عزل امام جمعه تفرش پس از اقدام مرگبار پسرش و کشته شدن دستکم ۳ نفر

عزل امام جمعه تفرش پس از اقدام مرگبار پسرش و کشته شدن دستکم ۳ نفر

حجت ‌الاسلام هادی میرزایی، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: «به دلیل اتفاق ناگواری که در شهرستان تفرش به وقوع پیوست، حجت‌ الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش عزل و ظرف دو روز آینده امام جمعه جدید این شهرستان منصوب خواهد شد.»

وی ادامه داد: «آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان تفرش به زودی در روزهای آینده در شورای اداری شهرستان تفرش برگزار می‌شود… نماز جمعه این هفته ی شهرستان تفرش به امامت امام جمعه جدید و پس از معرفی در شورای اداری شهرستان اقامه خواهد شد.»

پنجشنبه ی گذشته پسری ۱۱ ساله در جریان رانندگی با خودرو سمند در جاده ی تفرش-قم با انحراف به چپ و تصادف با یک پژو پارس موجب مرگ ۳ نفر و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد. بر اساس گزارش ها، پسر ۱۱ ساله حجت الاسلام حاجی‌لری امام جمعه شهرستان تفرش «از توابع استان مرکزی» در حالی که پدرش در کنار دستش بود، در جاده پرخطر دستجرد به تفرش «در محدوده متعلق به شهر دستجرد و استان قم» در حال رانندگی با خودروی سمند پدرش بود که به یکباره با یک خودرو پرشیا تصادف و منجر به مرگ سه تن و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

چرا امام جمعه تفرش عزل شد؟

سید محمد میر هادی، رئیس شورای اسلامی روستای کهک و ۲ دختر جوان افرادی بودند که طی این حادثه مرگبار جان خود را از دست داده اند. گفته شده که این پسر ۱۱ ساله فرزند حسین حاجی لری بوده است.

حجت الاسلام حاجی لری نهمین امام جمعه تفرش بود که در شهریور ماه ۱۳۹۹ به عنوان امام جمعه این شهرستان منصوب شده بود. شهرستان تفرش، شهری کوچک با ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق شهر اراک واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

۴ ترفند رانندگی جالب و حیاتی که باید یک بار برای همیشه در ذهنتان نقش ببندند

مه چگونه تشکیل می‌شود و چطور می‌توان در مه رانندگی کرد؟

خودرو کمیاب و ۲ میلیون دلاری فراری در جریان تست رانندگی دچار سانحه شد + ویدیو

تصاویر تصادف زنجیره ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان-رامهرمز + ویدیو

له کردن پراید با مشت و لگد در یک برنامه تلویزیونی کره جنوبی! + ویدئو

داستان زوجی که تن به جدایی ندادند و تا آخرین لحظه در کشتی تایتانیک با هم ماندند

فاجعه در کینگ پاور؛ مرگ مالک باشگاه لسترسیتی و ملکه زیبایی تایلند در سانحه سقوط هلی‌کوپتر

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    فقط برکنار شد ؟! به جرم کشتن سه نفر اعدام نمیشه ؟؟؟