proud Family: Louder and Prouder بازگشته اند در حالی که سلبریتی های جدیدی مثل زاخری کوینتو و بیلی پورتر نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد. داستان سریال جدید در دهه ۲۰۲۰ می گذرد و به همین خاطر حال و هوای مدرنی دارد.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۲- Moon Knight

تاریخ انتشار: ۳۰ مارس

همیشه جذاب است که می بینیم بازیگران و شخصیت های جدیدی به دنیای بزرگ سینمایی مارول اضافه می شوند. سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای دنیای سینمایی مارول و شخصیت های آن بود و با ساخت ۴ فیلم مستقل و ۵ سریال تلویزیونی در دیزنی پلاس همراه بود. سال ۲۰۲۲ اما قرار است سال بزرگتری نیز باشد و اولین شخصیتی که در این دنیا در سال ۲۰۲۲ شاهد آن خواهیم بود Moon Knight است. این شخصیت کمیک بوکی اگر چه شخصیت مشهوری نیست اما با توجه به اینکه شخصیتی دارای اختلال هویتی است و با خدایان مصری در ارتباط است آشنایی با او جذب خواهد بود. نقش شخصیت مون نایت را اسکار آیزاک بازی کرده و ایتان هاوک نیز از بازیگران نقش های جانبی خواهد بود و تریلر آن نیز بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۳- Andor

تاریخ انتشار: اواسط ۲۰۲۲

اغلب سریال هایی که امسال از دیزنی پلاس منتشر می شوند هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند اما طرفداران همچنان با اشتیاق انتظار تماشایشان را می کشند. یکی از مورد انتظارترین سریال های دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۲ سریال Andor  است که قررار است در ورد شخصیت آندور کاسیایی باشد، شخصیتی که اولین بار در فیلم Rogue One: A Star Wars Story معرفی شد. دیگو لونا نقش آندور کاسیایی را در نسخه سریالی تکرار خواهد کرد و فارست ویتاکر نیز برای نقش ساگررا باز می گردد. داستان سریال در اوایل شورش روایت می شود که مورد انتظار بود زیرا آندور در انتهای نسخه سینمایی می مرد. از نگاه بسیاری هر چه دنیای جنگ ستارگان بزرگتر شود، اتفاق بهتری به نظر می رسد.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۴- Baymax!

تاریخ انتشار: اواسط ۲۰۲۲

اگر چه از نگاه بسیاری Big Hero 6  در میان بهترین فیلم های انیمیشن استودیو دیزنی قرار دارد اما در مقایسه با فیلم های Frozen یا Moana که در دهه ۲۰۱۰ ساخته شدند کمتر مورد توجه قرار می گیرد. با این وجود سریال جدیدی که از این فیلم اقتباس گرفته شده که Baymax! نام دارد و یکی از سریال های اسپین آفی متعدد این داستان است. بیمکس یک ربات حوزه سلامت ودرمان است که بسیاری را شیفته خود کرده است. این سریال انیمیشنی به این شخصیت و تلاش هایش به عنوان پرستار می پردازد در حالی که وی قصد دارد به ساکنان سن فرانسوکویو کمک کند.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۵- Ms. Marvel

تاریخ انتشار: اواسط ۲۰۲۲

یکی دیگر از شخصیت های جدیدی که وارد دنیای سینمایی مارول می شود Ms. Marvel نام دارد. سریال های Marvel 616 که از دیزنی پلاس منتشر شد نشان دادند که شخصیت خانم مارول بدنبال مرفی شدنش بسیار مورد توجه قرار گرفت، به ویژه اینکه اکنون یک مسلمان پاکستانی آمریکایی نقش اول این سریال ابرقهرمانی را بازی می کند. در حالی که هنوز چیز زیادی در مورد Ms. Marvel نمی دانیم اما بازیگران و تیم سازنده توقعات همه را بالا برده اند، در شرایطی که قرار است شخصیت خانم مارول این نقش را در سال ۲۰۲۳ در فیلم The Marvels نیز تکرار کند.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۶- She-Hulk

تاریخ انتشار: اواسط ۲۰۲۲

بار دیگر، سرویس استریمینگ دیزنی پلاس در حال ساخت و معرفی یک قهرمان جدید است که دهه هاست خوانندگان کتاب های کمیک با نام او آشنایی دارند. شی هالک در واقع یکی از مشهورترین و محبوب ترین شخصیت های ابرقهرمانی کمیک های مارول است که هنوز در دنیای MCU دیده نشده است اما امسال این رویه تغییر خواهد کرد در شرایطی که تاتیانا ماسلانی نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد. استعدادهای متنوع و بی نقص ماسلانی این اطمینان را ایجاد کرده که She-Hulk  تجربه موفقی باشد در شرایطی که جمیله جمیل و رنی الیس گلدزبری نیز نقش های فرعی سریال را بازی می کنند. همچنین دیدن دوباره مارک رافلو در نقش هالک و تیم روث در نقش ابونیمیشن نیز بسیار جذاب خواهد بود. از همه جالب تر اینکه با توجه به داستان این سریال امکان معرفی شخصیت های جذاب بیشتری نیز وجود دارد.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۷- Willow

تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲

وقتی افراد به خرید حقوق لوکاس فیلم توسط دیزنی فکر می کنند، خیلی زود فکرشان به سمت جنگ ستارگان می رود. اگر چه این تصور قابل درک است اما باید بدانید که لوکاس فیلم همان استودیویی است که فیلم فانتزی Willow را در سال ۱۹۸۸ ساخت که از نگاه بسیاری در طول دهه های اخیر بهتر و محبوب تر نیز شده است. اعلام ساخت دنباله سریال Willow بسیار غیرمنتظره بود اما بسیار خوشایند بود و قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. وارویک دیویس نقش شخصیت پیشگوی این سریال را تکرار می کند در حالی که اکثر شخصیت های دیگر داستان با بازیگران جدیدی باز خواهند گشت و انتظار می رود که طرفداران قدیمی نسخه سینمایی از تماشای نسخه سریالی نیز لذت ببرند.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۸- Obi-Wan Kenobi

سال انتشار: سال ۲۰۲۲

شاید مورد انتظارترین سریال های منشعب از دنیای جنگ ستارگان سریال های Ahsoka  و Obi-Wan Kenobi باشند که اولی سال ۲۰۲۳ منتشر شده اما دومی در همین سال حاضر قرار است منتشر شود. در حالی که فیلم های پیش درآمدی نقدهای متفاوتی دریافت کرده اند، همگان بازی ایوان مک گرگور در نقش اوبی-وان را ستوده اند و اکنون برای بازی در این نقش به نسخه سریالی می آید. داستان سریال یک دهه پس از اتفاقات Revenge of the Sith را روایت می کند و در آن اوبی-وان مسئولیت لوک اسکای واکر جوان و تربیت او را بر عهده دارد. دیدن اوبی-وان در این مرحله از زندگی اش بسیار جذاب خواهد بود و حضور هیدن کریستینسن در نقش دارث ویدر نیز یکی از بزرگ ترین اتفاقات دنیای جنگ ستارگان به شمار می آید.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۹- Zootopia+

تاریخ انتشار: ۲۰۲۲

در ظاهر، سریال Zootopia+ متفاوت از هر چیز دیگری است که از سرویس استریمینگ دیزنی پلاس در سال جاری منتشر خوهد شد. این سریال که مجموعه ای از داستان های کوتاه است از دنیای بزرگ و هیجان انگیز زوتوپیا نهایت استفاده را خواهد بود، دنیایی که در سال ۲۰۱۶ با فیلم زوتوپیا ایجاد شده و یکی از بهترین و تحسین شده ترین انیمیشن های دیزنی لقب گرفت. در فیلم، حیوانات انسان نما در کنار هم زندگی خوبی داشند و باز هم مانند انسان ها شغل داشتند و حال هوای نسخه سریالی نیز مشابه خواهد بود. اینجا هم هنوز مشخص نیست چه زمانی نسخه سریالی منتشر می شود و شرح داستان آن دقیقاً چیست اما می دانیم که باید منتظر یک سریال آنتالوژی پر از حیوانات باشیم.

سریال های جدید دیزنی پلاس در سال 2022

۱۰- Secret Invasion

تاریخ انتشار: اواخر ۲۰۲۲

به دنیای سینمایی مارول باز می گردیم و سریال Secret Invasion که می تواند یکی از بهترین سریال های این فرانچایز باشد که در سال جاری منتشر می شود. روایت کمیک بوکی ورود اسکرول ها به زمین و گرفتن هیبت انسانی و داستانی پر از قهرمانان چیزی است که طرفداران این دنیای ابرقهرمانی همیشه دوست داشته اند. هنوز مشخص نیست که نسخه سریالی نیز همین مسیر را در پیش می گیرد از جمله اینکه اسکرول ها در کاپیتان مارول شخصیت هایی منفی و شرور نبودند. از بازیگران این فیلم می توان به ساموئل ال جکسون و بن مندلسون به ترتیب در نقش نیک فیوری و تالوس اشاره کرد و همچنین اولین حضور بازیگرانی مانند کینگسلی بن ادیر، امیلیا کلارک و الیویا کلمن در دنیای سینمایی مارول نیز در این سریال رقم خواهد خورد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • آنیتا بهمن ۱۳, ۱۴۰۰

    Ms.marvel همون کاپیتان مارول یا نه؟