ماجرای کتک خوردن امین زندگانی از الیکا عبدالرزاقی و علت بچه دار نشدن‌شان + ویدئو

ماجرای کتک خوردن امین زندگانی از الیکا عبدالرزاقی و علت بچه دار نشدن‌شان + ویدئو

امین زندگی و همسرش الیکا عبدالرزاقی سال هاست که با هم زندگی می کنند و ازدواج بی سروصدا و آرامی دارند. امین زندگانی در مصاحبه ی جدیدی از ماجرای کتک خوردنش از همسرش الیکا عبدالرزاقی و علت بچه دار نشدن شان گفت. زندگانی مهمان قسمت جدید برنامه اینترنتی شباهنگی با اجرای حامد آهنگی بود.

در بخشی از این مصاحبه وقتی آهنگی از امین زندگانی پرسید که آیا تا به حال از همسرش، الیکا عبدالرزاقی کتک خورده است، پاسخ این بازیگر مشهور بسیار جالب و البته مثبت بود!

امین زندگانی گفت یک بار نقش یک پلیس را ایفا می کرد و به همین خاطر یک دستگاه شوکر به او امانت داده بودند. او که دلش می خواست آن را روی کسی امتحان کند همسرش الیکا عبدالرزاقی را برای این کار انتخاب کرد. با وجود مخالفت های عبدالرزاقی زندگانی دستگاه را روی او امتحان کرد اما قدرت شوکر به حدی بود که عبدالرزاقی به یک طرف پرت شد و به شدت با زندگانی برخورد کرد.

در بخشی دیگری از این مصاحبه آهنگی از زندگانی علت بچه دار نشدن شان را پرسید که زندگانی توضیح داد به دلیل نوع کارشان و مشغله ی زیادی که او و همسرش دارند خیلی همدیگر را نمی بینند اما همین موضوع باعث حفظ طراوت و تازگی رابطه ی آن ها شده است.

ماجرای ازدواج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در سال ۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

الیکا عبدالرزاقی یک بار در مصاحبه ای درباره ی ماجرای آشنایی او و زندگانی و همینطور ازدواج شان گفته:

«داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

وقتی خبر ازدواج من و امین زندگانی رسانه ای شد، خیلی ها از این که خبر ازدواج ما را شنیدند، تعجب کردند، شاید بخشی از موضوع به این خاطر بود که آنها فکر می کردند، من و امین به لحاظ فضای کاری از هم دور هستیم. نکته جالب اینجاست که خبر ازدواج ما درحالی رسانه ای شد که ما تازه نامزده کرده بودیم و قصد نداشتیم، این موضوع را به این زودی ها علنی کنیم و ترجیح می دادیم بدون حاشیه، این دوران را طی کنیم. مدت ها بعد از رسانه ای شدن ماجرا، در اسفند ۹۲ ما با هم ازدواج کردیم.

من و امین در عین تفاهم زیادی که با یکدیگرداریم، بسیار هم متفاوت هستیم و فکر می کنم این تفاوت ها بوده که ما را به هم نزدیک کرده است! بخشی از این تفاوت هایی که من و امین داریم، از سبک زندگی متفاوت مان نشأت گرفته، من در یک خانواده شمالی بزرگ شدم و او در یک خانواده جنوبی، اما عشق و علاقه و تفاهمی که بین ما وجود دارد، باعث شده به یکدیگر فارغ از این فاصله ها نزدیک شویم.»

کتک خوردن امین زندگانی از الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی امین زندگانی

امین زندگانی متولد سال متولد سال ۱۳۵۱ در تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است.

پدرش سیاوش زندگانی از استادان موسیقی بود. برادر بزرگ تر او، امید زندگانی هم در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد.

او ابتدا فعالیت بازیگری خود را در تئاتر آغاز کرد و در سال ۷۴ با بازی در سریال «وکلای جوان» به کارگردانی بهرام کاظمی برای اولین جلوی دوربین رفت. اولین تجربه ی سینمایی او در سال ۷۶ با بازی در فیلم سینمایی «زن شرقی» به کارگردانی رامبد لطفی رقم خورد.

او از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به سریال های تلویزیونی معصومیت از دست رفته، طلسم شدگان و مختارنامه و فیلم های سینمایی ملک سلیمان و شهر گربه ها اشاره کرد.

امین زندگانی در سال ۷۴ جایزه ی بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر فجر را دریافت کرد.

کتک خوردن امین زندگانی از الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد سال ۱۳۵۸ در رامسر، فارغ ‌التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است.

فعالیت بازیگری خود را در سال ۷۷ با بازی در سریال «گمشده» به کارگردانی مسعود نوابی آغاز کرد و در سال ۷۸ با بازی در فیلم «مومیایی ۳» به کارگردانی محمدرضا هنرمند وارد سینما شد.

الیکا عبدالرزاقی که در بسیاری از سریال های مهران مدیری حضور داشته، با نقش های کمدی اش در این سریال ها به شهرت رسید.

عبدالرزاقی در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده از جمله: سریال های باغ مظفر، مرد هزار چهره، در حاشیه، هیئت مدیره، سرباز و برف بی صدا می بارد و فیلم های نسل جادویی، فرزند صبح و شهر گربه ها.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال هایی همچون قهوه تلخ، گنج مظفر، ویلای من، شوخی کردم و ساخت ایران تجربه کرده است.

عبدالرزاقی در سال ۹۱ موفق به دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی از دوازدهمین جشن سینمایی-تلویزیونی دنیای تصویر برای بازی اش در سریال قهوه تلخ شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای معلولیت پای الیکا عبدالرزاقی از زبان خودش

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود