قتل دختر ۱۲ ساله جیرفتی به دست پدر با شلیک گلوله

قتل دختر ۱۲ ساله جیرفتی به دست پدر با شلیک گلوله

یک دختر ۱۲ ساله در جیرفت با شلیک گلوله ی پدر خود به قتل رسیده است.

این دختر نوجوان که نازنین فاطمه رئیسی نام دارد، ۱۱ بهمن سال گذشته در روستای حاج آباد جیرفت به قتل رسید. پدر نازنین فاطمه پس از به قتل رساندن دخترش متواری شد اما خیلی زود به دام مأموران پلیس افتاد. به گفته ی مادر نازنین فاطمه، اختلافات او با همسرش به قتل دخترشان انجامیده است. پرونده ی قتل این دختر نوجوان از سوی مقامات قضایی در دست بررسی است.

جزئیات قتل نازنین فاطمه رئیسی

مادر این دختر ۱۲ درباره ی جزئیات حادثه گفت: «حدود ۲۰ سال است که با پدر نازنین فاطمه ازدواج کرده ام و در این مدت بارها من را کتک زد و حتی یک بار خانه مان را آتش کشید.شوهرم سوابق کیفری متعدد دارد و بار آخر با قید وثیقه آزاد شد.او در روستایی دیگر زنی را به عقد موقت خود در آورده بود و همین رفتارها و بداخلاقی هایش باعث می شد که هیچ وقت زندگی آرامی نداشته باشیم. وقتی زندگی او با آن خانم در روستای دیگر شروع شد گاهی یک ماه یک بار هم به ما سر نمی زد.بار آخر که به خانه آمد با من بحثش شد و روی من اسلحه کشید و تهدیدم کرد.نازنین فاطمه خیلی ترسید و پلیس را خبر کرد.بعد از آن همسرم بارها دخترم را تهدید به قتل کرد اما من با اینکه بارها از او کتک خورده بودم، باور نمی کردم که او سر دختر خودش چنین بلایی بیاورد.»

مادر نازنین فاطمه درباره ی شب حادثه گفت: «من در مزرعه پیاز کارگری می کردم و آن شب تازه از سر کار آمده بودم و وقتی می خواستم در خانه را ببندم، شوهرم در را هل داد و وارد خانه شد.من و دو پسر ۱۱ و ۶ ساله ام از ترس از خانه فرار کردیم چون شوهرم اسلحه همراه داشت و فکر می کردم می خواهد من را بکشد.من در کوچه می دویدم و فریاد می زدم که ناگهان صدای شلیک آمد و بعد از آن شوهرم از خانه فرار کرد.نازنین فاطمه جلوی تلویزیون خوابش برده بود و شوهرم در همان حال به دخترم شلیک کرده و پا به فرار گذاشته بود.»

مادر نازنین فاطمه که داغدار از دست دادن یگانه دختر خودش است در میان هق هق و گریه های خود گفت: «فکر شوهرم مسموم بود.از زمانی که نازنین فاطمه کمی بزرگ شد به او خیلی سخت می گرفت و می گفت اصلا نباید از خانه بیرون بروی.او حتی قبلا به خاطر طرز فکرش، به خواهر خودش هم چاقو زده بود.من به خاطر بدرفتاری های شوهرم بارها تصمیم به طلاق گرفتم.اما هر بار به خانه پدر و مادرم می رفتم آنها می گفتند به خانه ات برگرد چون از شوهرم می ترسیدند. می گفتند شوهرت شر به پا می کند و خواهر و برادرهایت را می کشد. شوهرم بارها من را به شدت کتک زد اما من هیچ وقت نتوانستم از او شکایت قانونی کنم.حالا که فرزندم را از من گرفته و چنین جنایتی رقم زده، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم و به مسئولین قوه قضائیه التماس می کنم که نگذارید خون دخترم پایمال شود. شوهر من یک فرد خلافکار و شرور و سابقه دار است. او ما را تهدید کرده و گفته اگر آزاد شود از ما هم انتقام می گیرد.»

مادر نازنین فاطمه خطاب به رئیس قوه قضائیه درخواست کرد توجه ویژه ای به پرونده دخترش داشته باشند.

نظر روانشناس درباره قتل دختر نوجوان جیرفتی به دست پدرش

عطا الله محمدی، دکتر روانشناس پیرو خبر قتل یک دختر ۱۲ ساله به دست پدرش در روستای حاجی آباد جیرفت گفت: «اصولا شخصیت فرد در این اتفاقات مورد بررسی قرار نگرفته است و باید مورد مصاحبه روانشناختی و آزمون های روانی قرار بگیرد تا وی تجزیه و تحلیل روانشناختی شود.»

وی در پایان بیان کرد: در این پرونده احتیاج به بررسی شخص دارد؛ ممکن است اختلال شخصیت ضد اجتماعی داشته باشد به این معنا که در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در نتیجه ی آن پرخاشگر و ضد اجتماعی باشد یا تعدد زوجات و اعتیاد به مصرف مواد دارد و به هیچ قانونی پایبند نیست؛ در مواردی شاید جنون نیز داشته باشد.

منبع: رکنا
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • سبحان فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    این بی عدالتی براتون عادی شده؟
    زیر مقاله سجاد غریبی ۲۰۰ تا کامنت بود اینجا هیچی

  • HH فروردین ۲۹, ۱۴۰۱

    در جواب به آقای سبحان :
    این بی عدالتی ها برامون عادی نشده.
    منتها ماهی گیری روزیا.تو از آب گل آلود برامون عادی شده.
    این اتفاقات دردناکه اما اینکه یه عده بخوان ازش ماهی بگیرن دردناک تره. روزیا.تو یک آمار از نر.خ وحشتناک قت.ل های دختران و کودکان در سطح جهانی و مخصوصا در کشور های زبانزدی مثل آم.ریکا منتشر نمیکنه منتها کوچکترین اتفاقی که مربوط به ایر.ان بشه رو چرا. یعنی جوری القا کرده که انگار فقط داخل ایر.ان این اتفاقات میفته و انگار ما ایر.انی ها وح.شی هستیم.
    جالبیش هم اینه فقط قسمت مربوط به دخت.ران رو پوشش میده. یعنی فرضا الان اگر این خبر برعک.س بود یعنی “ق.تل پدری به دست دخترش” بود مطمئنا روزیا.تو پوشش نمیداد چون براشون آب و نون نداره 🙂
    خیلی دردناکه بخوای نونتو بزنی توی خو.ن یکی دیگه و بخوری.

  • خخخخ چوزانم کوره شهریور ۵, ۱۴۰۲

    دم قاتل عزیز گرم حق داشت ، خدا نکند اعدام شوی بزرگ مرد