طلاق امراه ، خواننده مشهور ترکیه، با پرداخت ۶۰ میلیون تومان نفقه در ماه

طلاق امراه ، خواننده مشهور ترکیه، با پرداخت ۶۰ میلیون تومان نفقه در ماه

امراه با طلاق از همسرش مجبور است ماهانه ۳۰ هزار لیر نفقه برای همسر و بچه هایش بپردازد.

خواننده امراه اردوغان ایپک (به اختصار امراه) ، که در سال ۲۰۱۴ با سیبل اردوغان ازدواج کرد، بعد از گذشت ۶ سال زندگی، دو سال پیش درخواست طلاق داد و در نهایت موفق شد در دادگاه خانواده شهر بدروم توافقی طلاق بگیرد.

او که برای انجام پرونده طلاق خود درخواست بررسی مخفی داده بود، در دادخواست طلاق خود هیچ مطالبه‌ای از همسرش نداشته است.

ناگفته نماند که در ماه ژانویه خبر اختلاف این زوج در رسانه‌ ها منتشر شده بود، اما امراه و همسرش آن را تکذیب کرده بودند.

امراه در مصاحبه ای اعلام کرد که در نهایت به صورت توافقی از همسرش جدا است و دلش می خواهد بچه هایمان این وضعیت را راحت پشت سر بگذارند.

حاصل ازدواج امراه و سیبل یک دختر و یک پسر است. دادگاه برای هر فرزند امراه ماهانه ۹ هزار لیر (معادل ۱۸ میلیون تومان امروز) نفقه تعیین کرد که امراه باید بپردازد. سیبل نیز ماهانه ۱۲ هزار لیر (معادل ۲۴ میلیون تومان امروز) نفقه از امراه خواهد گرفت.

در دادگاه گفته شده است که درآمد ماهانه امراه ۴۰۰ هزار لیر (معادل ۸۰۰ میلیون تومان امروز ) است.

امراه ایپک کیست؟

امراه ( Emrah Erdoğan İpek ) خواننده، بازیگر و ترانه‌ سرای کردتبار ترکیه ای در اول ژانویه ۱۹۷۱ در شهر ایرگانی، در استان دیاربکر به دنیا آمده است.

۱۸ ماه پس از تولدش پدرش را از دست داد. صدای او زمانی‌ که در مدرسه موسیقی مشغول تحصیل بود توسط استادش کشف شد و در همان زمان اولین آلبوم آماتوری خود را وارد بازار کرد به‌ طوری‌ که پس از پایان دوره متوسطه ۴ آلبوم را به‌ طور آماتور اجرا کرد که توانست نظر خیلی‌ ها را به خودش جلب کند.

امراه در ۱۳ سالگی اولین آلبوم حرفه‌ ای خود را در دیارباکر خواند و در همان سال‌ ها به خاطر موفقیت و محبوبیتش در بین مردم لقب امراه کوچک را گرفت. امراه به خاطر اینکه کار خوانندگی را از کوچکی شروع کرده‌ است تاکنون آلبوم‌های فراوانی وارد بازار کرده‌ است و با اینکه سن زیادی ندارد اما جزء باسابقه‌ترین خواننده‌ های ترکیه به حساب می‌ آید.

این خواننده محبوب هر زمان که کنسرتی اجرا می‌ کند استادیوم پر از تماشاچی می‌ شود که از این لحاظ در بین خوانندگان ترکیه رکورد دار است. به‌ طوری‌ که در سال ۱۹۹۴ برای اولین بار یک خواننده در ترکیه توانست یک استادیوم پنجاه هزار نفری را پر کند.

او سال ۲۰۰۵ میلادی یک ترانه فارسی به نام بی تو هرگز با شهیاد، خواننده ایرانی اجرا کرده‌است. امراه تا کنون ۲۲ آلبوم ترانه و ۱۸ فیلم سینمایی و ۳ برنامه تلویزیون و ۴ فیلم سینمایی تلویزیون و ۸ سریال بازیگری خود را به تصویر کشیده است.

امراه در سال ۲۰۱۳ ، کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی (بهاری که نمی‌ آید) انجام داد. او ۵ میلیون دلار سهام توییتر هم خرید و اکنون یکی از ثروتمندترین شخصیت‌ های ترکیه در حال حاضر است.

امراه اولین کارگردانی خود را با فیلم بهاری که نمی آید تجربه کرد که در ۸ مارس ۲۰۱۳ منتشر شد. این هنرمند در سال ۲۰۱۴ با سیبل اردوغان ازدواج کرد و یک سال بعد در سال ۲۰۱۵ فرزندشان به نام الیسا به دنیا آمد.

او در سال ۲۰۱۵ اولین معامله تبلیغاتی حرفه ای خود را انجام داد و به چهره تبلیغاتی مک دونالد تبدیل شد. این فیلم تجاری در پایان همان سال در جوایز کریستال اپل شایسته دریافت جایزه بزرگ شناخته شد.

امراه در سال ۲۰۱۶، پس از وقفه ای طولانی، با سریال تلویزیونی “Aşk ve Mavi” محصول Ntc Media به سینماهای ATV بازگشت.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بوراک ازچیویت و فحریه اوجن؛ زوج مشهور ترک که برای هر تبلیغ ۲۰ میلیارد تومان می گیرند

کنسرت ابراهیم تاتلیس بعد از ۱۲ سال ؛ بازگشت به صحنه

بازداشت دریا بویوکونجو ، قهرمان شنای ترکیه، به دلیل آرزوی مرگ برای اردوغان

بازیگر مشهور ترکیه، ارکان پتک کایا در سریال ایرانی «بلیط یکطرفه» کیست؟

درگذشت فاطمه گریک ؛ نازنین سینمای ایران و هنرپیشه دوران طلایی سینمای ترکیه

نقابدار تو کی هستی ؟ مسابقه جدید تلویزیون ترکیه که می‌گویند تبلیغ شیطان‌پرستی است!

فیلم ریحانه پارسا در ترکیه ؛ آخرین نگاه

ملاقات پرحاشیه نصرت گوکچه ، رستوران‌دار و سرآشپز مشهور ترکیه، با مادرش

بازگشت شکوهمند ماهسون پس از ۱۶ سال دوری از صحنه با آلبوم جدید «خوش اومدی»

واکنش منفی ماهسون خواننده مشهور ترک به خبر حضورش در یک سریال ایرانی

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • من بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    زنه خودش بره کار کنه ، مگه این باباشه که باید بهش پول بده ؟؟؟؟

  • فرامرز بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    الان دخترای هموطن تک تکشو ماهی ۶۰ میلیون نفقه میخوان.
    دوست احمق من ازدواج کرد ۵۵۰ تا سکه مهر کرد. تو بهترین منطقه بندرعباس خونه قدیمی داشت.دادگاه ضبط کرد. ۵ سال پیش. حتی نصف مهریه اش نشد. تا الان داره قسط میده.