دیزل ژنراتور چیست؟ آذر موتور اطلاعات جدیدی منتشر کرد!

دیزل ژنراتور چیست؟ آذر موتور اطلاعات جدیدی منتشر کرد!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیزل ژنراتور یکی از پرفروش ترین دستگاه هایی است که در حال حاضر برای تامین برق استفاده میشود. در این مقاله ۰ تا ۱۰۰ چیزی که راجب دیزل ژنراتور ها، انواع آن و … باید بدانید را آماده کردیم. حتما تا آخر مقاله همراه ما باشید.

پرفروش ترین دیزل ژنراتور: دیزل ژنراتور کوچک

در همین ابتدای محتوا اگر موافق باشید میخواهم شما را با پرفروش ترین دیزل ژنراتور آشنا کنم.

پرفروش ترین دیزل ژنراتور در بازار امروزی دیزل ژنراتور کوچک هستند که مصارف بالای دارد. به این نوع دیزل ژنراتور  به اصطلاح عامیانه موتور برق میگن که نسبت به دیزل ژنراتورها دارای توان کوچک تری هستند. این دیزل ژنراتور ها اصولا از توان ۱ تا ۱۰ کیلووات هستند که در جاهای مختلفی قابل استفاده اند.

احتمالا اصطلاح دیزل ژنراتور خانگی رو زیاد شندید که دقیقا همان موتور برق ها هستند که برای مصارف خانگی و ادارات یا شرکت های کوچک استفاده میشود.

برای خرید دیزل ژنراتور با قیمت مناسب، کلیک کنید.

دیزل ژنراتور یکی از پرفروش ترین دستگاه هایی است که در حال حاضر برای تامین برق استفاده میشود.

کاربرد دیزل ژنراتور کوچک چیست؟

دیزل ژنراتور کوچک یا همان موتور برق در جاهای مختلفی استفاده میشن مثل کافه های سیار، میوه فروشای سیار، ادارت، هتل ها، مسافرخانه ها، کمپ، ویلاها و… . جالبه بدونید که هر یک کیلووات میتواند ۱۰ لامپ ۱۰۰ را روشن کند.

بهترین موتور برق های موجود در بازار هم برندهای چینی است هم ژاپنی که واضح است برندهای چینی قیمت مناسب تری نسبت به موتور برق های ژاپنی دارد و جز موتور برق های پرفروش هستند مثل  برندهای جیانگ دانگ، سان پاور و … و اگر بخواهیم به موتور برق ژاپنی اشاره کنیم بهترین موتور برق موجود موتوربرق هندا المکس ژاپن است.

تعریف دیزل ژنراتور:

حالا اگر بخواهیم به طور کلی بگویم دیزل ژنراتور چیست؟ باید بگویم که دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزلی با یک ژنراتور الکتریکی است  که  تولید انرژی الکتریکی میکند و میتواند برق مورد نیاز در زمان قطعی برق و یا نبود برق را تامین کند. دیزل ژنراتورها میتواند به صورت کوپله شده یا به صورت مجزا وارد کشور شوند و در کشور خودمان مراحل کوپله کاری انجام شود. اگر دیزل ژنراتور ها به صورت کوپله شده وارد کشور شوند به آن کوپله فابریک میگویند و اگر در کشور خودمان انجام شود به آن کوپله ایران میگویند.

اجزای دیزل ژنراتور:

دیزل ژنراتور ها دارای اجزای مختلفی هستند که هر کدام از این اجزا یکی از کارهای دیزل ژنراتور رو انجام میدهد:

بخش دیزل: دیزل در دستگاه دیزل ژنراتور کار بسیار حیاتی رو انجام میدهد. به طور کلی وظیفه تولید انرژی مکانیکی به عهده این قسمت است که سوخت را از ورودی دریافت میکند و آن را تبدیل به انرژی مکانیکی میکند.

بخش ژنراتور: بخش مهم دیگر این دستگاه ژنراتور یا دینام است که وظیفه تولید جریان الکتریکی را بر عهده دارد. به این صورت که انرژی مکانیکی که از قسمت دیزل تولید شده رو میگیرید و با استفاده از نیروی مغناطیسی تبدیل به جریان الکتریسته میکند. نکته ای که باید از این قسمت بدانید آن است که شما میتوانید به سادگی ولتاژ جریان الکتریکی تولید شده رو متناسب با نیاز خودتون تغییر بدید.

سیستم اگزوز: اگزوز یکی دیگر از بخش های دیزل ژنراتور است که دود حاصله از سوخته شدن انواع سوخت (بنزین، گازوئیل، گاز) را از دستگاه خارج میکند. این دود بسیار مضر و خطرناک است . به همین دلیل در دستگاه دیزل ژنراتور اگزوز استفاده میشود که این دود را از دستگاه خارج کند.

سیستم خنک کننده: در بخش چهارم به سیستم خنک کننده میرسیم که همانطور که از اسمش پیداست وظیفه خنک کردن دستگاه دیزل ژنراتور رو دارد. گرمای تولید شده توسط دیزل ژنراتور باید توسط سیستم خنک کننده خنک شود تا از خسارات ناشی از این ماجرا جلوگیری کند. سیستم خنک کننده میتواند آب یا هوا باشد.

باقی اجزا دیزل ژنراتور: باقی اجزای دیزل ژنراتور مثل شاسی، کانوپی، تابلو برق، شارژر باطری هر کدام دارای کار مجزا در دستگاه دیزل ژنراتور هستند و هر کدام نقش اساسی و مهمی دارند.

دیزل ژنراتور یکی از پرفروش ترین دستگاه هایی است که در حال حاضر برای تامین برق استفاده میشود.

بهترین دیزل ژنراتور

بهترین و پرفروش ترین دیزل ژنراتور در بازار های جهانی ، دیزل ژنراتورهای چینی و اروپایی هستند . اگر بخواهیم از آنها نام ببریم باید از اروپایی به دیزل ژنراتور ولوو، دیزل ژنراتور استامفورد، دیزل ژنراتور پرکینز ، دیزل ژنراتور و از چینی ها به دیزل ژنراتور لوول، دیزل ژنراتور بادوین، دیزل ژنراتور تلک و …. اشاره کنیم که فروشگاه دیزل ژنراتور آذر موتور نماینده تمامی این دیزل ژنراتور ها در ایران میباشد.

گارانتی دیزل ژنراتور:

گارانتی جز موارد مهمی است که در زمان خرید لوازم برقی باید به آن بسیار توجه داشته باشید. گارانتی دیزل ژنراتور هم جز همین موارد است که در هنگام خرید حتما باید از شرکت فروشنده گارانتی دستگاه خورد را بگیرید. شرکت فروشنده موظف است برای فروش دستگاه خود حتما حتما شما را از داشتن گارانتی دستگاه مطمین کند که شما بتوانید با خیال راحت خریداری کنید.

کاتالوگ دیزل ژنراتور:

کاتالوگ دیزل ژنراتور های ذکر شده در قسمت بالا همه در سایت آذر موتور به ادرس azarmotor-co.ir موجود میباشد که میتوانیدهنگام خرید دیزل ژنراتور و کسب اطلاعات دقیق از کاتالوگ ها استفاده کنید. کاتالوگ دیزل ژنراتور توسط شرکت سازنده نوشته میشود و اطلاعات دقیق از توان دائم و اضطراری، گاورنر، کوپلینگ، نوع سیم پیچ، سوخت، رادیاتور، سنسورهای آب و روغن AVR و …. در آن ذکر شده است. که هنگام خرید دیزل ژنراتور حتما باید توسط شرکت خریداری شده خوانده شود.

بدون نظر

ورود