بهترین شرکت واردات موبایل در ایران

بهترین شرکت واردات موبایل در ایران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محصولات الکترونیکی مانند موبایل بخش عمده‌ای از بازار واردات به ایران را به خود اختصاص می‌دهند. شرکت‌های تولیدکننده موبایل هر سال جدیدترین طراحی‌ها و مدل‌های خود را به بازار عرضه کرده و افراد زیادی به دنبال به  روزرسانی گوشی موبایل خود هستند. همه اینها سبب شده تا واردات موبایل در ایران به یک تجارت پرسود تبدیل شود.

واردات موبایل به ایران نیز مانند سایر کالاها پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و نیازمند تجربه، مهارت و دانش در این زمینه است. به همین دلیل واردات موبایل نیازمند همکاری با بهترین شرکت واردات موبایل در ایران است.

واردات موبایل به ایران نیز مانند سایر کالاها پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و نیازمند تجربه، مهارت و دانش در این زمینه است.

بازار استوک دبی چگونه است؟

دبی به عنوان دومین قدرت اقتصادی خاورمیانه پایتخت خرید در منطقه محسوب شده و بازارهای متعدد خرید عمده و استوک را در خود جای‌داده است. در واقع این شهر علاوه بر مراکز تفریحی و گردشگری متعدد خود، به دلیل موقعیت جغرافیایی به بازار بسیار مهمی جهت خرید اقلام درجه یک با قیمت بسیار مناسب تبدیل شده است. ازاین‌جهت خرید از دبی همواره یکی از اولویت‌های تجار در هنگام خرید عمده و واردات کالا به ایران بوده است.

تعداد زیادی از کشورهای آمریکایی و اروپایی کالاهای استوک خود را به بازار استوک دبی مانند بازار نایف و بازار مرشد می‌فرستند. در بازار استوک دبی محصولاتی مانند گوشی موبایل، محصولات الکترونیکی، لوازم جانبی، ماشین‌آلات تجاری معامله می‌شوند. از همین رو اکثر تجار در هنگام خرید از دبی بازارهای استوک این شهر را مدنظر قرار می‌دهند.

منظور از کالای استوک چیست؟

کالای استوک در میان فارسی‌زبانان به معنای کالای دست دوم و کارکرده است. درصورتی‌که در زبان لاتین واژه استوک (Stock) به کالایی گفته می‌شود که در انبار ذخیره شده و آماده فروش است. در بازارهای اروپایی و آمریکایی قیمت کالاهایی که مدت زمان زیادی از تولید آنها گذشته و به همین دلیل محصول مدنظر شامل خدمات پس از فروش نشود، به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط این نوع محصولات به عنوان کالای استوک جهت فروش به کشورهای دیگری همچون امارت و شهر دبی ارسال شده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسند.

به عنوان مثال، محصولاتی مانند گوشی موبایل، محصولات الکترونیک، ماشین‌آلات صنعتی و لوازم‌یدکی بخشی از کالاهای استوک محبوب در میان بازرگانان ایرانی جهت واردات به ایران از دبی هستند.

واردات موبایل به ایران نیز مانند سایر کالاها پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و نیازمند تجربه، مهارت و دانش در این زمینه است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی

بسیاری از برترین برندهای معتبر دنیا در بازار دبی حضور داشته و نمایندگی دارند. از طرفی به دلیل تحریم‌های ایران امکان خرید مستقیم از این برندها برای مصرف‌کنندگان و تجار ایرانی فراهم نیست. اما بااین‌حال این امکان برای تجار ایرانی فراهم است تا از طریق بازار این شهر، اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی کنند.

جهت خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی نیازمند تسلط به مراحل خرید، پرداخت، حمل‌ونقل و ترخیص کالا هستید. علاوه بر مراحل اصلی واردات، داشتن آگاهی کافی از قوانین و مقررات مربوط به خرید از دبی و واردات کالا به ایران نیز ضروری است.

مراحل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی چگونه است؟

پیش از خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی لازم است ابتدا از طریق سایت رسمی وزارت صمت اقدام به دریافت کارت بازرگانی کرده و سپس حوزه فعالیت و کشور مدنظر خود را مشخص کنید. پس از آن توصیه می‌شود تا از طریق مطالعه و مشورت کارشناسان این حوزه با قوانین و مقررات واردات و صادرات هر دو کشور آشنایی لازم را پیدا کنید.

در مرحله بعدی لازم است نیاز بازار ایران را شناسایی کرده و اطلاعات موردنیاز در این خصوص را کسب کنید. سپس با روش‌ها و فنون خرید از دبی آشنا شده و بر تمام جوانب آن تسلط کافی پیدا کنید. در مرحله سوم لازم است منابع خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی را پیدا کرده و با فروشندگان وارد مذاکره شوید. در مذاکرات انجام شده میزان سفارش، نوع کالا، زمان تحویل، نحوه حمل و انتقال، نحوه پرداخت و بسیاری موارد دیگر مورد بررسی و توافق قرار می‌‌گیرد. سپس در مراحل بعدی مجوزهای لازم را دریافت کرده و سفارش خود را به‌صورت نهایی ثبت کنید.

همان‌طور که ملاحظه کردید خرید از دبی و واردات کالا ایران از مراحل متعدد و پیچیده‌ای تشکیل شده که نیازمند تسلط بر بازار دو کشور، شناخت قوانین، دانش زبانی و بسیاری موارد دیگر است.

واردات موبایل به ایران نیز مانند سایر کالاها پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و نیازمند تجربه، مهارت و دانش در این زمینه است.

شرکت کاوان تأمین چه فعالیتی دارد؟

شرکت تخصصی کاوان تأمین سابقه طولانی در مسیر تجارت با بازارهای جهانی داشته و در تمام مراحل خرید عمده در کنار بازرگانان ایرانی قرار دارد. شرکت بازرگانی کاوان تامین خدمات متنوعی همچون منبع‌یابی، ثبت سفارش، خرید مستقیم از چین و دبی، پرداخت حواله، خدمات حمل بار (به‌صورت هوایی، دریایی و پست سریع)، اخذ نمایندگی از شرکت‌های چینی و برندهای مطرح، اعتبارسنجی شرکت‌ها و تولیدکنندگان چینی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر موارد بالا، شرکت کاوان تأمین این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند به‌راحتی از طریق سایت‌هایی مانند علی‌بابا، علی اکسپرس، Made in China و سایر پلتفرم‌های معتبر آنلاین خرید کرده و بسته به نوع سفارش، محصول خریداری شده را در عرض ۲ تا ۶ هفته درب منزل تحویل بگیرند.

بدون نظر

ورود