نقاط قوت مرکز مراقبت های ویژه کودکان در آجى بادم

نقاط قوت مرکز مراقبت های ویژه کودکان در آجى بادم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در طول ۲۰ سال گذشته، شاهد پیشرفت های چشمگیری در مراقبت از کودکان بوده ایم. در کنار بهبود مدیریت بیماری‌های مزمن در کودکان، امروزه شاهد انجام جراحی بر روی جنین نیز هستیم. همچنین برخی از بهترین مراکز پزشکی در سراسر جهان قابلیت انجام پیوند اعضا یا جراحی قلب نوزادان با موفقیت را  دارا هستند. گروه مراقبت های بهداشتی درمانی آجی بادم در ترکیه با دارا بودن بر سه مزیت اصلی  تخصص پزشکی، فناوری بروز و محیط درمانی عالی ارائه خدمات می‌دهد. مجموعه بیمارستانهای آجی بادم از پزشکان متخصص و بنام در سطح جهان  در جراحی مغز و اعصاب کودکان، سرطان های کودکان، ارتوپدی و جراحی ستون فقرات، اختلالات مادرزادی قلب و بسیاری موارد دیگر جهت درمان بیماران استفاده می کند. متخصصان ما همواره در حال آموزش جهت همگامی با تکنولوژی و متدهای روز جهانی هستند. همچنین، تمام واحدهای اطفال در بیمارستان های آجی بادم برای کودکان و نیازهای خاص آنها برنامه اندیشیده و طراحی شده اند. مجموعه آجی بادم به برخورداری از تجهیزات پیشرفته، تجربه و محیط سالم جهت دستیابی به نتایج پزشکی عالی  شناخته شده می‌باشد. از این رو آجی بادم مرکزی درمانی در سطح عالی برای بیماران و خانواده های آنها که جهت دریافت درمان از سراسر جهان برای تمام خدمات پزشکی به این مرکز مراجعه میکنند ارائه می کند.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما ، روی لینک www.acibadem.ir کلیک کنید.

استفاده از ربات در جراحی های قلب کودکان

سالانه بیش از یک میلیون کودک در سراسر دنیا با یکی از انواع مختلف نارسایی قلبی( بیش از ۲۰۰ نوع) متولد می شوند. برخی از این نوزادان در ماه یا سال اول زندگی خود نیاز به جراحی دارند. به لطف پیشرفت در تشخیص و درمان، میزان موفقیت حتی برای پیچیده ترین بیماری ها از ۹۰٪ فراتر می رود. یعنی این کودکان می توانند پس از جراحی به طور کامل بهبود یابند و زندگی سالمی داشته باشند. در ACIBADEM، عمل های قلب را می توان از طریق تکنیک های کم تهاجمی یا جراحی رباتیک انجام داد. جراحی با کمک ربات امکان برش های کوچکتر و دقت بالاتر را فراهم می کند و خطر عفونت یا آسیب قلبی را کاهش می دهد.

غلبه بر سرطان‌های کودکان با کار تیمی 

بر اساس داده های سازمان جهانی بهداشت، سالانه حدود ۴۰۰۰۰۰ کودک در سراسر جهان به سرطان مبتلا می شوند. هر یک از این کودکان شایسته بهترین مراقبت های پزشکی موجود هستند. در ACIBADEM، از آخرین درمان ها و تکنولوژی برای اطمینان از حصول بهترین نتایج پزشکی ممکن برای کودکان استفاده می شود. سرطان های دوران کودکی با سرطان های بزرگسالان متفاوت است و نیاز به تخصص ویژه در انکولوژی کودکان دارد. روند درمان اغلب شامل متخصصان زیادی است و همه آنها از جمله پرستاران باید در موارد اطفال متخصص باشند. در ACIBADEM، درمان سرطان اطفال با همکاری متخصصان رادیولوژی، پزشکی هسته‌ای، پاتولوژی، انکولوژی پرتوشناسی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب صورت می گیرد.

برای بیماران جوان مبتلا به سرطان خون پیشرفته، پیوند سلول های بنیادی می تواند با جایگزینی سلول های سالم مغز استخوان به بیمار جهت بهبود کمک کند. مرکز پیوند مغز استخوان Acibadem یکی از معدود مراکزی در سرتاسر جهان است که گزینه‌های پیشرفته‌ای را برای پیوندهای اتولوگ، آلوژنیک و هاپلودیکال در زمانی که اهداکننده کاملاً منطبق در دسترس نیست، ارائه می‌کند.

گزینه های پیشرفته برای جراحی مغز و اعصاب کودکان

مرکز جراحی مغز و اعصاب کودکان موجود در مجموعه آجی بادم به عنوان یک مرکز مرجع برای مراجعه و درمان موارد پیچیده ارجاع شده از ترکیه و خارج از کشور عمل می کند. بیش از ۲۵ درصد از بیماران این مرکز از کشورهای دیگر به این مرکز مراجعه می کنند.  تمام آسیب شناسی های عصبی مربوط به کودکان در این مرکز به صورت جامع و چند رشته ای با تمرکز ویژه بر روی  جراحی اسپاستیسیتی برای بیماران فلج مغزی ارائه و صورت  می‌گیرد. از دیگر درمان‌ ها و جراحی‌های موجود در این مرکز می توان به جراحی صرع برای موارد صرع مقاوم به دارو، و تومورهای عمیق واقع در نواحی بحرانی مغز، مانند ساقه مغز و تالاموس نیز اشاره کرد. موارد خاص بیماریهای مغزی که ممکن است در کلینیک های دیگر غیر قابل عمل در نظر گرفته شوند در ACIBADEM با میزان موفقیت بالایی درمان می شوند. تخصص پزشکی با کمک فن‌آوری پزشکی برتر، از جمله MRI حین عمل  ۳ تسلا، با وضوح بالا برای ایمنی و کارایی بهتر در حین عمل جراحی در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد.

نوآوری در درمانهای کودکان

در مجموعه درمانی ACIBADEM، گزینه‌های درمانی حتی برای پیچیده‌ترین و نادرترین بیماریها در اختیار بیماران اطفال و والدین آنها قرار می گیرد. روش ها و تکنیک های ابتکاری یا پیچیده در این مرکز در بسیاری از شاخه های پزشکی اجرا می شود. به عنوان مثال، ACIBADEM یکی از معدود مراکزی در سراسر جهان است که جراحی اسکولیوز غیر فیوژن را با موفقیت انجام می دهد. این روش معمولاً برای نوجوانان در حال رشد برای اصلاح اسکولیوز شدید و در عین حال حفظ انعطاف پذیری ستون فقرات استفاده می شود. ACIBADEM همچنین مکانی است که سال ها پیش برای اولین بار در ترکیه پیوند قسمتی از کبد مادر به فرزند ۸ ساله اش انجام شد و همچنین اولین پیوند کلیه روی نوزاد با کمترین وزن در این مرکز با موفقیت انجام گرفته است. امروزه، در این مرکز پیوند اعضا به طور معمول بر روی بیماران اطفال، از اهداکنندگان خانواده فوت شده و زنده انجام می‌شود و میزان موفقیت آن از میانگین جهانی بیشتر است. گزینه‌های تشخیصی و درمانی پیشرفته در ACIBADEM برای کودکانی که با مشکلات ارتوپدی، از جمله ناهنجاری‌های مادرزادی و اسپاستیسیتی مواجه هستند، در دسترس می‌باشد. تجزیه و تحلیل سه بعدی راه رفتن به کمک کامپیوتر به شناسایی منبع اختلالات راه رفتن و برنامه ریزی مراحل درمان کمک می کند. در صورت نیاز به مراقبت های ویژه برای بیماران اطفال ، واحدهای مراقبت ویژه کودکان (PICU) و واحدهای مراقبت ویژه نوزادان (NICU) خدمات مورد نیاز بیمار در این مرکز ارائه می شود.

مراقبتهای ویژه نوزادان در این مرکز صورت می‌گیرد. 

شفای کودکان فراتر از فناوری و تخصص است. کودکان برای بازی، یادگیری و رویا پردازی به محیطی امن و دوستانه نیاز دارند. این امر حتی  در زمانی که در بیمارستان بستری می شوند نیز صادق است. واحدهای اطفال در ACIBADEM با در نظر گرفتن نیازهای خاص کودکان برای رهایی از اضطراب و استرس  طراحی شده اند. رنگ ها و فضا به گونه‌ای انتخاب و طراحی شده اند که کودکان خود را در خانه خود احساس کنند. کودکان بیمار به متخصصانی نیاز دارند که به طور ویژه برای رفع نیازهای فیزیکی و رفتاری آنها آموزش دیده باشند. کودکان بیمار ما در طی یک بازی کودکانه در نقش ابرقهرمانی ظاهر می‌شوند که بر بیماری پیروز می شود. در این مرکز ما بر این باوریم که امید و تخیل کودکان به اندازه دارو تاثیر گذار می‌باشد.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما ، روی لینک www.acibadem.ir کلیک کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود