آغاز ثبت نام در قرعه کشی خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی + جزئیات

آغاز ثبت نام در قرعه کشی خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی + جزئیات

ثبت نام در قرعه کشی فروش بلیت بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر از صبح دیروز آغاز شد. قیمت بلیت ها از دو تا شش میلیون تومان متغییر است.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال علاقه‌مندان تا پایان فرداشب (سه شنبه) فرصت دارند برای قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران ثبت نام کنند. اطلاعیه فدراسیون فوتبال در این خصوص در ادامه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت آغاز شده و طبق برنامه در سامانه ticket.ffiri.ir تا ساعت ٢۴ روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

چگونه بلیت بازی های ایران در جام جهانی قطر را بخریم؟

با توجه به تماس‌های مکرر و سوالات مطرح‌شده بدین‌وسیله لازم است مواردی به استحضار علاقه‌مندان رسانده شود:

۱. افرادی که به شکل گروهی یا انفرادی موفق به ثبت نام خواهند شد تنها یک بار این امکان را در اختیار خواهند داشت و امکان تکرار ثبت نام برای یک کاربر (سرگروه یا زیرمجموعه) به صورت گروهی یا انفرادی به هیچ وجه وجود ندارد.

۲. قیمت بلیت ها ۲۵۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ ریال قطر به ترتیب برای درجه های ۳، ۲ و ۱ بر اساس قیمت روز تبدیل ریال قطر به ریال ایران محاسبه و مبلغ نهایی به برندگان قرعه کشی جهت پرداخت در مهلت معین اعلام خواهد شد.

۳. با توجه به ثبت نام همزمان برخی از علاقه‌مندان در سایت فیفا و سامانه فدراسیون فوتبال، اسامی برندگان قرعه کشی سامانه فدراسیون از سایت فیفا حذف خواهد شد و تنها می توانند بلیت خود را از همین طریق دریافت کنند.

۴. تقدم و تاخر در ثبت نام تاثیری در افزایش یا کاهش شانس علاقه‌مندان در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام تا پایان مهلت مقرر طبق اعلام قبلی و بدون محدودیت ادامه خواهد داشت.

۵. با توجه به استقبال قابل توجه صورت گرفته همانطور که پیش از این اعلام شد اولویت قرعه‌کشی با داوطلبانی است که جهت خرید بلیت هر سه مسابقه تیم ملی ایران در این مرحله اقدام کرده‌اند.

گفتنی است قیمت هر ریال قطر در بازار امروز ایران ۷۶۴۰ تومان است که بر این اساس قیمت بلیت های بازی های ایران به ترتیب درجه‌بندی شش میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، چهار میلیون و ۵۸۴ هزار تومان و یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان خواهد بود.

چگونه بلیت بازی های ایران در جام جهانی قطر را بخریم؟

اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی پیرامون فروش تورهای جام جهانی

با توجه به استقبال علاقه‌مندان برای حضور در رقابت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مردم خواست تور جام جهانی را از مراکز معتبر تهیه کنند. در این اطلاعیه آمده است:

نظر به این‌که در روزهای اخیر در فضاهای حقیقی و مجازی، تبلیغات مربوط به برگزاری و فروش تورهای جام جهانی فوتبال در حال گسترش است، به اطلاع می‌رساند با توجه به اختصاص نیافتن پرواز یا فروش اقامت هتل‌ها در قطر و یا هماهنگی راهنماها برای جام جهانی، هموطنان عزیز در این مرحله صرفا می‌توانند نسبت به خرید بلیت بازی‌ها اقدام کنند. البته فرآیند خرید بلیت بازی‌های جام جهانی نیز اعم از بازی‌های تیم ملی ایران یا سایر کشورها از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام می‌شود.

چگونه بلیت بازی های ایران در جام جهانی قطر را بخریم؟

ضروری است هموطنان عزیز قبل از هرگونه اقدام برای خرید بسته سفر (تور) به مقصد قطر به موارد ذیل توجه کنند:

اطمینان از مجاز و معتبر بودن فروشنده و مجری بسته سفر (تور مسافرتی) با مشاهده مجوز دفتر خدمات مسافرتی و در صورت نیاز استعلام اعتبار آن از طریق آدرس الکترونیکی https://www.visitiran.ir/fa/facilityList/agency یا تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها.

ضرورت عقد قرارداد و دریافت نسخه معتبر قرارداد مُمهور و امضاشده توسط مقام مجاز دفتر خدمات مسافرتی (مجری تور).

پرهیز از واریز هرگونه وجه به حساب واسطه‌ها و اشخاص متفرقه و فاقد سمت مجاز.

توجه به قوانین فیفا که از سایت رسمی فیفا به آدرس https://www.fifa.com قابل دسترسی است.

توجه به اطلاعیه‌های صادره از مراجع رسمی داخلی از جمله فدراسیون فوتبال به آدرس http://ffiri.ir و اطلاعیه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متعاقبا از طریق روابط عمومی و از درگاه اینترنتی وزارت اعلام خواهد شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود