نظر رئیس جدید صدا و سیما درباره بازگشت فردوسی پور به تلویزیون + ویدیو

نظر رئیس جدید صدا و سیما درباره بازگشت فردوسی پور به تلویزیون + ویدیو

بالاخره پس از گمانه زنی ها در خصوص اعمال تغییرات در ریاست سازمان صدا و سیما، چند روز پیش پیمان جبلی به جای عبدالعلی علی عسگری سکان ریاست صدا و سیما را در دست گرفت.

در سوابق جبلی مسئولیت معاونت برون مرزی صدا و سیما، معاونت خبر رسانه ی ملی، عضویت در هیات علمی دانشگاه صدا و سیما، مدیر کلی اخبار شبکه العالم، فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور تونس و معاونت رسانه ای دبیر شورای امنیت ملی دیده می شود.

با تغییراتی که در این سازمان انجام شد، گمان می رود که در برخی از سیاست های این سازمان نیز شاهد تغییراتی باشیم. یکی از این تغییرات شاید بازگشت عدل فردوسی پور به تلویزیون باشد. و حالا با انتشار کلیپی از تقاضای یک هوادار از رئیس جدید صدا و سیما و پاسخ مثبت وی، احتمال بازگشت فردوسی پور به تلویزیون بیش از پیش قوت گرفته است.

پیمان جبلی، رئیس جدید صدا و سیما
پیمان جبلی، رئیس جدید صدا و سیما

در این ویدیو که در حاشیه سفر جبلی به استان خوزستان انتشار یافته، یکی از هواداران خوزستانی فوتبال ضمن اهدای پیراهنی ورزشی به جبلی از او تقاضا می کند که برنامه «نود» را با اجرای عادل فردوسی پور به تلویزیون برگرداند. جبلی هم ضمن تشکر از این هوادار فوتبالی می گوید که بازگشت فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد.

برنامه «نود» سال های متمادی دوشنبه شب ها با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن تلویزیون می رفت اما در ۲۰ اسفند ماه ۹۷ با پخش آخرین قسمت، به کار خود پایان داد. توقف «نود» حاشیه ها و اظهار نظرهای متفاوتی را از اقشار مختلف مردم در پی داشت.

عادل فردوسی پور

اما گویا فردوسی پور هم برای بازگشتش به تلویزیون شرط گذاشته و گفته که تنها با برنامه «نود» حاضر است به تلویزیون برگردد. سال پیش مدیر شبکه سه در مصاحبه ای گفته بود که به فردوسی پور برای گزارش بازی پیشنهاد شده بوده و قبول نکرده. در نتیجه احتمالا شرط عادل برای بازگشت به صدا و سیما جدی تر از این حرف هاست.

اما چند روز پیش اتفاقی تقریبا بی سابقه در دو سه سال اخیر رخ داد: تصویری نیمرخ از عادل فردوسی پور در برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش نشان داده شد در حالی که داشت با استیو مک منمن بازیکن سابق لیورپول گفتگو می کرد.

نظر به محبوبیت این چهره ی فوتبالی بازگشت او به عرصه اجرا و گزارشگری می تواند برای خیلی از هواداران فوتبال همراه با جذابیت های بسیاری باشد. حال باید دید بازگشت فردوسی پور به تلویزیون به کجا می انجامد.

بیشتر بخوانید:

یوتیوب روزیاتو: همه چیز در مورد عادل فردوسی پور [تماشا کنید]

مصاحبه فردوسی پور با علی دایی درباره سبیل معروفش + ویدئو

دیجیاتو
بدون نظر

ورود