قالیباف از نماینده پیشین مجلس برای ادعای خرید ملک در ترکیه شکایت می‌کند

قالیباف از نماینده پیشین مجلس برای ادعای خرید ملک در ترکیه شکایت می‌کند

مشاور رئیس مجلس گفت قالیباف از جعفر زاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس دهم، به خاطر تکرار ادعای تکذیب‌شده خرید ملک در ترکیه شکایت خواهد کرد.

گویا حواشی پیرامون ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه تمامی ندارد. روز گذشته غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین مجلس ادعا کرد که خانواده محمدباقر قالیباف در سفر به ترکیه دو دستگاه آپارتمان در این کشور خریداری کرده است. ایمن آبادی در مصاحبه‌ای گفت: «مدارکی هست که نشان می‌دهد قالیباف دو آپارتمان در ترکیه خریده است. سوال من این است که پول این آپارتمان‌ها از کجا آمده است؟» او ادامه داد: «کسی که در این شرایط اقتصادی چنین کاری می‌کند شأنیت نظام را حفظ نکرده و فورا باید کناره‌گیری کند.»

واکنش مشاور قالیباف به ادعای خرید دو آپارتمان در ترکیه

در پی این ادعای نماینده مجلس دهم، احسان عسگری، مشاور رئیس مجلس در حساب شخصی توییتر خود نوشت: «آقای دکتر قالیباف قطعا از آقای جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین مجلس به دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی و تکرار یک ادعای تکذیب‌‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه شکایت خواهد کرد.»

پیش از این نیز برخی کاربران در توییتر ادعا کرده بودند که همسر، فرزند و داماد قالیباف در سفر به استانبول دو واحد آپارتمان لوکس به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های این شهر خریداری کرده اند که ظاهراً همین شایعات باعث شده نماینده سابق رشت چنین ادعایی را مطرح نماید.

ماجرای از جایی شروع شد که ۳۰ فروردین ادعایی در شبکه‌ های اجتماعی مطرح شد که زهرا مشیر، همسر قالیباف، به همراه دختر و داماد او به ترکیه سفر کرده و با حجم بالایی از بار که ادعا می‌شد سیسمونی نوه قالیباف است به ایران بازگشته‌اند. این ماجرا واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی و رسانه‌ها در پی داشت و هشتگ سیسمونی گیت را شدیدا داغ کرد.

واکنش مشاور قالیباف به ادعای خرید دو آپارتمان در ترکیه

اگرچه ساعاتی بعد از انتشار این ادعا، الیاس قالیباف، پسر رئیس مجلس با تایید سفر خواهر و دامادش به ترکیه گفت آنها برای خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودند و در این رابطه بزرگنمایی‌هایی صورت گرفته، اما با این وجود از مردم عذرخواهی کرد و گفت: «انجام این سفر خطایی نابخشودنی است.» او این سفر را مخالف مشی و مرام پدرش دانست و از مردم خواست خطای فرزند را به پای پدر ننویسند.

بیشتر بخوانید:

روایت نماینده مجلس مخالف طرح صیانت از ماجرای سیسمونی خانواده قالیباف

واکنش مشاور محمدباقر قالیباف به ماجرای سفر خانواده وی به ترکیه و ادعای خرید سیسمونی

جنجال سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی و واکنش ها به آن

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود