شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروختن عمارت فرانسوی بدون اجازه او

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروختن عمارت فرانسوی بدون اجازه او

برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرده و او را متهم کرده که سهم خودش از عمارت مشترک شاتو میراوال (Château Miraval) را به صورت غیرقانونی فروخته است. پیت مدعی شده که پس از خرید این عمارت در فرانسه، هر دو توافق کرده بودند که سهمشان از عمارت شاتو میراوال که در سال ۲۰۱۴ در آن ازدواج کرده بودند، و همچنین تاکستان پردرآمد کناری آن، بدون رضایت طرف مقابل نفروشند. برد پیت در شکواییه خود مدعی شده که در حالی که این تاکستان بسیار مورد علاقه وی بوده است، همسر سابقش بدون رضایت و اجازه پیت، سهم خود را به یک تاجر روسی به نام یوری شفلر فروخته است.

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروش عمارت شاتو میراوال در فرانسه

شکواییه برد پیت از آنجلینا جولی در دادگاه عالی لس آنجلس به ثبت رسیده و در آن آمده که جولی بدون اطلاع پیت مراحل فروش عمارت گفته شده را نهایی کرده و رضایت پیت را جلب نکرده است در حالی که بر اساس توافق صورت گرفته از قبل، باید این موضوع را در ابتدا با شوهر سابقش در میان می گذاشت و رضایت او را جلب می کرد. در این شکواییه آمده است: «او [جولی] سهم خود را با اطلاع و نیت اینکه شفلر و نزدیکانش کنترل کسب و کاری که پیت خود را صرف آن کرده بود بدست خواهد گرفت و با هدف صدمه زدن به سرمایه گذاری پیت در میراوال، فروخته است». عمارت میراوال در روستای کورنز در منطقه پروونس-آلپس- کوت دی آزور در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است. این عمارت ۳۵ اتاقی در احاطه ی باغ های انبوه قرار داشته و دارای فواره، برکه، صومعه و تاکستانی است که پیت سرمایه گذاری عظیمی در آن انجا داده است.

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروش عمارت شاتو میراوال در فرانسه

جولی ۴۶ ساله و پیت ۵۸ ساله در سال ۲۰۰۸ این عمارت را به قیمت ۲۸.۴ میلیون دلار خریداری کرده و قصد داشتند علاوه بر بزرگ کردن فرزندانشان در این عمارت زیبا، کسب و کار تولید انگور نیز راه اندازی کنند. پیت و جولی در سال ۲۰۱۴ در همین عمارت ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند. در حالی که طلاق پرسروصدای این دو ستاره هالیوودی نهایی شده است، دعوای حقوقی آن ها بر سر حضانت فرزندان و تقسیم دارایی های قابل توجهشان همچنان ادامه دارد. برد پیت تاکستان میراوال را به یک کسب و کار چند ده میلیون دلاری تبدیل کرده که یکی از تولید کنندگان بزرگ نوعی نوشیدنی الکلی است. بر اساس اسناد دادگاه، جولی در سال ۲۰۱۳ به طور کامل مشارکت خود را در این پروژه به خاطر نوسازی متوقف کرده اما پیت به تزریق میلیون ها دلار سرمایه ادامه داده و بیش از ۷۰ درصد از سرمایه گذاری این زوج در میراوال متعلق به پیت بوده است.

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروش عمارت شاتو میراوال در فرانسه

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر فروش عمارت شاتو میراوال در فرانسه

در ژانویه ۲۰۲۱ جولی به اطلاع پیت رسانده که به دلیل اعتقادات شخصی نمی خواهد مشارکتی در تولید مشروبات الکلی داشته و به همین خاطر علیرغم میلش سهم خود در تاکستان میراوال را فروخته است. پیت مدعی است که با فروش سهم ۵۰ درصدی جولی در عمارت میراوال، وی از استفاده از شاتو میراوال به عنوان خانه شخصی خود محروم شده و نمی تواند دیگر کنترل کامل شرکتی که خود در تاسیس آن موثر بوده و میلیون ها دلار در آن سرمایه گذاری کرده را در دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کناره گیری موقت برد پیت از بازیگری برای تمرکز بر کسب و کار جدیدش در فرانسه

آیا «لیکه لی» خواننده پاپ با «برد پیت» رابطه پنهانی دارد؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود