اولین تصاویر از رزمناو روسی موسکوا لحظاتی پیش از غرق شدن + ویدیو

اولین تصاویر از رزمناو روسی موسکوا لحظاتی پیش از غرق شدن + ویدیو

تصاویر تازه ای از رزمناو روسی موسکوا پس از هدف قرار گرفتن توسط موشک های اوکراینی در هفته گذشته منتشر شده است، رزمناوی که در نهایت در دریای سیاه غرق شد. این تصاویر که ظاهراً توسط تیم نجات این کشتی گرفته شده است، نشان می دهد که صدمات بسیاری به این رزمناو بزرگ وارد شده و شعله هیا آتش در زیر عرضه و دود سیاهی که از آن بلند می شود به وضوح دیده می شوند. موسکوا در این تصاویر در حال غرق شدن است و به یک سمت کج شده است در حالی که هیچ یک از خدمه روی عرشه آن دیده نمی شوند. در هلیکوپتر عقب ناو نیز باز است که نشان می دهد هلیکوپتر موجود در این رزمناو به پرواز درآمده است. همچنین در این تصاویر تازه از رزمناو غرق شده روسی، یک کشتی آتش نشان در پشت موسکوا دیده می شود که در حال پاشیدن آب به هوا است.

تصاویر رزمناو روسی موسکوا پیش از غرق شدن

تصاویر رزمناو روسی موسکوا پیش از غرق شدن

چندین جای آسیب سیه رنگ در یک طرف کشتی دیده می شود و رنگ کشتی در بسیاری از نقاط نیز از بین رفته است. تمام تصاویر از صدمات داخلی و خارجی به رزمناو مسکوا خبر می دهند. این تصاویر با روایت اوکراینی ها از هدف قرار گرفتن رزمناو مسکوا توسط موشک های نپتون این کشور مطابقت دارند، اوکراینی های یکه از شلیک دو موشک به یک طرف از این کشتی جنگی روسی خبر می دهند. این در حالی است که مقامات روسی از آتش سوزی و انفجار داخلی در کشتی خبر داده و برخورد موشک های اوکراینی به آن را به صورت ضمنی تکذیب می کردند. کارشناسانی که ویدیو منتشر شده از رزمناو مسکوا پیش از غرق شدن را بررسی کرده اند، صحت این ویدیو را تاکید می کنند. مسکو دو روز پیش از رژه خدمه کشتی مسکوا در بندر سواستوپول در کریمه رونمایی کرد و در آن کاپیتان کشتی و بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ عضو خدمه مسکوا به نمایش گذاشته شدند.

تصاویر رزمناو روسی موسکوا پیش از غرق شدن

تصاویر رزمناو روسی موسکوا پیش از غرق شدن

کشتی مسکوا معمولا نزدیک به ۵۱۰ خدمه دارد و در این رژه هیچ صحبتی در مورد خدمه دیگر این رزمناو بعد از هدف قرار داده شدن توسط اوکراینی ها نشده است. این در حالی است که مقامات اوکراینی از کشته شدن کاپیتان کشتی موسکوا و خدمه آن خبر می دهند. یکی از خدمه کشتی به والدین خود گفته است که دستکم ۴۰ نفر از خدمه کشته شده و بسیاری از آن ها مفقود یا به شدت زخمی شده اند. گمان می رود که صدها نفر از خدمه این کشتی کشته شده باشند. والدین یکی دیگر از خدمه مدعی شده اند که بر اساس اطلاعات رسیده به آن ها بیش از ۲۰۰ نفر از خدمه زخمی شده اند که این زخم ها به صورت سوختگی های شدید و جراحات بسیار بد بوده است.

بیشتر بخوانید:

رزمناو موسکوا ؛ سرگروه ناوگان دریایی روسیه که توسط موشک های نپتون اوکراین غرق شد

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود