بازیگر نقش ساول گودمن «بریکینگ بد» از ورشکستگی قبل از حضور در این سریال می‌گوید

بازیگر نقش ساول گودمن «بریکینگ بد» از ورشکستگی قبل از حضور در این سریال می‌گوید

باب ادنکرک زمانی را به خاطر می آورد که آن قدر بی پول شده که ایجنت اش به او می گوید نقشی را که در سریال «بریکینگ بد» به او پیشنهاد می کند به هیچ وجه نباید رد کند. او می گوید: «با من تماس گرفت و گفت: “می خواهند در سریال بریکینگ بد بهت نقش بدهند. نباید ردش کنی.” آن زمان سریال، هنوز خیلی محبوب نشده بود.» ادنکرک در سریال، نقش ساول گودمنِ وکیل را بازی می کند.

او ادامه می دهد: «توی دلم به ایجنت ام گفتم الآن بیشتر از یک سال و نیم است که هیچ پیشنهادی را رد نکرده ام. شاید حواست نبوده!»

ساول گودمن

به گزارش Insider، ادنکرک که در آن دوران به کارگردانی رو آورده بود فاش کرد که قبل از قبول آن نقش، به خاطر ساخت چند فیلم بلند که در گیشه موفق نبودند، حسابی بی پول شده بود. او می گوید دید کارگردانانه نداشته و به همین خاطر برای این که بتواند «سرش را بالای آب نگه دارد» مجبور شده وامی ۹۰۰ هزار دلاری بگیرد.

ادنکرک می گوید بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ کارهای مختلفی را از کارگردانی پیام های بازرگانی گرفته تا نوشتن قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال تا بازیگری برای آیتم های مختلف انجام داده است. ستاره ی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) در سال ۲۰۰۶ فیلم «بیا بریم زندان» (Let’s Go to Prison) را با بازی ویل آرنت و دکس شپارد و در سال ۲۰۰۷ فیلم «سالومون برادرز» (The Brothers Solomon) را با بازی کریستین ویگ و ویل فورته ساخته بود که علاوه بر عملکرد ضعیف در گیشه بازخوردهای منفی ای هم از منتقدان دریافت کرده بودند.

برکینگ بد

نهایتاً در سال ۲۰۰۸ از طرف سازنده ی سریال «بریکینگ بد» یعنی وینس گیلیان درباره ی نقش ساول گودمن با او تماس گرفته می شود.

ادنکرک در فصل دوم به جمع بازیگران اضافه می شود و تا پایان این سریال در فصل پنجم با آن می ماند. او همچنین در اسپین آف «بریکینگ بد» با نام «بهتره با ساول تماس بگیری» ایفای نقش می کند. این سریال که فصل ششم آن در آوریل شروع خواهد شد قرار است در سال ۲۰۲۲ پایان بپذیرد.

برکینگ بد

ادنکرک در پایان اضافه می کند: «وقتی درباره ایفای نقش در “بریکینگ بد” با من تماس گرفتند، با یکی از دوستانم به نام راید هریسون که با هم فیلمنامه هم نوشته بودیم تماس گرفتم و درباره سریال ازش پرسیدم. او گفت: “این بهترین سریال در حال از پخش از تلویزیون است. باید قبولش کنی. این بهترین چیزی است که از تلویزیون پخش می شود.”»

بیشتر بخوانید:

ستاره The Walking Dead معتقد است پایان سریال به خوبی Breaking Bad خواهد بود

منبع: Insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود