هویت جسد خانه وحشت تهران فاش شد

هویت جسد خانه وحشت تهران فاش شد

پس از انجام تحقیقات گسترده و انجام آزمایش دی‌اِن‌اِی، پلیس موفق به شناسایی هویت دختری شد که در خانه وحشت تهران به قتل رسیده بود.

پرونده خانه وحشت تهران از روز پانزدهم آذرماه امسال به جریان افتاد. مأموران پلیس آن روز به قصد دستگیری یک سارق وارد این خانه شده بودند که در آنجا با جسد دختری جوان رو به رو شدند و دو دختر دیگر را نیز زنده اما با دست و پای بسته درحالی‌ که یکی از آن ها داخل کمد دیواری زندانی شده بود، یافتند.

متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب می داد و به بهانه دادن سرپناه، آن ها را به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین تهران می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آن ها را زندانی می‌کرد. پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ ماه از قتل او می‌گذشت، احتمال اینکه افراد دیگری نیز قربانی سعید شده باشند را قوت بخشید.

دختری که در خانه وحشت تهران به قتل رسید که بود؟

برای کشف راز قتل این دختر، سعید و خواهرش در اختیار مأموران اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید همچنان مدعی بود که قاتل نیست و مقتول توسط همان دو دختری که در خانه او پیدا شدند کشته شده بود. سعید ادعا کرد آن دو دختر دیوانه وار عاشق او بودند اما او به دختر سوم که بیمار بود توجه بیشتری داشت، به همین خاطر دخترها از حسادت او را به قتل رساندند، با این حال، او روایت ضد و نقیضی از وقوع این قتل داشت. سعید همچنین مدعی بود که همه دخترها با میل و رغبت به خانه او قدم می گذاشتند و هر زمانی که دلشان می‌خواست آنجا را ترک می‌کردند.

با این حال با تحقیقات همه‌جانبه پلیس مشخص شد که دختران زندانی نقشی در این جنایت نداشتند و سعید جان مقتول را گرفته بود. آنطور که دختران نجات یافته می‌گفتند، مقتول که لهجه مشهدی داشت روز حادثه قصد فرار از خانه وحشت را داشته که سعید مانع او می شود و طی یک درگیری وی را به قتل می رساند.

دختری که در خانه وحشت تهران به قتل رسید که بود؟

بعد از آنکه مشخص شد قتل به دست سعید صورت گرفته، دخترها آزاد شدند اما هویت مقتول یکی از ابهامات پرونده باقی ماند، چرا که جسد دچار فساد نعشی شده بود و به خاطر زمان زیادی که از مرگ می‌گذشت، چهره مقتول کاملا از بین رفته بود.

تحقیقات برای حل این معما از سوی تیم جنایی به‌صورت ویژه ادامه داشت تا اینکه چندی قبل شماره تلفنی در خانه وحشت به‌دست آمد که متعلق به زنی ساکن مشهد بود.

این زن به اداره آگاهی تهران احضار شد و در تحقیقات گفت: «من مادر دختری به نام محبوبه هستم. او متولد سال۶۸ بود که یک‌بار ازدواج کرده اما به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت از او طلاق گرفته بود.»

وی ادامه داد: «محبوبه اردیبهشت امسال ناپدید شد. چند روز پس از ناپدید شدنش با من تماس گرفت و گفت در تهران و در خانه یک مأمور پلیس است. حتی گوشی را به‌دست آن مرد داد و او با من تلفنی صحبت کرد. آن مرد به من اطمینان داد که حال دخترم خوب است و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد و من اصلا فکرش را نمی‌کردم که او در خانه وحشت زندانی شده است. به گمان اینکه حالش خوب است دیگر گزارشی از ناپدید شدن دخترم به پلیس اعلام نکردم اما اگر ثابت شود جسدی که در خانه وحشت پیدا شده متعلق به دخترم است درخواست اشد مجازات برای متهم را خواهم داشت.»

همه گفته‌های این زن با اطلاعاتی که از خانه وحشت به‌دست آمده بود، مطابقت داشت. حتی وقتی وی صدای سعید را شنید با اطمینان گفت که او همان فردی است که تلفنی با وی صحبت کرده بود. با این حال باید هویت جسد تأیید می‌شد و تنها راه، انجام آزمایش دی‌ان‌ای بود.

با دستور قاضی، آزمایش انجام و روز دوشنبه اعلام شد که دی‌ان‌ای جسد با مادر محبوبه مطابقت دارد و به این ترتیب مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابهام این پرونده که شناسایی هویت مقتول بود، برطرف شد.

در این شرایط بازپرس جنایی دستور احضار والدین مقتول به دادسرای جنایی تهران را صادر کرده تا آن ها شکایت خود را درباره اینکه خواستار قصاص هستند یا خیر اعلام کنند.

دختری که در خانه وحشت تهران به قتل رسید که بود؟

تحقیقات در این پرونده درباره سعید ، شکارچی دختران فراری و خواهرش که هردو در بازداشت به سر می‌برند ادامه دارد و مأموران همچنان به‌دنبال شناسایی افرادی هستند که به دام سعید گرفتار شده‌اند. او خود را مأمور پلیس و سرهنگ میلاد فتوحی معرفی می‌کرده است.

با توجه به مدارک شناسایی پیدا شده در خانه وحشت این موضوع مطرح شده که دختران و زنان زیادی قدم در این خانه گذاشته‌اند. سعید به آنها می‌گفته که در خانه دوربین مداربسته نصب کرده و زمانی که خارج از خانه است آنها را کنترل می‌کند. در غیاب او نیز خواهرش نقش مراقبت از زندانیان خانه وحشت را برعهده داشته است.

بر همین اساس، چندی قبل بازپرس محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران مجوز انتشار تصویر بدون پوشش سعید را صادر کرد تا دختران و زنانی که در خانه وحشت زندانی و موفق به فرار شده‌اند برای شکایت به شعبه دوم دادسرای جنایی یا اداره دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

به گفته ی پلیس، افرادی که طعمه سعید شده و فریب او را خورده‌اند می‌توانند با اطمینان خاطر شکایت خود را مطرح کنند چراکه هیچ‌گونه اتهامی علیه آنها وارد نیست و مشکلی برایشان به‌وجود نخواهد آمد ضمن آنکه مشخصاتشان محفوظ خواهد ماند.

دختری که در خانه وحشت تهران به قتل رسید که بود؟

 

بیشتر بخوانید:

انتشار تصویر چهره شکارچی خانه وحشت تهران به دستور پلیس

اولین مصاحبه شکارچی خانه وحشت تهران: دخترها دلباخته ام بودند!

افشای اسرار هولناک خانه وحشت تهران؛ بردگی جنسی دختران فراری در دل پایتخت+ ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود