واکنش مشاور محمدباقر قالیباف به ماجرای سفر خانواده وی به ترکیه و ادعای خرید سیسمونی

واکنش مشاور محمدباقر قالیباف به ماجرای سفر خانواده وی به ترکیه و ادعای خرید سیسمونی

در سه روز اخیر بحث سفر دختر، همسر و داماد محمدباقر قالیباف به ترکیه و بحث خرید سیسمونی و اضافه بار در فرودگاه بسیار داغ بوده و به خبر اصلی خبرگزاری های داخلی تبدیل شده است. در این مدت بسیاری از این موضوع انتقاد کرده و آن را در تضاد با صحبت های گذشته و کنونی رییس مجلس و به ویژه انتقاد او از وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی به خاطر خرید لباس بچه از ایتالیا در دوران رقابت های ریاست جمهوری گذشته دانسته اند. قالیباف که در دوران رقابت های ریاست جمهوری دو دوره پیش خود را نماینده ۹۶ درصد از جامعه و در تلاش برای مقابله با ۴ درصد متمولین خوانده بود اکنون سه روز است که به خاطر این رفتار خانواده اش و تضاد آشکار با صحبت های خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

واکنش مشاور محمد باقر قالیباف به سفر دختر وی به ترکیه و خرید سیسمونی

البته برخی نیز در این زمینه از رییس کنونی مجلس شورای اسلامی دفاع کرده و از بی خبر بودن قالیباف از این سفر تا مخالفتش با آن و حتی بی ایراد بودن چنین سفری با توجه به این که روزانه صدها و شاید هزاران نفر رای خرید و تفریح به ترکیه بروند، سعی کرده اند این مسئله را کم اهمیت نشان داده و انتقادها به این سفر جنجالی را بزرگنمایی بنامند. در تازه ترین واکنش، سید محمود رضوی، مشاور  فرهنگ و هنز محمدباقر قالیباف در رشته توییتی در این باره نوشته است:

واکنش مشاور محمد باقر قالیباف به سفر دختر وی به ترکیه و خرید سیسمونی

۲ روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آنرا خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است.

اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند:

آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟!

هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟!

روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟

پرواز شماره۴۸۰۴معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟

غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟

واکنش مشاور محمد باقر قالیباف به سفر دختر وی به ترکیه و خرید سیسمونی

همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ی مقاصد محافل امنیتی سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.

در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

در همه این موارد آنهائی که باید بفهمند دیر میفهمند ولی یک خطای فردی با اشراف و عملیات لحظه ای محافل امنیتی تبدیل به پروژه علیه کل نظام می شود. آیا حق نداریم فکر کنیم موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام بوده و پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟

آیا قرار است دستگاه‌های امنیتی قضائی کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه باز هم همچون بارهای قبل بنشینند و نظاره کنند که محافل امنیتی_سیاسی برای حذف رقبای سیاسی خود، کشور و اذهان عمومی را به هم بریزند؟! گیریم به قالیباف لطمه وارد شد، هدف بعدی اینها چه کسی و کجاست؟

استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت های اخیر او در مقابل ناکارآمدی ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده اند؟از دستگاه های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

عذرخواهی توسط خانواده قالیباف در همان ساعات اول صورت گرفت؛ اما یکبار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف شود، کدام محفل یا نهاد برای خانواده مردم بپا می گذارد، با دروغ، آبروی دیگران را به بازی می گیرد و حیثیت نظام و آرامش مردم را برهم میریزد؟

یک بار باید ایستاد و کوتاه نیامد!

محمد باقر قالیباف، دختر و داماد او تا به این لحظه در مورد ماجرای سفر به ترکیه و ادعای خرید سیسمونی واکنشی نشان نداده اند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳۹ نظر

ورود

  • رضا اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    چرت و پرتهاش از بس تکراری و مسخره است که نمیارزه حتی جواب بدیم. بیچاره! این مزخرفات رو چهل ساله داریم میشنویم. پروژه فلان و برنامه از پیش طراحی شده معاندین نظام و دسیسه چینی استکبار و … دیگه جواب نمیده. حتی اون بچه ای هم که بقلته گول این حرفها رو نمی خوره. قبلا که این (به قول شماها) “فجازی” نبود هرچی میشد راحت توی چشم مردم نگاه و تکذیب میکردید ولی حالا دیگه دستتون با عکس و فیلم و سند رو میشه. یکی نیست به این خیل مشاوران و معاونان و … که القابشون رو تریلی هم نمی کشه حالی کنه بهترین کاری که می تونید بکنید اینه که دهنتون رو ببندین و بیشتر از این همش نزنید تا بوی گندش بیشتر بلند نشه.

  • یک بنده ی خدا اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    نکات قشنگی رو بیان کردید . واقعا کی و چه جوری آگاه میشه از خانواده مسئولین وقتی خودشون فیلم و عکسشونو منتشر نکردن !!!!! هیچ تخریب و هیچ مدح و ستایشی تو فضای مجازی الکی و بدون برنامه نیست . باید خوب دقت کرد . سیاست بدون دین اصلا پدر مادر نمیشناسه. ممنون از شما

    • محمد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

      سلام و درود
      گیریم قسمت دوم خبر دروغ که خرید سیسمونی لاکچری بوده
      تمام این حرفای بالا هم درست که دسیسه معاندین بوده و خواستند اقای قالیباف رو خراب کنند
      اما این قسمت خبر که هیچ کسی تکذیب نمی کند اینه فرزندان و همسران مسئولینی که خود از ساده زیستی دم میزنند به سفرهای خارجی میروند نکته دوم اقای قالیباف راضی نبودند ایا برای خروج همسر رضایت شوهر ملاک نیست پس چرا پسرش ادعای بی خبری پدر از این قضیه می کند.
      آقای قالیباف بنده به شخصه به شما اعتماد داشتم و شما را جز ۹۶٪ خودمان میدانستم کسی که خانواده خود را سفر خارجه میفرستد و دردی به دردای مردم اضافه می کند و در این چند برای تسلی دل مردم هیچگونه واکنش و عذر خواهی انجام نمی دهد در واقع خودش هم جز همان ۴٪ ها می باشد

      • 5 اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

        لم تقولون ما لا تفعلون
        کبر مقتا عندالله ان تقولوا مالا تفعلون

    • سیب اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

      فعلا که مدل با دینش یک ملت و کشور رو به خاک سیاه نشونده.

  • پری اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    همش توجیه همش دروغ. همه شون عین هم و یک از یک بدتر

    • کاشف اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

      فقط این مردم هستندکه باید کالای ایرانی را مصرف کنند و حمایت کنند.برای مسئولین بی مسئول این بایدها در حد حرفه کی به کیه این الان یک قلم از کارهای خلاف و غیر اخلاقی و پیش پا افتاده مسئولین است که دراین اوضاع فاجعه آور اقتصادی مردم افشاءشده حالا بقیه بریز و بپاش ها که به گوش هیچ ایرانی گرسنه ودر مانده نمیرسه بماند برای حساب کتاب‌های به اصطلاح سر پل صراط
      اونم اگر این مسئولین هستند برا اونجا هم فکری کردن و پل فقط برا ی مردم بدبخت و بیچاره و ساده لوح ایرانه که فریب خورده هستند

  • محسن اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    من فکر میکنم همسر آقای قالیباف اگه میخواسته از کشور خارج بشه، باید از شوهرش اجازه میگرفته. همونطور که تو دین اسلام زن ها حتی حق خروج از منزل رو بدون اجازه صاحبشون ندارند. پس یا حضرت قالیباف داره دروغ میگه که خبر نداشته، یا اینکه اسلام واسه اینها هم کشکه.

  • انسانم ارزوست اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    تو هم حتما از قماش اونایی دروغگو و ریاکار، غیر از این هم هیچی بلد نیستین که همه رو بندازین گردن معاندین، تو هم مثل اونا ماه رمضون تو کیف و حالی، روزه ات قبول، برو با خانواده خالیباف افطار کن، سفره تون خیلی گسترده است

  • منا اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    یک عده چقدر …نمی‌داند سران مملکت با مردم فرق می‌کنند. سران باید ریا کار باشند

  • کاشف اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    فقط این مردم هستندکه باید کالای ایرانی را مصرف کنند و حمایت کنند.برای مسئولین بی مسئول این بایدها در حد حرفه کی به کیه این الان یک قلم از کارهای خلاف و غیر اخلاقی و پیش پا افتاده مسئولین است که دراین اوضاع فاجعه آور اقتصادی مردم افشاءشده حالا بقیه بریز و بپاش ها که به گوش هیچ ایرانی گرسنه ودر مانده نمیرسه بماند برای حساب کتاب‌های به اصطلاح سر پل صراط
    اونم اگر این مسئولین هستند برا اونجا هم فکری کردن و پل فقط برا ی مردم بدبخت و بیچاره و ساده لوح ایرانه که فریب خورده هستند

  • جلال شکرائی اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    همانا اگر این دشمن خیالاتی نبود کائنان باید چه می‌گفتند! بفرمایید قالیباف و بیت ایشان قبل از انقلاب چه در بساط داشتند که حالا با مکر خود را سهامدار انقلاب می‌دانند و پوشک نوه توراهی را از اجنبی می آورند؟ یا میفرمایید ایشان از خانواده خود بی خبر بودند! چه با غیرت!چرا رگ غیرت علم الهدی اینجا باد ندارد!

  • محمد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    بچه‌ای قالیباف در کدوم کشورها درس خواندن کسی میدونه

  • محمد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    این دوتا آپارتمان لوکس و چی میفرمایید

  • حسین اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    سلام مگر خانواده آقای قالیباف جنایت کردند رفتن خرید که رفتن به شما ربطی ندارد
    فقط دولت و مجلس بروند اقتصاد زورکی را درست کنند مردم مختارند هر کالایی که دوست دارند خریداری کنند
    اقتصاد که زورکی نیست
    کیفیت کالای ما خوب نیست مثل خودرو ووو

  • علی اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    اصلا هیچ خلافی بد نیست . این انعکاس خلاف است که بد است . تورو خدا رها کنید این روش عذر بدتر از گناه رو . همیشه خلاف کار را رها کرده وودنبال کسی هستید که خلاف را منعکس کرده . اصلا خود انعکاس این جور اخبار باید توسط خودصدا و سیما انجام بگیرد که نمی گیرد . در نتیجه مردم به فضای مجازی روی می آورند . هنگام پیش آمدن چنین چیزی بهتری ووکارامد ترین روش این است که فوری آن فرد یا افراد ماجرا را پذیرفته ووعذر خواهی کنند .‌به نظر من رفتار پسر آقای قالیباف در این ماجرا مناسب بوده و صحرت های ایشان دست کم نیمی از التهاب نربوط به انتشار چنین مطلبی را خنثی کرده است .

    • حسین اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱

      من اگه مسئول بودم به کسانی که مچ مسئولان رو میگیرن ودروغشون رو اشکارمیکنن پاداش میدادم….بااین وضیعت مملکت خجالت هم نمیکشن ….۴۰ سال پیش مملکت یک شاه داشت الان هرکسی واسه خودش شاهی شده خدا نگذره ازتون

  • ناشناس اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    وقتی خود قالباف خبر نداشت که زنش کجاست خخخخخخ بقیه چطور فهمیدن نه غلام

  • محمد اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    مگه میشه زن خونه جایی بره و شوهرش خبر نداشته باشه ؟؟؟؟؟
    اونهم زن رئیس مجلس و اونهم چند روز؟؟؟؟؟؟
    شرمنده آقای قالیباف که دیگه بنده به شما هیچ اعتمادی ندارم و از اینکه در دوره قبل ریاست جمهوری به شما رای دادم پشیمان شدم و خدا را شکر که رئیس جمهور نشدی

  • ناشناس اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    دختر و داماد نفهم

  • سها اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    آقایی که هم سیدی وهم رضوی چرا آسمون ریسمون را بهم می بافی تا یک خطایی را ماست مالی کنی،چرامثل همیشه با عوام فریبی دارید خطا را پنهان میکنید آقای قالیباف از داشتن چنین مشاورانی که صداقت پذیرش خطایی را ندارند بیشتر لطمه میخورد خانواده وخود قالیباف پذیرفته اند که اشتباهاتی صورت گرفته ولی شما با عوام فریبی میخواهید چی را ثابت کنید؟؟؟؟؟؟د

  • ..... اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    جناب آقای مشاور حتما لقمه چربی گیرت میادپسرقالیباف فرمودند سفر خانواده اش به ترکیه خطای نابخشودنیه شما انکار میکنیدشمایه مشت ریاکار عوام فریب بیش نیستید ودستتان برای مردم روشده است

  • ایرج اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    آقای مشاور انگار شما هم با آقای قالیباف و امثالهم هم کاسه ای.
    چه فرقی میکنه که اشراف اطلاعاتی باشه یا غیره؟ کلا استاد توجیه هستید شما مسئولین..
    خدا کمک کنه مردم از دست شما مسئولین ریاکار و مزور نجات پیدا کنند.الهی آمین

  • محمد اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    اولا که ملت ایران کور نیستند البته میشه بگی کور مادرزادی هستیم ما،وقتی کسی که ادعا می‌کنه از خودش بهتر تو دنیا نیست و با بدوبیراه گفتن به آمریکا و اسراییل وکانادا و انگلیس و …. ملت ایرانو به خاک سیاه نشونده خودش دختراش الان تو کانادا ثروتمندترین های این کشور هستن.ما نمیگیم چرا قالی‌باف این کارو کرده اصلا مهم نیست چون دیگه این یه عادت شده برامون،تو این کشور فقط باید دزدی کنی باور کنید قول شرف میدم بهتون برید سفته بدید از مردم پول بگیرید برید زندگی مردم رو بکشید بالا بعد بزارین بیفته دنبالتون،دادگاه پشت شما هست از کسی حمایت می‌کنه که دزدی کرده فقط تا میتونید دزدی کنید کلک بزنید تا تو زندگیتون موفق بشید.پایه و اساس کشور دروغ و حیله گری و دزدی هست،از قانون اساسی کشورتون تبعیت کنید.فقط دزدی و ریا ،اینم بگم دستتونو از جیب مردم بیرون نکشید تا میتونید جیب بزنید چون قانون اساسی کشورمون ظاهراً اینجوری نوشته شده

  • فررخ اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    سلام
    این بابا اصلأ میخواد صورت مسأله رو عوض کنه !!!!خخ

  • علی اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    قالیباف باید در دادگاه محاکمه بشود
    ب جرم فریب مردم و دورویی و سبک زندگی اشرافی در پوشش ساده زیستی.

  • اعظم اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    کاش این مسئولین به ظاهر انقلابی بساطشون رو جمع کنن برن. ما مدیریت اینا رو نخواییم کیو باید ببینیم؟

  • جابر اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    کسی که از همسرش خبر نداره چه انتظاری هست مشکلی از مردم حل کنه

  • سعید اردلان اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱

    به روباه میگن شاهدت کیه میگه دم من
    همون مشاور بابا تو هم ار توبره همون ادم میخوری

  • محمودی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱

    میگیدروزانه هزاران نفربرای خریدبه ترکیه مییرن بله آ دم پولدارمتمول.مسولیتی درقبال مردم نداردباپول باداورده ملت نیست مگه نسل قالیباف استغفرا…پیامبرزاده اند وخونشون رنگینترازاونی که دراثرنبودامکانات روتخت بیمارستان جان میده

  • azad اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱

    موضوع اینجاست که عده ای که خود را حافظان انقلاب میدانند برخورداری از هرگونه امکانات و زندگی لاکچری را برای خودشان مباح میدانند. برای این جماعت ….هیچ محدودیتی برای چپاول بیت المال وجود ندارد. این جماعت باید بدانند که دست آنها برای مردم رو شده و به یاری خداوند و به زودی صدای تشت رسوایی آنها عالم و آدم را کر خواهد کرد.

  • جواد اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱

    مگه چقدر دست مزد میگیری که همچین مطلبی رو در مورد این قبیل اتفاقات میگیری.
    شغلت رو عوض کن. نان بازوت رو بخور

  • علی اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱

    کاش توهم به گفته امام حسین گوش میکردی که میگه اگه دین نداری آزاد مرد باش و موضوع به ای سادگی رو سیاسی نمیکردی

  • twhydyly910@gmail.com اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

    باسلام افراد پاکدشت ومورد اطمینان نظام جمهوری اسلامی باید بیشتر از دیگران مواظب خود و خانواده ی خویش باشند مردم ایمان و اخلاق خودشان را از مسئولین می گیرند یا با عمل بد بعضی ایمان خود را از دست می دهند بنابر این خطای مسئولین و مدیران مانند افراد عادی نیست و به اصل اسلام و نظام اسلامی ضربه می زند خطا چه از ناحیه ی خود مسئول وچه از خانواده اش توجیه پذیر نیست تنها راه ممکن عذر خواهی وبرائت از خطا و خطا کار است همه باید تلاش کنند آبروی اسلام و قرآن و شهدا حفظ شودسفر خارجی اگر بدون اهداف والای انسانی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در راستای رسیدن به رضای الهی نباشد اسراف و تبریز است در حالیکه مردم با درد جانکاه تحریم وکمبود غذا و دارو دست و پنجه نرم می کنند این بریز و بپاش ها به مصلحت نیست قدری تفکر و تعقل و اندیشه انسان را هوشیار می کند و می فهماند که وظیفه اش چیست در این شرایط هیچ کس نمی تواند بگوید مال خودش است و به کسی مربوط نیست اگر مال خودش است که باید حقوق شرعی و قانونی و اخلاقی آن را که رسیدگی به محرومان است را بپردازد واگر مال بیت المال است پناه بر خدا از خیانت و دست اندازی به بیت المال

  • رامتین اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

    سیددفاع بدازقالیباف مردم رابیشتر عصبی میکنه…. فرزند شخصیتی که علمدار عدالت، انقلابی و.. بایددراین وضعیت بداقتصادی درک مناسبی ازشرایط داشته باشه، مردمی که برای نان‌ شبشان لنگ هستند، فرزندمسئول ارشدنظام غلط میکنه برای هردلیلی سفرلاکچری به ترکیه که غش کرده در بغل رژیم صهیونیستی وداعش پروراست بروداین دهن کجی به مردم ودوستداران نظام ولایی است، واعتماد مردم رانسبت به انقلاب دچارخدشه میکنه… بله شایدبرخی مردم عادی بروندولی آنان پرچم دارانقلاب نیستند..

  • ایرانی اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    این فرمایشات من را به یاد دائی جان ناپلئون و توهمات او در مورد دشمن خیالی انداخت. به فرض محال که پخش کردن این خبر دسیسه دشمنان و با هدف تخریب ایشان باشد ولی آیا پخش کننده خبر یا بقول شما بپا گذاشتن برای اعضای خانواده در اصل ماجرا و تناقض بین عمل و گفتار ایشان و خانواده محترمشان تاثیری دارد. حالا بفرض که نظارت بر اعمال و رفتار توسط بنده ها را ماست مالی کردید. نظارت خدای یکتا را که نمی توانید نا دیده بگیرید. مطمئن باشید که خداوند کسانیکه عمل و رفتارشان یکی نباشد و از اعتماد مردم سو‌ء استفاده کنند سرانجام رسوا خواهد نمود. ضمنا گناه شما در مورد پنهان کردن و توجیه خطا کمتر از انجام دهنده آن نیست..بهتر است بجای توجیه و شیره مالیدن بر سر مردم در اعمال و رفتارتان تجدید نظر بفرمائید.

  • دلسوز اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱

    این چرت و پرت ها چیه که میگویی بپا یعنی چه مردمی که رای دادنند به این نظام و به این مسولان باید مراقب باشند که زبان مسولین با دلها و نیاتشان یکی شود تا کارها بدرستی پیش رود وگرنه هیچ مشکل مملکت ما حل نمیشود نا الان هم ما مشکل اقتصاد و پوشش و…داریم بخاط همین دوگانگی است چون به نام اسلام و انقلاب کرسی مسولیت را تصاحب میکنند باید در همین راستا بروند وگرنه مردم عادی هرچه دلشان خواست میکنند کسی هم براشون عیب نمیگره پس چرا چیزی که خودشون هستند به دیگرانمیگویند نباشید