مسمومیت یا اُمیکرون؟ آخرین خبر از وضعیت سلامت فرزاد فرزین + ویدیو

مسمومیت یا اُمیکرون؟ آخرین خبر از وضعیت سلامت فرزاد فرزین + ویدیو

گروه رسانه‌ای فرزاد فرزین با انتشار ویدیویی از آخرین وضعیت او خبر داد و علت بستری شدن او در بیمارستان را مسمومیت عنوان کرد. این خواننده پس از دو روز درمان حال جسمانی بهتری دارد.

فرزاد فرزین، خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ که برای برگزاری کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش، خواننده ترک به کشور ترکیه سفر کرده بود قرار بود ۱۱ فروردین در استانبول به روی صحنه برود، اما اعلام شد که او به کرونا مبتلا شده است.

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی فرزاد فرزین + ویدیو

در این میان برخی رسانه‌ها حال او را وخیم اعلام کردند و نوشتند سطح هوشیاری او پایین آمده است. برخی نیز بیماری او را تمارض دانستند و دلیل آن را فروش نرفتن بلیت‌های کنسرت عنوان کردند. فرزاد فرزین در این ویدیو از مردم خواست به شایعات توجه نکنند. او همچنین در یک پست اینستاگرامی نوشت: «من به‌خاطر نه یک بلکه ۱۰۰ کنسرت هم حاضر نیستم احساسات و عواطف شما و دوستان و خانواده بزرگ و میلیونی خودم را جریحه‌دار کنم، مگر این دنیا و مادیات چقدر ارزش دارد که به‌خاطرش این همه انسان را نگران کنم؟ به جای قضاوت زود هنگام، بدبینی و نفرت پراکنی، محبت، دوستی و عشق را رواج بدهیم رفقا که شَک‌ نداشته باشید این ماندگار خواهد بود.»

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی فرزاد فرزین + ویدیو

پزشک درمانگر فرزین هم در این ویدیو، درباره وضعیت سلامت این خواننده اینطور توضیح داد: «حال فرزاد بهتر است ولی دو روز پیش حال خوبی نداشت. به‌خاطر مسمومیتی که داشت شدیدا آب، سدیم و پتاسیم بدنش پایین آمده و از هوش رفته بود. در ابتدا گمان می‌رفت اُمیکرون باشد که البته علایم آن را خیلی نداشت و تست‌ها و آزمایش‌ها، بیشتر مسمومیت را نشان می‌داد. الان عفونتی دارد که با سرم‌تراپی بهتر می‌شود. امروز حالش خوب است و امیدوارم به زودی بهتر هم بشود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.»

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه است. او در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد تهران تحصیل کرد و به دلیل صدای خاصی که داشت در کلاس‌های آواز شرکت کرد. فعالیت او در زمینه موسیقی به طور رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز شد و تا کنون هفت آلبوم از او منتشر شده است. او همچنین در کنار موسیقی بازیگری را هم دنبال کرد و در فیلم‌هایی نظیر کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و مجموعه‌هایی نظیر عاشقانه و مانکن به نقش آفرینی پرداخت.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • وحید فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    الهی صد هزار مرتبه شکر که بهتره خدایا به فریاد این هنرمند خوب کشورمان برس آمین?

  • مهدی فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    سعی کنید اصل مصرف کنید اینجوری نشید جنس قلابی ریختن تو بطری شون

  • ِسارا فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    اوه چی خوردی که اول گفتن کرونا گرفتی وبعد یه عکس از خودت تو تخت هتل با یه شلنگ سرم میداری و میگی هوشیاریش اومده پایین .بعد تو هتل بستری شدی بدون لباس بیمارستان و ماسک ؟؟!! بعد میای میگی مسموم شدم .خوب کم میخوردی اینجوری نشی .یا شاید هم بلیط کنسرتت فروش نرفته وشوکه شدی و یه سناریو درست کردی که مثلا مریص شدم .واقعا که خر خودتی…

  • ارعوان فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    اول کرونا .بدون لباس بیمارستان بدون ماسک اکسیزن تو هتلتو اتاق خوابیده اونم با هوشیاری پایین .اخه دروع میخوای بگی حداقل این نکات رو رعایت میکردی که مثلا مریصی .بعد شد مسمومیت .خوب کم میخوردی که غش نکنی مردک بیچاره .اوه راستی نکنه بلیط کنسرتت فروش نرفت و این فیلما رو بازی کردی که مثلا مریص بودم بیچاره..

  • ِسارا فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    راستی فرزین ، برای بازی تو این نقش، اتاق بیمارستان رو ساعتی چند اجاره کردی ؟! مردحسابی حدافل یه ماسک اکسیزن میزدی که نشون بدی حالت خیلی بده .بعدعکس مینداختی .خر فرص کردن مردم ساعتی چند ؟…

  • معصومه فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    واقعا که چرا باید فرزاد نقش بازی کنه
    یکم عقل داشته باشید
    خود دکترش داشت میگفت حالش واقعا بد بوده
    اگه طرفدارش باشی هیچ شایعه ای رو باور نمی کنی کسایی که این حرف رو بزنن به فرزاد حسودی می کنن
    انشالله که فرزاد خوب میشه من که هر روز واسش دعا می کنم .

  • پری ? فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    نظر منم همینه انشاالله حالشون خوبه خوب شه ????