صحبتهای رامین مهمانپرست درباره جدایی اش از مریم کاویانی + ویدئو

صحبتهای رامین مهمانپرست درباره جدایی اش از مریم کاویانی + ویدئو

رامین مهمانپرست ، سیاستمدار مطرح ایرانی، در مصاحبه ی جدیدی جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تأیید کرد و از علت این اتفاق گفت. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

مریم کاویانی که از ازدواج اول خود پسری متولد سال ۱۳۷۶ دارد، در سال ۹۷ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد. این دومین ازدواج مهمانپرست هم بود. همسر اول او در سال ۹۶ بر اثر سرطان از دنیا رفته بود.

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی
تصویری از مراسم عقد مریم کاویانی با رامین مهمانپرست

این ازدواج که از معدود وصلت های صورت گرفته میان چهره های هنری و سیاسی در ایران محسوب می شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما چند ماه قبل شایعاتی درباره ی جدایی این زوج مطرح شد.

ماجرا از پست اینستاگرامی خانم بازیگر آغاز شد.

مریم کاویانی که امسال به کرونا مبتلا شده بود، در اواسط شهریور ماه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام تجربه ی ابتلای خود به کرونا را با مخاطبانش در میان گذاشت.

کاویانی در بخشی از صحبت های خود گفت خوشبختانه چون تنها زندگی می کرد بی اطلاعی او از بیماری اش موجب درگیری بقیه ی اعضای خانواده اش نشد. این گفته ی کاویانی تردیدهایی را درباره ی زندگی مشترک او با رامین مهمانپرست به وجود آورد.

علاوه بر این، کاویانی تمامی عکس های دو نفره ی خود با رامین مهمانپرست را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرده بود.

در آن زمان هیچ یک از این دو نفر واکنشی به شایعات نشان دادند تا اینکه رامین مهمانپرست بالاخره در مصاحبه ی جدیدی جدایی اش از مریم کاویانی را تأیید کرد.

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

مهمانپرست در این مصاحبه درباره ی علت جدایی شان گفت شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود که دیگر برای او قابل تحمل نبود.

وقتی به مهمانپرست گفته شد که بعضی معتقدند مریم کاویانی از ترس آنکه به سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران دچار شود، از او طلاق گرفت، در پاسخ گفت داستان او و مریم کاویانی با داستان محمدعلی نجفی و همسر دومش کاملاً متفاوت بود چرا که نجفی همسر داشت و ارتباط او با میترا استاد به صورت عقد موقت و پنهانی بود، اما ازدواج مهمانپرست و کاویانی رسمی و علنی بود.

مهمانپرست گفت زندگی مشترک او و کاویانی تنها ۲ سال به طول انجامید و وقتی از او سؤال شد که آیا زندگی خوبی داشتند، در پاسخ گفت اگر خوب بود ادامه پیدا می کرد. او در توضیح پاسخ خود گفت تحمیل محدودیت هایی برخلاف فرهنگ و اعتقادتان به خود باعث نارضایتی درونی می شود.

مهمانپرست درباره ی نحوه ی آشنایی او و مریم کاویانی گفت آشنایی آن ها با یکدیگر به پیش از مرگ همسر مهمانپرست بازمی گشت و آن ها از قبل با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند.

مهمانپرست در پاسخ به این سؤال که آیا او و کاویانی در اینستاگرام یکدیگر را آنفالو کرده اند، گفت او اصلاً کسی را در فضای مجازی فالو نمی کند.

همچنین مهمانپرست درباره ی مهریه ی مریم کاویانی گفت ۳ دنگ از یک آپارتمان به نام کاویانی بود اما او به صورت توافقی مهریه اش را بخشید.

پس از انتشار این مصاحبه مریم کاویانی در پستی اینستاگرامی نوشت:

«جایگاه اجتماعی برایم مسئولیت اخلاقی ایجاد کرده و میکند، و من را موظف کرده است به رعایت شأن خود، خانواده و طرفداران عزیزم…

قطعاً به این دلیل است که می بخشم، می گذرم و سکوت اختیار میکنم.

این آرامش درونی ام پش از طوفان، ناملایمتی ها و قضاوت ها را مدیون تربیت والدینم هستم.

شریف بودن پاداش دارد.»

بیوگرافی رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست، متولد ۱۳۳۹ در تهران، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان، فارغ‌ التحصیل مهندسی نرم‌ افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

مهمانپرست در سال ۶۱ با فاطمه یعقوبی، فرزند شهید زین العابدین یعقوبی ازدواج کرد. این زوج صاحب ۲ فرزند شدند. فاطمه یعقوبی در سال ۹۶ بر اثر سرطان درگذشت.

رامین مهمانپرست پیش تر در گفتگویی درباره ی سختی های زندگی یک سیاستمدار صحبت کرده و گفته بود دنیای سیاست از محدودیت ها و چهارچوب هایی برخوردار است اما دنیای هنر آزادی های بیشتری دارد.

رامین مهمانپرست در کنار همسر اول خود، فاطمه یعقوبی
مریم کاویانی در مراسم ختم همسر اول رامین مهمانپرست، فاطمه یعقوبی

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۱۳۴۹ در اهواز است اما اصالتی مازندرانی دارد.

او که فارغ التحصیل رشته ی پرستاری است فعالیت بازیگری خود را در سال ۸۱ با نقش آفرینی در فیلم سینمای «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدس آغاز کرد.

او خود گفته نه علاقه ی چندانی به بازیگری داشت و نه شناختی از سینما. به گفته ی خودش از میان بازیگران تنها هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌ شناخت. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که کاویانی در آنجا مشغول به کار بود، می‌ افتد. مقدس از او دعوت می‌ کند تا بازدیدی از پشت صحنه ی فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت بود داشته باشد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌ کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه ی این فیلم حاضر می‌ شود. مقدس به کاویانی می‌ گوید چهره ی خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار روپوش سفیدی به تنش می‌ پوشانند و او را روانه ی جلوی دوربین می‌ کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و اینگونه مریم کاویانی بازیگر می‌ شود.

مریم کاویانی در سال ۸۴ با سریال «او یک فرشته بود» ساخته ی علیرضا افخمی اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد.

او از آن زمان در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود