روایت فردوسی پور از سختی های پس از توقف برنامه نود + ویدیو

روایت فردوسی پور از سختی های پس از توقف برنامه نود + ویدیو

یکی از تیم هایی که دست‌اندرکاران برنامه های ورزشی در آن عضویت دارند تیم «رسانه ورزش» است؛ تیمی با مربیگری ادموند بزیک و سرگروهی عادل فردوسی پور. در حاشیه یک دیدار دوستانه، فردوسی پور از فعالیت هایش خارج ازقاب تلویزیون سخن گفته است.

فردوسی پور

او ابتدا درباره ی این تیم می گوید: «ما تیم ‌مان حدود ۱۵- ۱۴ سال است که از فعالیت آن می ‌گذرد. بچه‌ های خبرنگار ورزشی ـ از جمله تصویربردار، نویسنده، خبرنگار، گزارشگر، مجری و… ـ که همگی جزو بهترین‌ های کشور هستند، البته جز من (می خندد) دور هم جمع شده‌ ایم و مسابقات تدارکاتی و دوستانه خیرخواهانه ‌ای را برگزار می ‌کنیم. در یکی دو سال گذشته کرونا مانع برگزاری بازی در شهرستان ‌های دیگر شده اما در همین تهران و شهرهای مختلف سعی داریم که بازی‌ های خیرخواهانه برگزار کنیم.»

عادل فردوسی پور

فردوسی پور در پاسخ به اظهارنظر مصاحبه کننده راجع به آمادگی بالای خود در ترکیب این تیم گفت: «از من که سن و سالی گذشته و ۴۷ ساله شده ام، اما علاقه وجود دارد و بیشتر علاقه است تا خوب بودن. با بچه‌ ها کنار هم هستیم، تمرینات خوب و لذت ‌بخشی داریم. مسابقات‌ واقعاً حساس و جذاب است و استرس در حد بالا و فوق ‌العاده که از آن لذت می‌ بریم. بالاتر از صد در صدمان را برای موفقیت می‌ گذاریم.»

فردوسی پور

این گزارشگر فوتبال محبوب در خصوص احتمال بازگشتش به قاب تلویزیون در عرصه ی گزارشگری گفت: «ببینیم چه می ‌شود، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست.»

عادل فردوسی پور

وی در پایان درباره سختی های سال های اخیر گفت: «من در ۳ سال گذشته خیلی سختی کشیدم و در این چند ساله خیلی اذیت شدم، اما به نظرم زندگی قشنگی ‌های خودش را دارد و در همین سختی‌ هاست که آدم درس می ‌گیرد و تجربه می‌ اندوزد و باید به خوبی‌ های زندگی فکر کرد و همیشه امیدوار بود.»

گفتنی است پس از روی کار آمدن علی فروغی، مدیر جوان و تازه کار شبکه سه سیما، اختلافاتی میان وی و فردوسی پور درگرفت که نهایتاً به تعطیلی برنامه نود در سال ۹۷ انجامید.

بیشتر بخوانید:

جشن تولد سورپرایزی عادل فردوسی پور + ویدیو

نظر رئیس جدید صدا و سیما درباره بازگشت فردوسی پور به تلویزیون + ویدیو

علت حذف فردوسی پور مشخص شد؛ شرط مجری محبوب برای بازگشت چیست؟

بازگشت فردوسی پور به تلویزیون با فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود