آیا «لیکه لی» خواننده پاپ با «برد پیت» رابطه پنهانی دارد؟

آیا «لیکه لی» خواننده پاپ با «برد پیت» رابطه پنهانی دارد؟

لیکه لی، دوست جدید برد پیت، به واسطه ی کمپانی موسیقی خود در انگلیس، ثروت قابل توجهی نصیبش شده است. به گزارش Sun، جدیدترین آمارها نشان می دهد که شرکت Sodade Music Ltd این ستاره موسیقی سوئدی مبلغ ۱.۱۷۸.۴۸۳ پوند در بانک دارد.

این خواننده ی ۳۵ ساله که نام اصلی اش لیکه زاکریسون است تا کنون ۴ آلبوم تکی منتشر کرده است اما آخرین شان یعنی آلبوم «خیلی غمناک خیلی جذاب» در جدول پرفروش های انگلیس به جایگاه ۷۳ بسنده کرد. تنها آهنگ «احساسات آخر شب» که همراه با مارک رانسون اجرا شده بود در جمع ۴۰ ترانه برتر جا گرفت.

لیکه لی

به گفته ی برخی منابع، برد پیت که همچنان در بحبوحه ی طلاقی پرهیاهو از همسر سابقش، آنجلینا جولی قرار دارد، چند ماهی است که با لیکه وقت می گذراند. هفته ی پیش نیز به گفته ی یک فرد مطلع برد پیت و لیکه در رستوران Mother Wolf در منطقه هالیوود دیده شده بودند.

حالا هم لیکه، که از شوهر سابقش، جف باسکر، پسری ۶ ساله با نام دیون دارد در خانه ای زندگی می کند که با خانه پیت تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. مدارک ثبتی نشان می دهد که خانه ی پر زرق و برق لیکه در سال ۲۰۱۸ به مبلغ ۱.۸۵ میلیون دلار خریداری شده است.

برد پیت

پیت و لیکه به خاطر نزدیکی مکانی توانسته اند چراغ خاموش با هم رابطه داشته باشند. با تمام این اوصاف اما منبعی که به برد پیت نزدیک است اصرار دارد که این دو «فقط دوست» هستند و مدتی است همدیگر را ندیده اند.

پیت ۵۸ ساله مدتی طولانی است که ساکن محله ی Los Feliz است و خانه ای ۸ میلیون دلاری دارد؛ خانه ای که زیاد از منزل جولی و ۶ فرزندشان یعنی مدوکس ۱۹ ساله، پاکس ۱۷ ساله، زاهارا ۱۶ ساله، شایلو ۱۵ ساله و ناکس و ویوین ۱۲ ساله دور نیست.

بیشتر بخوانید:

کناره گیری موقت برد پیت از بازیگری برای تمرکز بر کسب و کار جدیدش در فرانسه

شکایت برد پیت از آنجینا جولی با اتهام انجام اقدامات تلافی جویانه

آنجلینا جولی از دعوایش با برد پیت به خاطر همکاری با متجاوز به خود می گوید

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود