دانلود ۵ فیلم فوق العاده با موضوع مادر

دانلود ۵ فیلم فوق العاده با موضوع مادر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

میان هزاران فیلم و سریال با موضوع های مختلفی مانند اکشن، کمدی و همچنین جنایی پلیسی یکی از موضوعات خاص فیلم با موضوع مادر است.

فیلم های زیادی با موضوع مادر هستند که کمی نیاز به کمکی کنکاو دارند، فیلم هایی که جنایی و پلیسی هستند و یا رمانتیک همگی گاهاً ربطی به مادر و فداکاری هایش دارند. اثرهایی مانند ترسناک که مادری و فرزندانش در مکانی گیر افتاده اند و مادر با از خود گذشتگی اش جان فرزندانش را نجات میدهد.

دانلود فیلم با موضوع مادر

  • جعبه پرنده

فیلم های زیادی با موضوع مادر هستند که کمی نیاز به کمکی کنکاو دارند، فیلم هایی که جنایی و پلیسی هستند و یا رمانتیک همگی گاهاً ربطی به مادر

فیلم سینمایی Bird Box فیلمی دلهره آور و پسارستاخیزی به کارگردانی سوزان بیر و با بازی ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، سارا پلسون، جکی ویور، رزا سلزار، دانیل مک دونالد، تام هالندر، مشین گان کلی، بی‌دی ونگ، پروییت تیلور وینس، جولیان ادواردز، پارمیندر ناگرا محصول سال ۲۰۱۸ کشور ایالات متحده و برگرفته از رمانی با همین نام اثر جاش مالرمن است. این فیلم داستان آخر زمانی را تعریف می‌ کند که موجوداتی فرازمینی به زمین آمده اند و هر کس به بیرون از محل زندگی خود نگاه کند بلافاصله شروع به خودکشی می‌ کند. در این میان عده‌ای بازمانده برای زنده ماندن تلاش می‌ کنند. این فیلم موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم و همچنین کاندیدای دریافت یک جایزه دیگر شده است.

  • پیانو

فیلم های زیادی با موضوع مادر هستند که کمی نیاز به کمکی کنکاو دارند، فیلم هایی که جنایی و پلیسی هستند و یا رمانتیک همگی گاهاً ربطی به مادر

فیلم The Piano ساخت ۱۹۹۳ کشور استرالیا، فرانسه و نیوزیلند به کارگردانی جین کمپیون است. بازیگران این فیلم هالی هانتر، هاروی کایتل، سم نیل و آنا پاکوین هستند، این فیلم به داستان زندگی یک بانوی پیانیست بنام آدا می پردازد که به همراه دخترش به جزیره ای دور افتاده می روند تا با مردی که نمی شناسد ازدواج کند. این فیلم در چهل و سومین دوره جشنواره کن برنده ۲ جایزه مهم نخل طلای کن (بهترین فیلم) و بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. این فیلم در شصت و ششمین دوره اهدای جوایز اسکار ۱۹۹۴ نامزد دریافت ۸ جایزه اسکار نیز شد. جین کمپین نیز نویسنده این اثر می باشد. هالی هانتر جایزه بهترین بازیگر زن این فیلم را کسب نموده و آنا پاکوین بازیگر خردسال نیز بهترین بازیگر مکمل نقش زن را دریافت کرده است.

  • بچه جایگزین

فیلم Changeling با موضوع جنایی و درام محصول ۲۰۰۸ آمریکا به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی جی مایل استرکزینسکی می باشد. این فیلم بر اساس یک داستان کاملا واقعی که در سال ۱۹۲۰ رخ داده است. در این فیلم؛ آنجلینا جولی، جان مالکوویچ، جفری داناوان، ایمی رایان، جن لیلی، فرانک وود به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم به سال ۱۹۲۸ برمیگردد که در لس آنجلس، کریستین کالینز که مادری می باشد مجبور می شود برای رفتن به سر کار پسر ۹ ساله اش والتر را در خانه تنها بگذارد، اما وقتی برمیگردد میبیند والتر در خانه نیست. جستجوی او حاصلی ندارد و مراجعه به پلیس نیز جوابگو نیست. بازی آنجلینا جولی در نقش کریستین کالینز مورد تحسین قرار گرفت و او نامزد جوایز مهمی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد همچنین این فیلم نامزد نخل طلای بهترین فیلم شده است.

  • مادر

فیلم سینمایی مادر (Mother) که با نام Madeo نیز شناخته میشود، فیلمی جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی بونگ جون-هو است که نویسنده و کارگردان فیلم‌هایی همچون انگل و خاطرات قتل است که بر اساس داستان واقعی قتل‌های زنجیره‌ای هواسئونگ، میزبان و فیلم علمی تخیلی برف‌ شکن بوده‌ ند؛ او ۴ اسکار برای فیلم درخشان انگل در کارنامه دارد؛ فیلم مادراز بهترین فیلم های چند سال اخیر سینمای شرق آسیاست که توانسته برنده چهل و چهار جایزه و کاندیدای دریافت چهل و شش جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شود. در فیلم مادر ستارگانی همچون کیم هیه-جا، وون بین، جین گو، یون جی مون، جئون می-سئون، مون هی را، چون وو-هی، یئو مو یئونگ، جانگ یانگ کی، کو کیو پیل، لی می دو، کیم جین گو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

  • اتاق

فیلم های زیادی با موضوع مادر هستند که کمی نیاز به کمکی کنکاو دارند، فیلم هایی که جنایی و پلیسی هستند و یا رمانتیک همگی گاهاً ربطی به مادر

فیلم سینمایی اRoom یک فیلم مستقل در ژانر درام به کارگردانی لنی آبراهامسون و محصول مشترک کانادا، ایرلند، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را اما داناهیو بر اساس رمانی به همین نام نوشته خودش به رشته تحریر درآورده است. از بازیگران فیلم می‌توان به بری لارسون، جیکوب ترمبلی، جوآن آلن و ویلیام اچ میسی اشاره کرد. اتاق به‌طور کامل در تورنتو فیلمبرداری شد و بخش اعظمی از لوکیشن فیلمبرداری نیز در «استودیو پاین وود تورنتو» قرار داشت. ساخت فیلم در نهایت ۱۳ میلیون دلار خرج برداشت و فیلم در گیشه به فروشی نزدیک به ۴۰ میلیون دلار رسید که با توجه به بودجه کمش رقم خوبی محسوب می‌شود.

فیلم های بالای از برترین فیلم ها با موضوع مادر است که میتوانید این فیلم های زیبا را با دو نسخه دوبله و زیرنویس دانلود کنید. همچنین در دسته بندی دانلود فیلم دوبله فارسی این سایت نزدیک به ۳ هزار عنوان وجود دارد که میتوانید بصورت رایگان با لینک مستقیم دانلود فرمایید.

بدون نظر

ورود