معروف ترین برندهای اسباب بازی دنیا

معروف ترین برندهای اسباب بازی دنیا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در اینجا لیست معروف ترین برندهای اسباب بازی دنیا متشکل از اسباب بازی سازان معروف در سراسر جهان، جمع آوری شده است که بسیاری از آنها در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی توی سان ارائه می شوند. بازی یک جنبه بسیار مهم در رشد کودکان است. آنها حین بازی با اسباب بازی هایی که قدرت تخیل و خلاقیتشان را توسعه می دهد چیزهای زیادی یاد می گیرند. اسباب‌ بازی‌ ها تصویری از آینده به کودکان داده و به آنها کمک می‌ کند عزم موفقیت خود را افزایش دهند. اسباب بازی ها در انواع، اندازه ها، مدل ها و برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند. در اینجا برخی از این برندهای معروف آشنا می شویم.

معروف ترین برندهای اسباب بازی جهان کدامند؟

 ۱۰ برند برتر اسباب بازی در جهان

در این لیست ۱۰ برند برتر اسباب بازی در جهان را برشمرده ایم. این برندها اسباب بازی هایی را برای دسته های مختلف کودکان از جمله کودکان نوپا، پیش دبستانی، بچه های دبستانی و بزرگسالان تولید می کنند. می توانید از فروشگاه اسباب بازی توی سان بسیاری از این برندها محبوب را بصورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید.

۱- لگو –  Lego

لگو یکی از محبوب ترین برندهای اسباب بازی در جهان است. این یک شرکت دانمارکی در سال ۱۹۳۲ تأسیس شد. دفتر مرکزی آن در دانمارک است اما دفاتری در چندین کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن دارد. این شرکت این چشم انداز را دارد که با تولید اسباب بازی های آموزشی و بازی خلاق، کودکان را به سازندگان بزرگ فردا تبدیل کند. آجرهای لگو به کودکان کمک می کنند تا هنگام ترکیب و تشکیل سیستم های ساختاریافته، منطق را به کار گیرند. این امر باعث افزایش سرعت یادگیری در حین بازی می شود.

۲- فیشر پرایس –   Fisher-Price

Fisher-Price یک تولید کننده محبوب اسباب بازی است که به طور گسترده برای تولید اسباب بازی های آموزشی شناخته شده است. این یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد و مستقر در نیویورک، ایالات متحده آمریکا است. آنها اسباب بازی هایی تولید می کنند که برای تخیل کودکان جذاب است و طبیعت منحصر به فرد آنها را پرورش می دهد. این شرکت اسباب بازی هایی را برای رده های سنی مختلف تولید می کند که برخی از آنها شامل ۰ تا ۶ ماه، ۶ تا ۹ ماه، ۹ تا ۱۲ ماه و ۱۲ ماه به بالا هستند.

۳- باربی –  Barbie

باربی یک عروسک مد است که اولین بار در سال ۱۹۵۹ ساخته شد. اعتبار خلقت به یک تاجر زن به نام روث هندلر داده شده است که از یک عروسک آلمانی به نام بیلد لیلی الهام گرفته است. بنیانگذار هم یک تاجر و هم یک مادر است که به دنبال الهام بخشیدن به دختران برای کشف پتانسیل های خود و آماده شدن برای آینده ای عالی است. عروسک باربی بیش از ۶ دهه است که از زمان ایجاد خود شاهد نوآوری ها و پیشرفت های زیادی بوده است. باربی از رئیس جمهور گرفته تا فضانورد، جانورشناس و شاهزاده خانم، بیش از ۲۰۰ شغل در اختیار دارد.

معروف ترین برندهای اسباب بازی جهان کدامند؟

۴- نرف –   Lego

Nerf  برای تولید سلاح های اسباب بازی شناخته شده است. آنها تفنگ دارت (بلستر) را با مهمات ساخته شده از فوم Nerf تولید می کنند. این شرکت از دهه ۹۰ تا کنون با شعار “یا نرف یا هیچی” به کار خود ادامه داده است. برخی از محصولاتی که تولید می کنند عبارتند از (Mega Bulldog (Nerf Accustrike)، Shadow (Nerf Modulus)، Hypnos (Nerf Nailbiter (Nerf Zombie Strike) و Elite Rukkus (Nerf N-strike). این شرکت اغلب توصیه می‌ کند که هیچ‌ یک از بلسترهای Nerf یا سایر محصولات آن را به دلایل ایمنی تغییر ندهید.

۵- هاسبرو –  Hasbro

Hasbro یک برند با شهرت جهانی است که ابتدا در سال ۱۹۴۲ با تولید گل رس مدل سازی و کیت های پزشک و پرستار شروع به کار کرد و پس از آن به یک شرکت اسباب بازی تبدیل شد.

۶- هات ویلز-   Hot Wheels

Hot Wheels  یک برند اسباب بازی است که متخصص در ماشین های اسباب بازی است. آنها در ساخت مدل های die- cast  تخصص دارند و از چندین شرکت خودروسازی مجوز برای تولید مدل های مقیاس از خودروهای خود دریافت کرده اند. این شرکت در اصل اسباب ‌بازی‌ هایی برای کودکان می‌ سازد، اما بزرگسالان نیز به این اسباب ‌بازی‌ ها علاقه نشان می دهند. با دانستن این موضوع، این شرکت تصمیم گرفت یک نسخه محدود با هدف کلکسیونرهای بزرگسال ایجاد کند. خودروهای آنها برای رده های سنی مختلف از جمله ۳-۵ سال، ۶-۷ سال و ۸ سال به بالا تولید می شوند. در سال ۲۰۰۸، Hot Wheels  برای جشن چهلمین سالگرد خود، مدلی با میخ الماس طراحی کرد. این مدل ۲۷۰۰ تراشه داشت و ۱۴۰۰۰۰ دلار ارزش داشت.

۷- ماتل – Mattel

این یک شرکت اسباب بازی شناخته شده جهانی است که در سال ۱۹۴۵ تاسیس شد. دفتر مرکزی آنها در ایالات متحده آمریکاست و در بیش از ۴۰ کشور جهان شعبه دارند. شرکت Mattel چندین برند تولید می کند و محصولاتی را برای فروش در بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر جهان ارائه می دهد.Mattel  از زمان ایجاد خود رشد فوق العاده ای داشته است. به طور رسمی یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی در جهان است و در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰۰ فورچون قرار گرفت.

۸- پلی دوح –  Play-Doh

اسباب بازی های Play-Doh از انواع اسباب بازی های آموزشی بوده که به دنبال افزایش بهره وری کودکان هستند. آنها برای پروژه های هنری و صنایع دستی طراحی شده اند. با این اسباب بازی ها، کودکان می توانند هر چیزی از دلفین گرفته تا فضانورد، دسته گل رز، داش رنگین کمان و بسیاری موارد دیگر را مجسمه سازی کنند.

۹- پلی اسکول –  Playskool

پلی اسکول یکی دیگر از برندهای اسباب بازی آموزشی است که در ایالات متحده آمریکا مستقر است. این اسباب بازی ها شخصیت هایی از چندین فیلم از جمله جنگ ستارگان و فیلم های مختلف مارول را به تصویر می کشند. جالب است بدانید که اسباب بازی های آموزشی پلی اسکول برای الهام بخشیدن به کودکان پیش دبستانی و حتی نوزادان تازه متولد شده طراحی شده اند. اسباب بازی هایی مانند  Step Start Walk ‘n Ride، Kick Start Gym  و Tummy Time به رشد مهارت های حرکتی نوزادان کمک می کند.

۱۰- مانسترهای – Monster High

اسباب‌ بازی‌ های Monster High عروسک‌ های مد هستند که از ژانر علمی تخیلی، فیلم‌ های هیولا، و داستان‌ های هیجان‌ انگیز الهام گرفته‌ اند. تعدادی از این عروسک‌ ها دانش‌آموزان دبیرستانی از جمله دراکولائورا، کلودین ولف، لاگونا بلو، فرانکی استین و کلیو دنیل را به تصویر می‌ کشند. هر کدام از شخصیت ها داستان و پیشینه خود را دارند. نرها غول هستند در حالی که ماده ها مانستر هستند.

معروف ترین برندهای اسباب بازی جهان کدامند/

معروف ترین برندهای اسباب بازی ایرانی

در ایران برندهای معتبری در زمینه ساخت و طراحی بازی های فکری آموزشی وجود. آزمایشگر کوچک یکی از برندهای معبر در زمینه فعالیت های فکری و حرکتی از جمله قطره چکان، پنس، عینک محافظ، آهنربا و… است. در این زمینه برند ایرانی سرزمین ربات ها هم وجود دارد که محصولاتی برای یادگیری و درک فضا، بعد و حرکت مناسب سنین ۴ سال به بالا تولید می کند. به غیر از زمینه های آموزشی؛ عروسک های نازلی به عنوان جایگزینی برای عروسک های باربی معرفی شده اند که منطق با فرهنگ ایرانی هستند.

بدون نظر

ورود