ماجرای کلیپ جنجالی رقص و خوانندگی بازیگر لبنانی سریال «نجلا» چیست؟

ماجرای کلیپ جنجالی رقص و خوانندگی بازیگر لبنانی سریال «نجلا» چیست؟

در شبکه های اجتماعی ویدئویی از آن ماری سلامه، بازیگر لبنانی سریال «نجلا» منتشر شده که او را با پوششی کاملاً متفاوت و در حال رقص و خوانندگی نشان می دهد.

این ویدئو که مربوط به یک برنامه تلویزیونی لبنانی است، اولین بار در سال ۹۷ و در پی نقش آفرینی آن ماری سلامه، در سریال ایرانی «حوالی پاییز» در فضای مجازی منتشر شد و حالا با پخش سریال «نجلا ۲» و حضور دوباره ی این بازیگر لبنانی در یک سریال ایرانی، ویدئوی مذکور بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

پس از انتشار این کلیپ جنجالی، تهیه کننده ی سریال «حوالی پاییز»، سعید پروینی در واکنش به شایعه ی رقاصه بودن آن ماری سلامه گفته بود:

انتخاب بازیگران خارجی به دلیل حواشی حجاب آن‌ها، حساس است. ما سعی کردیم خود را از این حواشی دور نگه داریم و بازیگری را انتخاب نکنیم که حواشی غیراخلاقی داشته باشد.

در ارتباط با کلیپ منتشر شده با مضمون رقاصه بودن بازیگر سریال «حوالی پاییز»، باید بگویم رقاص کسی است که پول می‌گیرد و در فیلم‌ها و فضاهای مختلف می‌رقصد؛ اما «آن ماری سلامه» بازیگر مطرح لبنانی است که در شبکه المنار (که شبکه شناخته شده و موجهی است) بازی کرده است.

دوستان ما که در لبنان کار فرهنگی انجام می‌دهند، ایشان را به ما معرفی کردند و به جرات میتوانم بگویم خانم «آن ماری سلامه» در میان بازیگرانی که کاندیدای این نقش بودند، زندگی سالم و بی‌حاشیه‌تری داشت.

وی در برنامه تلویزیونی مشابه خندوانه که مسابقه لباهنگ بوده است، شرکت کرده و با توجه به شرایط فرهنگی کشورش رفتار کرده است.

اگر کسی از بازیگران دنیای عرب، شناخت داشته باشد، قطعاً می‌داند که آن ماری سلامه جزو کم حاشیه‌ترین هاست و سریال‌های بسیاری برای فلسطین و … بازی کرده است. قطعا به خاطر دارید برخی بازیگران ایرانی در بعضی فیلم‌های سینمایی رقصیده‌اند که اگر به آن‌ها رقاص بگویند، برای این خانم بازیگر هم می‌توانیم صفت رقاصه را به کار ببریم.

سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی پور از جمله مجموعه های تلویزیونی ماه رمضان امسال است که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود. داستان فصل دوم سریال نجلا در سال ۵۸ می‌ گذرد و درباره ی اشغال شهر خرمشهر است. فصل اول این سریال در سال ۹۹ پخش شده بود.

آن ماری سلامه در سریال نجلا ۲ نقش سلیمه، دختر یک ژنرال عراقی را ایفا کرده است. بازیگر نقش ژنرال عراقی نیز پی‌یر داغر، دیگر بازیگر لبنانی است که پیش از این او را در سریال «مدار صفر درجه» حسن فتحی در نقش سرگرد فتاحی و چند فیلم و سریال ایرانی دیگر دیده بودیم.

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۹۰ (۲ مرداد ۱۳۶۹) در دهکده فارایا در لبنان و مسیحی است.

پس از فارغ التحصیلی از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته هنرهای نمایشی اخذ کرد.

فعالیت بازیگری خود را از دوران دانشگاه با تئاتر آغاز کرد. مدتی به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان فعالیت داشت و رفته رفته به عنوان بازیگر در سریال ها و فیلم های لبنانی حضور یافت.

آن ماری سلامه در کنار سعد حریری نخست وزیر سابق لبنان

در سال ۲۰۱۱ با نقش‌ آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata omri در میان مردم شناخته شد و سپس با بازی در یک سریال ۲۰۰ قسمتی لبنانی به نام «ریشه‌ ها» (جذور) در نقش «هنادی» دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، به شهرت زیادی رسید.

در سال ۹۳ در اولین تجربه ی بازیگری خود برای سینمای ایران در فیلم «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی جلوی دوربین رفت. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان و درباره ی داعش بود.

سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی دومین همکاری او با یک پروژه ی ایرانی بود. این سریال در سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد و درباره ی حادثه منا بود. آن ماری سلامه در این سریال نقش دختر جوانی به نام ساره را برعهده داشت که از عربستان به ایران آمده بود. این سریال او را در ایران به شهرت رساند.

آن ماری سلامه در سریال «در حوالی پاییز»

آن ماری سلامه درباره ی یادگیری زبان فارسی برای بازی در سریال «در حوالی پاییز» گفته بود: «زبان فارسی، زبان مادری من نیست، پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی‌ دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می‌گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می‌ کردم.»

او در سال ۹۹ نیز در فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی نقش آفرینی کرد که در آن با بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی، مهران احمدی، ریحانه پارسا و بهناز جعفری همبازی بود.

آن ماری سلامه در پشت صحنه فیلم سینمایی «کوسه»

سریال «نجلا ۲» ساخته خیرالله تقیانی پور جدیدترین همکاری آن ماری سلامه با یک پروژه ایرانی است.

آن ماری سلامه تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • امیر اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱

    مگر هنرپیشه ایرانی کم داشتید که ازلبنان وارد کردید!؟؟

  • علیبخش اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱

    ماری سلامه دختر قشنگ وجذابی است وکاربسیار خوبی کردن که نقش بهش دادن منکه خیلی خوشم میاد از چهره نازی که داره. از هنرپیشه های خودمان دیگه خسته شدیم وجذابیتی برامون ندارن. ولی ماری سلامه واقعا جذاب و قشنگه

  • خدا اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱

    واقعا در شأن مملکت ما این است که یک خانم بی حجاب کی چند وقت پیش به ایشان هم تجاوز جنسی شده است جای بازیگران زن با غیرت ایرانی را بگیرد خاک بر سر کار گردان وتهیه کننده آیی که به مردم. وخاک وطن اینطور خیانت می‌کند

  • خدا اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱

    واقعا در شأن مملکت ما این است که یک خانم بی حجاب کی چند وقت پیش به ایشان هم تجاوز جنسی شده است جای بازیگران زن با غیرت ایرانی را بگیرد خاک بر سر کار گردان وتهیه کننده آیی که به مردم. وخاک وطن اینطور خیانت می‌کند یا الله کاتوشا