پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری سال ۲۰۲۲

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری سال ۲۰۲۲

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از آن جایی که کاغذ دیواری نقش پررنگی در دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های کاری و اداری دارد، باید برای انتخاب آن از یک نگاه ساده فراتر رفت. اگر به سراغ پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری بروید، این فرصت را خواهید داشت که یک فضای منحصر به فرد در خانه خود ایجاد کرده و چیزی کاملا متفاوت خلق کنید. سال ۲۰۲۲ با ایده‌های متفاوتی از الگوهای گل فانتزی تا طرح‌های مدرن از پوستر و کاغذهای دیواری را همراه داشته و شما می‌توانید طرح‌های ترکیبی یا یکدست خلاقانه‌ای از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای خرید پرطرفدارترین طرح های پوستر دیواری با قیمت مناسب کلیک کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سال ۲۰۲۲ بیندازیم.

پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری جدید

چند سالی است که دوباره کاغذ دیواری و پوستر دیواری جای خود را در صنعت دیوارپوش‌های خانگی باز کرده و امسال نیز شاهد افزایش محبوبیت آن‌ها هستیم. دیگر استفاده از رنگ‌های بی‌روح و کسل کننده در ساختار دکوراسیون داخلی منازل معنایی نداشته و به کار بردن طرح‌های هندسی متنوع، دیوارپوش‌های با گل برجسته و سه بعدی هویت بیشتری به محوطه داخلی خانه‌ها می‌بخشد.

به جرأت می‌توان گفت که هیچ چیزی بهتر از طراحی زیبای کاغذ دیواری، خانه را شخصی سازی نمی‌کند. یک نوار حاشیه‌ای که به درستی در جای خود قرار گرفته باشد، کمک خواهد کرد که اتاق مورد نظر شما جلوه‌ای لاکچری پیدا کند. همین طور استفاده از یک کاغذ دیواری سه بعدی با گل‌های برجسته، می‌تواند یک اتاق را بارها زیباتر و گرم‌تر نشان دهد. در اینجا نگاهی به پرفروش‌ترین طرح های کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۰ می‌اندازیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سال 2022 بیندازیم.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل های بزرگ

استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با گل‌های به معنای واقعی بزرگ و برجسته از ایده آل‌ترین طرح‌ها در سال ۲۰۲۲ هستند. اتاقی را تصور کنید که یکی از دیوارهای آن یا بیشتر با کاغذ دیواری سه بعدی گل های بزرگ برجسته و برگ‌های سبز، با درخشش و رنگ‌های جواهری و براق تکمیل شده باشد. پوسترهای دیواری و کاغذ دیواری‌های سه بعدی، بهترین طرح‌های گل برجسته را دارند. در صورتی که برای فضای سالن پذیرایی از پوستر دیواری سه بعدی گل استفاده کنید، فضایی فوق العاده لوکس ایجاد خواهد شد.

کاغذ دیواری ‌های با جلوه متالیک براق

یکی از خیره کننده‌ترین گزینه‌هایی که برای طرح کاغذی دیواری ۲۰۲۲ در لیست پرفروش ترین‌ها قرار گرفته است، مدل‌هایی با طراحی متالیک و براق است. این مدل‌ها در هر فضای داخلی شیک و جذاب به نظر می‌رسند. از این حیث گزینه‌های بسیار متنوعی از انواع طرح‌های شگفت انگیز با رنگ های متالیک در بازار کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای دیواری وجود دارند. اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری برای فضای داخلی سالن پذیرایی هستید، این نوع ترکیب فوق العاده مجلل و برازنده خواهد بود.

کاغذ دیواری سنگ مرمر، پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری

اگر ترندهای بازار کاغذهای دیواری را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که طراحی سنگ مرمر بین دکوراتیوهای داخلی اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در حقیقت، سنگ مرمر با طرح‌ها و نقش‌های جدید تکامل یافته و به شکل سنتی یا مدرن در ترکیب‌های پوسترهای دیواری عرضه می‌شود. این یکی از بهترین و شیک‌ترین طرح‌های پرفروش امسال محسوب می‌شود که قطعا مورد توجه خانواده‌های ایرانی نیز قرار خواهد داشت.

کاغذ دیواری سبک مدرن روستیک

سبک روستیک ترکیب دیگری است که از عناصر طبیعی در یک محیط معاصر استفاده می‌کند. ترکیب کاغذ دیواری با طرح چوب با چوب مصنوعی یا طبیعی در چنین ساختاری، می‌تواند نمونه‌ای کامل و ایده آل از سبک مدرن روستیک باشد.

کاغذ دیواری طرح‌های ماکسیمالیست

ماکسیمالیسم یک سبک قدرتمند برای سال ۲۰۲۲ است که از رنگ‌های متمرکز با الگوهای مختلف و نقوش طراحی فوق العاده ساخته شده است. این سبک طراحی در الگوهای انگلیسی داشته و برای دکوراسیون داخلی شیک و جسورانه عالی به نظر می‌رسد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سال 2022 بیندازیم.

کاغذ دیواری‌ طرح آبرنگی

کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای طرح آبرنگی از جذابیت زیادی برخوردار هستند و برای استفاده در اتاق خواب‌ها، سالن نشیمن و حتی اتاق کار، عالی به نظر می‌رسند. از آن جایی که این سبک از کاغذ دیواری‌ها دارای طراحی و ترکیب رنگ بسیار متنوعی هستند، شما به راحتی می‌توانید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون داخلی محوطه مد نظر خود، بهترین آن‌ها را در نظر بگیرید. حتی شما این فرصت را خواهید از این سبک پوسترهای دیواری برای دکور دیواری آشپزخانه منزل خود نیز استفاده کنید. رنگ‌های شاد و زنده این پوسترهای دیواری، برای روح بخشیدن به هر فضای داخلی عالی به نظر می‌رسند.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

همه به شکلی عاشق طبیعت و المان‌های آن بوده و کمتر کسی را می‌بینیم که از تماشای یک طرح آکنده از فضای طبیعی، حیوانات، پرندگان، سبزی، آب و مانند آن‌ها لذت نبرد. از این روی استفاده از کاغذ دیواری‌هایی که دارای طرح‌های طبیعت و فضای سبز هستند، همیشه ایده فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. در سال ۲۰۲۲ نیز این طرح‌ها به عنوان ترکیب‌های بسیار پرطرفدار و پرفروش شناخته شده و به نظر می‌رسد که خانواده‌ها تمایل بیشتری به استفاده از چنین الگوهایی داشته باشند. طرح‌های طبیعت که از فاکتورهای گیاهان پر باشند، حس آرامش را به زندگی آورده و باعث خواهند شد تا در آن محیط احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

الگوهای انتزاعی

طراحی‌های کامپیوتری امروزه در حوزه‌های مختلف بسیار محبوب هستند و کاغذ دیواری نیز از این قاعده مستثنی نیست. طرح‌های انتزاعی می‌توانند هر چیزی باشند که تخیل شما را به سمت یک تجربه دنیای دیگر سوق دهد. الگوهای هندسی جسورانه، هولوگرام‌ها و حتی تقلید از هنر پاپ دهه ۷۰ را می‌توان در این نوع دیوارپوش‌ها یافت که هر یک به شکلی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.

کاغذ دیواری طرح برگ و گیاهان گرمسیری

یکی دیگر از طرح های بسیار پرطرفدار سال ۲۰۲۲ را باید طرح‌هایی با گیاهان گرمسیری بدانیم. این طرح‌ها برای هر فضای داخلی جالب و چشمگیر هستند. مانند برخی دیگر از الگوهایی که مرور کردیم، طرح‌های گیاهان گرمسیری می‌توانند احساساتی از طبیعت را به خانه بیاورند و محیط زندگی شهری و ماشینی را با فضای طبیعی گره بزنند.

تغییرات دکوراسیون داخلی منازل، می‌تواند روح تازه‌ای به فضای منزل بخشیده و موجب روحیه بخشیدن به اعضای خانواده شود. نقش دیوارپوش‌ها در این میان بسیار پررنگ بوده و اگر بتوانید دیوارپوش‌های جدید منزل خود را از میان پرفروش‌ترین طرح کاغذ دیواری سال ۲۰۲۲، انتخاب کنید؛ نتیجه به مراتب چشمگیرتری را تجربه خواهید کرد. شما چه نظری در این باره دارید؟

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سال 2022 بیندازیم.

خرید پرفروش‌ترین کاغذ دیواری و پوستر دیواری از فروشگاه والینو

در فروشگاه اینترنتی والینو wallino.com ، بهترین و جدیدترین طرح‌های کاغذی دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و همین طور پوستر دیواری عرضه شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی از میان تنوع مدل‌ها و ترکیب‌های مختلف عرضه شده در والینو، محصولات مورد نظر و سلیقه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود