واکنش پسر محمدباقر قالیباف به شایعه خرید آپارتمان در ترکیه توسط داماد خانواده

واکنش پسر محمدباقر قالیباف به شایعه خرید آپارتمان در ترکیه توسط داماد خانواده

الیاس قالیباف ، پسر محمدباقر قالیباف نسبت به شایعات در مورد اینکه داماد خانواده آن ها در سفر اخیر به ترکیه ملک خریداری کرده واکنش نشان داده و این موضوع را به کلی رد کرد. الیاس قالیباف در این باره گفت: «هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش ولی اگر غیر از این بود باید مطابق قانون با آنها برخورد شود.   امضاهای این افراد که نزد ما موجود است و همچنین کلمه بحیرایی در گذرنامه با آنچه در سندهای جعلی منتشر شده متفاوت است و با آنها مغایرت دارد. پروژه‌سازان به دروغ اخباری را درباره خرید ملک در ترکیه منتشر کردند که تمام امضا های آن جعلی است. این جعل به قدری ناشیانه بود که حتی فامیل آقای بحیرایی که با لاتین در سند آنها نوشته شده اشتباه و مغایر با گذرنامه اصلی است».

واکنش الیاس قالیباف به ادعای خرید ملک در ترکیه توسط داماد این خانواده

پسر رییس مجلس در ادامه صحبت هایش مدعی شد: «احتمالاً اسم پدر آقای بحیرایی را هم از اطلاعات شخصی ایشان پیدا کردند که این مسئله، پروژه بودن این تخریب‌ها را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که ایشان تاکنون به ترکیه نرفته‌اند که بخواهند ملکی بخرند. مشخص است که یک سری دروغ را کنار هم گذاشته‌اند تا آقای قالیباف را تخریب کنند». الیاس قالیباف در مورد احتمال شکایت خانواده اش از وحید اشتری (کسی که اولین بار ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی را مطرح کرد) نیز گفت: «درباره موضوع آقای اشتری ابتدا باید توسط دستگاه های امنیتی مشخص شود، پشت پرده پروژه‌ای که از آن استفاده کرده چه کسانی هستند. شکایت از اشتری آدرس غلط است و باعث می‌شود درباره شبکه اصلی طراح این پروژه تعیین تکلیف نشود».

واکنش الیاس قالیباف به ادعای خرید ملک در ترکیه توسط داماد این خانواده

روز گذشته، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین مجلس ادعا کرد که خانواده محمدباقر قالیباف در سفر به ترکیه دو دستگاه آپارتمان در این کشور خریداری کرده است. ایمن آبادی در مصاحبه‌ای گفت: «مدارکی هست که نشان می‌دهد قالیباف دو آپارتمان در ترکیه خریده است. سوال من این است که پول این آپارتمان‌ها از کجا آمده است؟» او ادامه داد: «کسی که در این شرایط اقتصادی چنین کاری می‌کند شأنیت نظام را حفظ نکرده و فورا باید کناره‌گیری کند». نماینده سابق مردم رشت در ملجس امروز در توییتی اعلام کرد که محمدباقر قالیباف از وی شکایت کرده و خواستار علنی برگزار شدن دادگاه خود و همچنین رسیدگی به ادعاها در مورد فساد اقتصادی رییس مجلس شد. سفر همسر، دختر و داماد قالیباف به ترکیه در یک هفته اخیر بسیار بحث برانگیز شده است، پس از آنکه تصاویری از این خانواده در فرودگاهی در ترکیه منتشر شده و اشتری مدعی شد این خانواده ۲۰ چمدان با خود داشته که حاوی سیسمونی بوده اند و به همین دلیل این ماجرا به سیسمونی گیت مشهور شد.

واکنش الیاس قالیباف به ادعای خرید ملک در ترکیه توسط داماد این خانواده

حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس نیز در واکنش به این ماجرا گفته است: «بالاخره والدین تا زمانی که فرزندانشان تحت قیومیت والدین هستند زیر نظر آن‌ها هستند اما وقتی ازدواج می‌کنند تمامی تصمیماتشان را بدون در نظر گرفتن نظر والدین می‌گیرند. آقای قالیباف مدتی هم مبتلا به کرونا شده بودند و شب‌ها در مجلس می‌خوابیدند؛ به همین دلیل در جریان تصمیمات و سفرهای خانواده نباشند. هر کسی مسئول کار خودش است و نمی‌شود گفت چون دختر آقای قالیباف به ترکیه رفته پس اشکال از او است. برخی مواقع نمایندگان به‌ویژه آقای قالیباف که ریاست مجلس را بر عهده دارند، آنقدر گرفتاری دارند که اطلاعی از رفت‌وآمدها و تصمیمات خانواده ندارند. تا زمانی‌که تاریخ پاسپورت منقضی نشده باشد نیازی به اذن همسر نیست و همسر آقای قالیباف هم به همین دلیل توانسته بدون اذن او به مسافرت خارج از کشور برود».

بیشتر بخوانید:

جنجال سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی و واکنش ها به آن

واکنش مشاور محمدباقر قالیباف به ماجرای سفر خانواده وی به ترکیه و ادعای خرید سیسمونی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • زارع اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

    باشه اصلا همش پروژه است اگر ریگی به کفشتون نیست خوب بنال برای چی پاشدن رفتن ترکیه. از اون ور میگه برای خرید سیسمونی نبوده. از این ور میگه برای خرید ملک نبوده. پس برای تفریح رفته بودن ترکیه توی ماه رمضان؟

  • یک بازنشسته اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

    “الیاس قالیباف: اسناد ادعایی خرید ملک در ترکیه توسط داماد قالیباف جعلی است ” احتمالا” یکی دیگه براش نوشته واین بنده خدا هم مثل من کم سواده وهمانطور از روش خونده !!!!!!آقازاده عزیز شما دیگه نباید بگید داماد قالیباف بلکه باید بفرمایید “شوهر خواهر عزیزم”ویا ” داماد گرامیم”

  • مسعود اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

    معلومه برعکس باباش خودش نقص غذایی نداشته

  • حمید اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

    الیاس خودش مشکل داره اول جواب کارهای خودشو بده بعد بیاد وکیل خانواده ی فاسدش بشه

  • Me اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    الیاس جان تونخندی کی بخنده…برای شماوپدر گرامیتان وبقیه مسئولین ریاکار ک ظلمی ک درحق مردم کردین لنگه نداشته توتاریخ،انشالله اینده ی چون اینده ی حمید نوری براتون متصورم،بدون شک…اونم اگه بتونین ازدست مردم ایران زنده فرارکنین…امین

  • ملت اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    اگر ریگی به کفشتان نیست پس چرا هر دقیقه یک قصه جدید برای توجیه خودتون به هم میبافین؟؟؟؟؟؟
    از قدیم گفتند آن را که حساب پاک است…. از محاسبه چه باک است

  • مریم اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    چه جالب کرونا
    اخه تلفن هم اختراع نشده که در جریان قرار بگیره
    چه دروغهایی که میبافه این قالی باف
    خالی باف بهتره البته

  • م اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    کسی که خانواده ش هیچ ارزشی براش قائل نیستند و تا ترکیه میخوان برن اما حتی از پدرشون خداحافظی هم نمی‌کنند چطور مردم باید بهش اعتماد کنند؟!!!

  • حسین اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    امان از تخفیف های ویژه علی بابا، ایمان آدم رو بر باد میده،