با داوران جدید فصل تازه برنامه «عصر جدید» آشنا شوید

با داوران جدید فصل تازه برنامه «عصر جدید» آشنا شوید

پخش فصل جدید برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با تغییراتی در ترکیب داوران از اواخر اسفند ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شبکه سه، فصل سوم برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا عید غدیر ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. اجرای سری جدید برنامه عصر جدید همانند گذشته بر عهده ی احسان علیخانی است.

با آغاز ضبط فصل سوم برنامه عصر جدید از داوران این برنامه رونمایی شده است.

ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی، داوران جدید برنامه عصر جدید هستند که در کنار امین حیایی به ارزیابی شرکت کنندگان این برنامه خواهند پرداخت.

داوران جدید عصر جدید

صامتی جایگزین رویا نونهالی می‌ شود. همایونفر هم به جای آریا عظیمی نژاد بر صندلی داوری این برنامه می‌ نشیند. مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده، چهره ی کمتر شناخته شده ی جمع داوران جدید است. اما امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.

داوران جدید عصر جدید

ژاله صامتی متولد ۱۳۵۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. او فعالیت بازیگری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. در سال ۷۲ با نقش آفرینی در فیلم «دت یعنی دختر» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی وارد سینما شد. اولین تجربه ی تلویزیونی او در سال ۷۵ با سریال «یحیی و گلابتون» به کارگردانی اصغر آبگون رقم خورد. او از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده و تاکنون ۲ بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

داوران جدید عصر جدید

کارن همایون فر متولد سال ۱۳۴۷، آهنگساز است. در انگلستان در رشته موسیقی تحصیل کرد و نزد اساتید بزرگ این عرصه آموزش دید. او که از سال ۷۳ به آهنگسازی فیلم مشغول است، تاکنون برای بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال موسیقی ساخته است. همایون فر تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی از جشن سینمای ایران شده‌ است. او سابقه ی آهنگسازی برای چند آلبوم موسیقی و دکلمه را هم دارد.

داوران جدید عصر جدید

مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده ی آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن است. در سابقه ی او تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می‌ شود، به چشم می‌ خورد و برای تهیه ی دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره‌ های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است. مجید اسماعیلی در کارنامه ی حرفه ای خود سابقه ی نویسندگی و کارگردانی انیمیشنی به نام «پادشاه آب» را هم دارد که محصول سال ۹۴ است.

نحوه ثبت نام تماشاچی برنامه عصر جدید

با توجه به آغاز ضبط قسمت های فصل جدید برنامه عصر جدید، افرادی که مایل به شرکت در این برنامه به عنوان تماشاچی باشند، می توانند با مراجعه به وبسایت برنامه عصر جدید به آدرس www.asrejadid.ir به راحتی برای این کار اقدام کنند.

برای این منظور کافی است ابتدا از طریق بخش «پنل اعضاء» عضو سایت عصر جدید شده و یا اگر قبلاً ثبت نام کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس با ورود به بخش «ثبت نام تماشاچی» اطلاعات خود و همه ی کسانی که قرار است در برنامه حضور پیدا کنند را وارد کنید.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • پوریا حدودی اسفند ۹, ۱۴۰۰

    آرزو دارم که یکبار برای تماشای زنده مسابقه بزرگ عصر جدید شرکت کنم

    • جانان اسفند ۹, ۱۴۰۰

      من درفدار این مسابقه هستم فقط تر خدا ساعت پخش عین خندوانه نباشه نه پخش بشه بعد یازده تموم شود چون کلاس دهم هستم

  • پارسا پیروزفر اسفند ۹, ۱۴۰۰

    یه بارم لطف کنید یه چیزی بسازید که قبلا کسی از روی شما کپی نکرده باشه ?