آیا فصل دوم سریال ۱۸۸۳ ساخته می شود؟

آیا فصل دوم سریال ۱۸۸۳ ساخته می شود؟

تمام کسانی که انتظار ۱۰ اپیزود جدید و فصل دوم سریال ۱۸۸۳ را می کشیدند باید مدت زمان زیادی صبر کنند. خالق این سریال در مصاحبه جدیدی می گوید که فصل دوم داستان زندگی خانواده داتن ها پس از جنگ داخلی به این زودی ها ساخته نشده و شاید اصلاً ساخته نشود. تیلور شریدان در این باره می گوید: «این نگاه خلاصه را در مسیر زمان خلق کردم تا این ماجراجویی خاص را نشان دهم. کسی نیستم که دوست داشته باشم همه چیز را تمام کنم و شرح دهم که چطور همه بعد از پایان داستان زندگی خوشی دارند یا ندارند. ترجیح میدم که شما تصورش را بکنید و در مورد زندگی توماس و نائومی تجسم کنید. هرگز نخواهید دید که جیمز و مارگارت چطور با این مسئله کنار می آیند. در فلش بک ها دیده اید که به زندگی شان ادامه داده اند و این چیزی است که روایتش برایم اهمیت داشت».

تمام کسانی که انتظار 10 اپیزود جدید و فصل دوم سریال 1883 را می کشیدند باید مدت زمان زیادی صبر کنند.

در حالی که برخی خبرها از ساخت فصل دوم سریال ۱۸۸۳ و تایید ضمنی این خبر توسط پارامونت خبر می دادند، خالق این سریال که اسپین آفی از سریال yellowstone است می گوید :«برای من، به عنوان یک قصه گو، همه چیز تمام شده است. از پنجره به دوره تاریخی متفاوتی نگاه کرده و باید ببینم که آنگاه چه خواهم دید». اپیزود پایانی فصل اول سریال ۱۸۸۳ که اوایل هفته از پارامونت پلاس منتشر شد کاملاً شبیه پایان یک سریال بود. [هشدار اسپویل] در این اپیزود بود که دختر جوان جیمز و مارگارت داتن به خاطر عفونت ناشی از تیری که به شکمش خورده بود جانش را از دست می دهد. شی برنان همانطور که به همسرش قول داده بود خود را به ساحل غربی می رساند و در حالی که روی شن های ساحلی نشسته بود خودکشی کرد و مهاجران خارجی نیز در فلش فورواردی در سرزمین جدید ساکن شدند.

تمام کسانی که انتظار 10 اپیزود جدید و فصل دوم سریال 1883 را می کشیدند باید مدت زمان زیادی صبر کنند.

اگر چه اپیزود پایانی چیزی در مورد سرنوشت خانواده داتن یک سال پس از رسیدن به مونتانا نمی گوید اما فلش بک های قبلی در سریال یلواستون فاش کرده بود که مارگارت و جیمز در سال ۱۸۹۳ هنوز زنده بوده و با هم زندگی می کنند و صاحب پسر دیگری به نام اسپنسر نیز شده اند. اگر چه پارامونت پلاس مدعی شده بود که چیزهای بیشتری از این اسپین آف پرطرفدار در راه است اما تاکنون به طور رسمی دستور ساخت فصل دوم را صادر نکرده که همین موضوع باعث شده پایان سریال ۱۸۸۳ با همان یک فصل محتمل به نظر برسد. علیرغم صحبت های شریدان، ورایتی مدعی شده که گزارش های جداگانه ای نشان می دهند که پارامونت پلاس در حال توسعه اپیزودهای بیشتری برای فصل اول سریال ۱۸۸۳ است هر چند هنوز تصمیم گیری نهایی در مورد آن صورت نگرفته است.

تمام کسانی که انتظار 10 اپیزود جدید و فصل دوم سریال 1883 را می کشیدند باید مدت زمان زیادی صبر کنند.

سریال ۱۸۸۳ در همان فصل اول خود رکوردهای جدیدی برای پارامونت پلاس به ثبت رسانده و به پربیننده ترین سریال اورجینال این پلتفرم و پربیننده ترین سریال در شبکه کابلی پارامونت در شش سال اخیر تبدیل شده است. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که حتی اگر فصل دومی نیز در کار نباشد، تلاش هایی برای ساخت اپیزودهایی اضافی در فصل اول صورت گیرد. علاوه بر این، ساخت اسپین آف های دیگری از سریال یلواستون با نام های ۱۹۳۲ و ۶۶۶۶ نیز تایید شده و ساخت فصل پنجم سریال اورجینال نیز اتفاق خواهد افتاد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • فرهاد اصغری مهر ۱۰, ۱۴۰۲

    سلام بر سینما ؛ هنر و تاریخ وسلام بردوستان عزیز ؛ فصل اول سریال ۱۸۸۳ به تنهایی مشکلات متعدد افرادی را برای رسیدن به آزادی و عدالت راهی سرزمین های ناشناخته شده اند بازگو نمیکند و اگر فصل دوم ساخته نشود درحق اشخاصی که در فصل اول سریال نقش داشته‌اند بی انصافی خواهد شد به نظر من ای کاش نائومی پس از شنیدن مرگ نامزدش و زندگی توماس و بانوی آلمانی و نهایتاً عاقبت مارگارت و جیمز و مزرعه ای که راه اندازی نمودند به تصویر کشیده شود زیبا خواهد بود