زوج افسانه‌ای سریال ترکی “عشق ممنوع” دوباره همبازی می‌شوند

سمر و مهندِ عشق ممنوع این بار در یک فیلم سینمایی

زوج افسانه‌ای سریال ترکی “عشق ممنوع” دوباره همبازی می‌شوند

به گزارش بیرسن آلتونتاش، برن سات و کیوانچ تاتلیتو پس از ۱۴ سال دوباره همبازی می شوند. گفته میشه فیلم جدید برن سات و کیوانچ تاتلیتو توسط شرکت OGM Pictures ساخته و در نیویورک فیلمبرداری می شود. این فیلم سینمایی که نامش هنوز مشخص نیست از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

مدت‌هاست که تهیه‌کنندگان پیشنهادهایی را برای برن سات (ساآت) و کیوانچ تاتلیتو، یکی از زوج‌های افسانه‌ای تاریخ تلویزیون ترکیه ارائه کرده‌اند تا آنها دوباره در یک پروژه رو در روی هم بازی کنند اما این ملاقات تا چندی پیش برگزار نشد.

بالاخره انتظارها به سر رسید و رویایی این زوج هنری در یک فیلم سینمایی پس از ۱۴ سال، بعد از سریال پرمخاطب عشق ممنوع، اتفاق خواهد افتاد. با توجه به اطلاعاتی که از پشت صحنه صحبت به گوش رسیده، دو نام ستاره ترکیه با OGM Pictures قرارداد امضا کردند که اونور گووَن آتام Onur Güvenatam رئیس آن است.

برن سات و کیوانچ تاتلیتو نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را بر عهده خواهند داشت. ۳ خبر مهمی که در مورد فیلم به دست آمد این است که این فیلم توسط قلم موفق Nuran Evren Shit نوشته شده است، فیلم در نیویورک فیلمبرداری انجام می شود و پس از تولید، از نتفلیکس پخش خواهد شد.

سال تولید سریال عشق ممنوع

عشق ممنوع (به ترکی استانبولی: Aşk-ı Memnu) یک مجموعه تلویزیونی درام-رمانتیک ترکیه ای است که یکی از پر طرفدارترین سریال های ترکیه محسوب می‌ شود و از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نیز مدت ها پخش می شد و هنوز هم از برخی شبکه های ماهواره ای در حال پخش است.

تولید سریال عشق ممنوع در سال ۲۰۰۸ شروع شد و در سال ۲۰۱۰ به قسمت پایانی رسید. بازیگران نقش اصلی این فیلم برن سات و کیوانچ تاتلیتوغ هستند؛ سریال عشق ممنوع برای اولین بار در کانال دِ پخش شد، و به کارگردانی هیلال سارال کارگردانی شده‌ است.

مهند خزندار ( بهلول خزندار Behlül Haznedar ) که نقش آن را کیوانچ تاتلیتو بازی می کند فامیل دور عدنان ضیاگیل است که بعد از مرگ پدر و مادرش او را بزرگ کرد. عدنان ضیاگیل (با بازی سلجوق یونتم) یکی از ثروتمندترین مردان استانبول است و با سمر که از او کم سن تر بود ازدواج می کند.

سمر یوره اوغلو ضیاگیل که برن سات به این کاراکتر جان داده است دختر مالک بیک و فیروزه خانم است و با عدنان بعد از فوت پدرش ازدواج می کند. سمر عشقی کوتاه مدت به عدنان داشت اما بعد از ازدواج با عدنان، عاشق مهند می شود.

انتقادات

این سریال در خانه‌ای تاریخی مشرف به تنگه بسفور به تصویر کشیده شده‌ است که متعلق به یک میلیونر معروف ترکیه است. موسیقی متن سریال توسط تویگار ایشیکلی آهنگساز معروف ترک تهیه شده‌است. وی کارنامه درخشانی در تولید موسیقی متن برای کارهای معروف تلویزیونی دارد.

هیئت عالی رادیو و تلویزیون در ترکیه، این سریال را به خاطر یک صحنه حاوی رابطهٔ جنسی جریمه کرد و وزیر امور زنان و خانواده ترکیه از این سریال به خاطر داشتن صحنه‌های شهوانی انتقاد کرد.

یادآوری داستان سریال عشق ممنوع

فصل اول (نسخه ترکیه‌ای ۳۸ قسمت): «عدنان ضیاگیل» تاجر معروف اهل استانبول است و به همراه دخترش «نهال» ،پسرش «مراد» ، پسر یکی از اقوامش «مهند» ، دایهٔ فرزندانش «لمیس» ،خدمتکارانش «آقا سلیمان، شهیره خانم، جمیله، سهیلا و بشیر» در خانه‌ای بزرگ زندگی می‌ کند و مدتی است همسرش را بر اثر بیماری از دست داده.

عدنان ضیاگل مدتی است به «سمر» دختر یکی از تجار معروف استانبول علاقه‌مند شده‌است. درحالیکه مادمازل لمیس به عدنان علاقه‌مند است و منتظر پیشنهاد ازدواج اوست. پدر سمر هم مدتی قبل و بعد از اینکه شاهد خیانت همسرش بود فوت می‌کند. سمر بعد از ازدواج خواهرش «بیسان» با «نهاد» که یک تاجر است با مادرش «فیروزه خانم» زندگی می‌ کند.

بیسان قبل از باردار شدن از نهاد و ازدواج با او با مهند قرار می‌ گذاشته. بعد از مرگ پدر سمر آن‌ ها دچار مشکلات متعدد مالی شده‌ اند و فیروزه خانم در صدد ازدواج با عدنان برای خارج شدن ازین وضعیت است که عدنان به سمر پیشنهاد ازدواج می‌ دهد و با وجود اینکه فیروزه خانم اول مخالفت می‌ کند اما وقتی می‌ بیند که هر دو بهم علاقه‌مند هستند قبول می‌ کند.

بین اعضای خانواده هم تنها کسی که سرسختی بیشتری نسبت به بقیه برای ورود سمر به خانواده دارد نهال است چون نمی‌ خواهد کسی جای مادرش را بگیرد. بعد از ازدواج سمر به خانهٔ عدنان می‌ آید و زندگی مشترکشان آغاز می‌ شود. اوایل همه چیز خوب پیش می‌ رود و سمر سعی می‌ کند در دل اعضای خانه جا باز کند و خودش را به عنوان خانم جدید خانه به همه ثابت کند و برای نهال و مراد مادری کند اما در همین زمان سفرهای تجاری همسرش که با باجناقش نهاد شریک تجاری است آغاز می‌ شود و او تنها می‌ ماند و همین باعث می‌ شود به مرور از عدنان دور شود.

آغاز عشق ممنوع

مهند که پسری جذاب و بسیار خوش گذران است و به همراه آن‌ ها در خانه زندگی می‌ کند به مرور زمان مجذوب سمر می‌ شود و تلاش می‌ کند که او را از ذهنش بیرون کند اما در نهایت عاشق او می‌ شود و سمر هم که اوایل سریال از مهند بخاطر اذیت کردن خواهرش متنفر بود به مرور به مهند دل می‌ بندد و عاشق او می‌ شود.

بعد از مدتی فیروزه خانم برای زندگی به خانه عدنان می‌ آید و متوجه می‌ شود که سمر و مهند به هم علاقه‌ مند هستند و در صدد است بر می‌آید که جلوی آن را بگیرد و به همین خاطر سعی می‌کند نهال را به مهند نزدیک کند اما مهند به سمر نزدیک و نزدیک تر می‌ شود و در آخر عشقش را به سمر ابراز می‌ کند و اوایل سمر از پذیرفتن عشق او خودداری می‌ کند اما بعد از مدتی مهند را قبول می‌ کند و به همسرش خیانت می‌ کند.

این درحالیست که مهند با «بشرا» مدل مشهور قرار می‌ گذارد و نهال هم عاشق اوست. در پایان این فصل، می‌ بینیم که زمانی‌ که مهند و سمر در باغ خانهٔ عدنان در حال بوسیدن همدیگر هستند. راننده خانواده ضیاگیل «بشیر» آن دو را با هم می‌ بیند و ادامه ماجرا…

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

سریال ترکی «مردگان» پربیننده‌ترین سریال در ژانر وحشت شد

سریال ترکی فاطما (Fatma) ؛ سریالی جنایی و مهیج با بازی شگفت‌انگیز بورجو بیریجیک

بازیگران و داستان سریال ترکی «ترانه زندگی» از ماکسیرا تا ملیسا

آهنگ جدید خواننده مشهور ترک به بحرانی سیاسی در ترکیه تبدیل شده است

ازدواج دمت اوزدمیر و اعوزهان کوچ با خواستگاری در شب ولنتاین جدی شد

یک نظر

ورود

  • N.chegini اسفند ۲۰, ۱۴۰۰

    این فیلمه خیلی قشنگیه من خیلی بچه بودم اینو نگاه میکردم ولی فک کنم که تاریخشو اشتباه زده من الان ۱۵ سالمه اون موقع که نگاه میکردم ۴ یا پنج سالم بود