گرایمز: «زندگی ایلان ماسک بعضی وقت‌ها زیر خط فقر است!»

گرایمز: «زندگی ایلان ماسک بعضی وقت‌ها زیر خط فقر است!»

گرایمز، در مصاحبه ای که این هفته از وی منتشر شده درباره ی ایلان ماسک که رابطه ای پر فراز و نشیب با او دارد گفته که زندگی ثروتمندترین فرد دنیا گاهی «زیر خط فقر» بوده است. به گزارش Insider، این خواننده کانادایی در گفتگو با Vanity Fair به خاطر می آورد که یک بار زمانی که در لس آنجلس زندگی می کرده در یک طرف تشک‌اش یک سوراخ پیدا کرده. ایلان ماسک با دیدن سوراخ به جای پیشنهاد خرید یک تشک نو، گفته بهتر است گرایمز تشک‌اش را از خانه خودش به آنجا بیاورد و از آن استفاده کند.

او می گوید: «ایلان حتی تشک جدید هم نمی خرید. او شبیه میلیاردرها زندگی نمی کند. بعضی وقت ها شبیه افرادی که زیر خط فقر هستند، زندگی می کند. تا جایی که من با خودم می گفتم کاش در یک خانه ناامن ۴۰ هزار دلاری زندگی نمی کردیم؛ خانه ای که همسایه ها می توانند از ما فیلم بگیرند و هیچ امنیتی ندارد و ۸ روز پیاپی مجبور باشم کره بادام زمینی بخورم!»

ایلان ماسک

در ماه مه ۲۰۲۰، ماسک توئیت زد که همه ی اموالش را می فروشد و بدین ترتیب «مالک خانه ای نخواهد بود.» گفته می شود او در یک خانه ی کوچک پیش ساخته ی ۵۰ هزار دلاری که از اسپیس ایکس اجاره کرده، زندگی می کند.

گرایمز در گفتگو با این نشریه از این می گوید که چگونه رابطه با ثروتمندترین مرد جهان او را «بین دو جهان متفاوت گیر انداخته است.» او می گوید: «یعنی وقتی مردم می گویند که من به افراد کلاس خودم خیانت کرده ام پُر بیراه نمی گویند. من یک چپ تندرو بودم و تبدیل شدم به یک دموکرات کاپیتالیست. به طرز قابل درکی خیلی از مردم از این موضوع ناراحتند.»

گرایمز

در همین مصاحبه، گرایمز می گوید او و ماسک به طور مخفیانه با هم صاحب فرزند دومی شده بودند؛ دختری به نام Y. پسر بزرگ تر این زوج که X Æ A-Xii نام دارد در ماه مه ۲۰۲۰ به دنیا آمده بود. Y که اسم کاملش Exa Dark Sideræl Musk است از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمده و هفتمین فرزند ماسک است.

ماسک در ماه سپتامبر به نشریه Page Six گفت که او و گرایمز پس از ۳ سال رابطه عاشقانه، رابطه شان را به هم زده بودند. ثروتمندترین مرد جهان اخیراً همراه ناتاشا باست، بازیگر استرالیایی دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک: «تمدن دچار فروپاشی خواهد شد!»

هویت عشق جدید ایلان ماسک فاش شد؛ ناتاشا باست کیست؟

ایلان ماسک امسال ۱۱ میلیارد دلار مالیات خواهد پرداخت

منبع: Insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۱ نظر

ورود

  • راضیه فروردین ۱۹, ۱۴۰۱

    گرایمز ، این زن هم برده ی جنسی ایلان ماکسه وهیچ سهمی در ثروت باداورده وخون الود ماسک نداره، او مورچه ای که زیر پای ایلان ماسک له شده است.

    • مهسا فروردین ۱۹, ۱۴۰۱

      این چه حرفیه اخه هرجند هم نام مادرم هستین نمیخوام بد حرف بزنم

    • عمت فروردین ۱۹, ۱۴۰۱

      ثروت باد آورده ؟ اها پس حتما عمه تو بوده که تسلا رو ساخته??????موشک های فضایی و همه ابن کار ها هم حتما کار خودت بوده??وگرنه ایلان ماسک که ثروت ش الکیه ???تو راست میگی . حداقل وقتی اطلاعات نداری جوری حرف نزن که همه چی میدونی ، خون آلود چیه قتل کردن؟ اها و حتما تو خدمتکار خونشون بودی که فهمیدی تو خونشون قتل شده و بعد پولدار شدن نه؟ حداقل قبل حرف زدن یکم تحقیق کن بعد بیا ایلان ماسک و زیر سوال بیر?

      • ماکس فروردین ۲۰, ۱۴۰۱

        ایشون از اینکه ظاهرا گرایمز مثل زنهای gold digger دیگه نتونسته از ماسک بکنه ناراحته. هرچند مطمئنا به اندازه کافی بهش رسیده. ماسک هم تا حالا خوب مقاومت کرده و دم به تله ازدواج نداده تا مثل بیل گیتس و جف بزوس و خیلیهای دیگه ثروتی که می تونه برای سرمایه گذاری در ایده های جدید خرج کنه رو مجبور نشه بعد از طلاق بریزه تو حلق زنش.

      • عباس فروردین ۲۴, ۱۴۰۱

        داداش اینا شغلشون اینه
        پول می گیرند تا نفهمند و سخن پراکنی کنند. جدی نگیرشون

    • .... فروردین ۲۰, ۱۴۰۱

      اسکل ایلان ماسکه نه ایلان ماکس تو اول یاد بگیر درست حرف بزنی بعد بیا درباره یکی از خانمای موفق نظر بده

    • sadas فروردین ۲۰, ۱۴۰۱

      ثروت باد آورده ؟ :)))))))))))))))))))))) از اینجا تا مریخ پوکر فیس. معلومه اصن نمیدونی ایلان ماسک کی هست. به خدا قسم اگر ۲ خط راجعبش خونده باشی. ۲ خط فقط

    • فکر کردی ایرانه فروردین ۲۰, ۱۴۰۱

      پس بیاد گول دخترای ظاهراً زرنگ را. بخوره و با ظاهرسازی هزار سکه مهرش کنه و بعد چند ماه طرف بزنه زیر همه چیز دیز

  • حاج لفطلا فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

    از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده
    این مردک نه یه زن و زندگی درستی داره نه کسی میتونه باهاش زندگی کنه

  • Kouroshcage فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

    زنده باد ایلان