مردی هندی که در حال حاضر بدترین اسم دنیا را دارد!

مردی هندی که در حال حاضر بدترین اسم دنیا را دارد!

شاید بعضی افراد در برهه ای از زندگی این احساس را داشته باشند که اسم شان زیاد جذاب نیست یا به اسم شخصی دیگر غبطه بخورند. شاید خوبی یا بدی یک اسم امری نسبی باشد. با این حال افراد بسیار کمی را در جهان می توان یافت که اسم شان تا این اندازه بدیمن باشد. شاید به نظر برخی، این مرد جوان هندی، بدترین اسم دنیا را داشته باشد.

به گزارش Sun، کووید کاپور اهل بنگلور هند است و می گوید هر کجا که می رود اسمش باعث سرگرمی و ترحم دیگران می شود اما می گوید این قضیه آن قدرها هم بد نیست.

این جوان ۳۱ ساله هندی می گوید: «وقتی سازمان جهانی بهداشت نام این ویروس جدید را اعلام کرد، دیدم که چقدر شبیه اسم من است. به وضوح این چیزی بود که هیچ کاری نمی توانستم درباره اش انجام دهم. اتفاق بامزه ای بود.»

کووید می گوید بعد از آن این که اواخر سال ۲۰۱۹ این ویروس در جهان شناخته شد، انبوهی از بازی های کلامی و جوک از طرف دوستان و آشنایان سویش سرازیر شده بود.

بدترین اسم دنیا

او می گوید: «گاهی وقت ها هنگامی که یکی از دوستان اسمم را صدا می زند، مردم سرشان را سمت من می چرخانند تا صاحب اسم را ببینند. خب این خیلی سرگرم کننده است.» کووید متوجه شد که بسیاری از افراد گمان می کردند که او درباره ی اسمش دروغ می گوید و یا اسمش را برای شوخی تغییر داده است.

دوستانش برای تولد ۳۰ سالگی وی کیکی سفارش داده بودند اما شیرینی پز که فکر کرده بود نوشته ی روی کیک، غلط املایی دارد، نوشته روی کیک را از Kovid به Covid تغییر داده بود.

او می گوید حتی در جاهایی مثل هتل و فرودگاه هم از جوک و شوخی در امان نیست: «یک بار افسر فرودگاه به شوخی گفت: “خب پس کووید دارد به سریلانکا می رود.” و یا متصدی پذیرش در هتل به شوخی گفت: “امیدوارم مجبور نشویم اسم تان را قرنطینه کنیم.”»

کووید با این که می داند شاید این جوک ها و شوخی ها تا وقتی زنده است همراهش باشند می گوید ناراحت نمی شود. او می گوید: «این که آدم جنبه شوخی داشته باشد و بتواند به آن ها بخندد بدون این که بهش بر بخورد خیلی مهم است. من متوجه شده ام که مردم برای این باجنبه بودن ارزش قائلند و اگر من با آغوش باز پذیرای این شوخی ها نبودم، داستان اسم من تا این اندازه محبوبیت پیدا نمی کرد.»

بیشتر بخوانید:

دختری با طولانی ترین اسم جهان؛ اسمی که بیش از ۱۰۰۰ حرف دارد!

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • ااا دی ۲۹, ۱۴۰۱

    ?چه بد یهوو ببینی اسم یه دخترم کرونا باشه وای