صحبت های مازیار فلاحی درباره فرارش از اوکراین

صحبت های مازیار فلاحی درباره فرارش از اوکراین

مازیار فلاحی ، خواننده ی مشهور و پرطرفدار ایرانی که چند سالی بود به همراه خانواده ی خود در کشور اوکراین زندگی می کرد، از مهاجرت خود به آلمان پس از آغاز جنگ در اوکراین خبر داده است.

فلاحی در گفتگویی زنده با شبکه «منوتو» اعلام کرد از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او همچنین از سختی هایی گفت که هنگام خروج از اوکراین متحمل شده بود. او گفت پس از عبور از مرز، سه شبانه روز در صفی طولانی از خودروها، بدون آب و غذا و بنزین در راه بود اما با وجود این شرایط سخت در آنجا شاهد مهربانی و همدلی بسیار مردم بود که همگی تلاش می کردند به یکدیگر کمک کنند. او همچنین از کسانی که جویای حال او و خانواده اش بودند تشکر کرد.

پس از آغاز جنگ اوکراین نگرانی هایی در خصوص وضعیت مازیار فلاحی و خانواده‌ اش به وجود آمد. در حالی که تنها چند روز از شروع جنگ گذشته بود، فلاحی با انتشار یک استوری اینستاگرامی مخاطبانش را از حال خود و خانواده اش با خبر ساخت. او نوشت: «دوستان عزیزم، مهربانان، ما در اوکراین حالمون خوبه. بسیار بسیار ممنونم از اینکه اینقدر به من محبت دارید. به امید دیدار روی ماهتون.»

مازیار فلاحی در اوکراین

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی متولد سال ۱۳۵۳ در تهران، خواننده، آهنگساز، نوازنده، ترانه‌ سرا و تنظیم‌ کننده در ژانر موسیقی پاپ است.

نوازندگی حرفه ای گیتار را از دوران نوجوانی آغاز کرد.

برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزش‌ های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یک دوره ی کارگردانی گذراند.

یک فیلم کوتاه به نام «مطرود» ساخت و در سال ۷۶ یک مجموعه داستان کوتاه به نام «کلاغ – پاییز کودکی» منتشر کرد.

به یادگیری حرفه ای موسیقی نزد اساتید این حوزه پرداخت و در سال ۸۶ با آهنگسازی فیلم سینمایی «مجنون لیلی» به کارگردانی قاسم جعفری فعالیت رسمی خود در عرصه ی موسیقی را آغاز کرد.

اولین آلبوم رسمی او به نام «قلب یخی» در سال ۹۰ منتشر شد.

پس از آن ۳ آلبوم دیگر نیز منتشر کرد: «لعنت به من» (سال ۹۲)، «ماه هفتم» (سال ۹۳) و «یادم تو را فراموش» (سال ۹۶). او چند تک آهنگ هم منتشر کرده است.

مازیار فلاحی در اوکراین

فلاحی سابقه ی آهنگسازی و خوانندگی برای چند فیلم و سریال از جمله فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش و سریال های قلب یخی، هفت سنگ و مینو را در کارنامه ی کاری خود دارد و با خوانندگان دیگر هم همکاری هایی در زمینه ی آهنگسازی داشته است.

او کار بازیگری را هم با سریال «قلب یخی» ساخته ی سامان مقدم (محصول سال ۹۱) و فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» ساخته ی علی عطشانی (محصول سال ۹۴) تجربه کرده است.

مازیار فلاحی برای فیلم «یادم تو رو فراموش» موفق به کسب جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنواره بین‌ المللی فیلم ویند آمریکا شد.

در سال ۹۶ کتاب ترانه های خود به نام «مجنون لیلی» را منتشر کرد.

فلاحی علاوه بر ایران، در کشورهای دیگری همچون کانادا، امارات، سوئد، آلمان، انگلیس و نروژ نیز به اجرای کنسرت پرداخته است.

مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج دختری به نام باران بوده است. این زوج همچنین در سال ۹۳ سرپرستی پسربچه ای به نام محمد حسام را هم برعهده گرفتند.

عسل قربانی مهندس معمار است و در شرکتی متعلق به برادر مازیار فلاحی، خشایار فلاحی به عنوان طراح داخلی فعالیت دارد.

مازیار فلاحی و همسرش عسل قربانی
مازیار فلاحی در اوکراین
مازیار فلاحی و دخترش باران فلاحی
مازیار فلاحی در اوکراین
باران فلاحی، دختر مازیار فلاحی

در سال ۹۲ مازیار فلاحی مهمان برنامه زنده ی تلویزیونی «ویتامین ۳» بود که مجری برنامه، علی ضیا از او درباره ی ماجرای ربوده شدن دخترش، باران پرسید اما سؤال ضیا با تکذیب فلاحی رو به رو شد. علی ضیا از فلاحی پرسید: «خب شنیدم که یه بار دخترت رو دزدیدن. ماجرا چی بود؟» فلاحی برای لحظاتی سکوت کرد و بعد با دستپاچگی و چهره ای شگفت زده به مجری گفت: «شما این رو از کجا شنیدید؟ این واقعیت نداره.» بعد از آن علی ضیا خیلی سریع رو به دوربین گفت: «اوه فکر کنم اطلاعات طبقه بندی شده رو افشا کردم! نه هیچ اتفاقی رخ نداده. اینا رو فراموش کنید.»

بدون نظر

ورود