تاریخ انتشار سریال Money Heist: Korea توسط نتفلیکس اعلام شد

تاریخ انتشار سریال Money Heist: Korea توسط نتفلیکس اعلام شد

سریال Money Heist: Korea که نسخه کره ای سریال اسپانیایی پرطرفدار Money Heist است تاریخ انتشار رسمی اش را دریافت کرد. درام جنایی بسیار پرطرفدار و موفق Money Heist در سال ۲۰۲۱ با فصل پنجم به پایان رسید. اکنون اقتباس کره ای این سریال نیز به زودی منتشر خواهد شد. این اقتباس توسط کیم هونگ سان کارگردانی شده و داستان مشابهی مانند نسخه اورجینال را با شخصیت های مشابه روایت خواهد کرد. از ستارگان این سریال کره ای می توان به پارک هائه سو بازیگر سریال Squid Game، جون جونگ سئو بازیگر فیلم Burning و لی هیون وو اشاره کرد. فیلمبرداری این سریال کره ای در ژانویه سال جاری به پایان رسیده و پس از آن بود که اولین تریلر رسمی نیز منتشر شد و سرنخ هایی در مورد حال و هوا و روایت این سریال در خود داشت.

 

اکنون اکانت توییتری رسمی نتفلیکس اعلام کرده که سریال Money Heist: Korea از ۲۴ ژوئن (۲ مرداد) در این سرویس استریمینگ در دسترس مشترکان قرار خواهد گرفت. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار سریال سرقت پول: کره ، نتفلیکس پوستر جدیدی از این سریال منتشر کرده که جزییات زیادی در مورد داستان این سریال فاش نمی کند اما می توان در آن ماسکی مشابه ماسک دالی دید که نقش مهمی در روایت سریال اورجینال Money Heist داشته است. تاکنون تنها جزییات اندکی در مورد داستان این سریال کره ای فاش شده که در مورد گروهی از سارقان است که سعی دارند در شبه جزیره کره یک سرقت بزرگ را انجام دهند.

تاریخ انتشار Money Heist: Korea اعلام شد

هیجان بسیاری در مورد اسپین آف کره ای اخیر سریال Money Heist وجود دارد و بسیاری انتظار انتشار آن به این زودی را نداشتند در شرایطی که فیلمبرداری ها تنها چند ماه یش به پایان رسیده است. اما با توجه به کاهش بی سابقه اخیر در تعداد مشترکان نتفلیکس، انتشار سریع چنین سریال مورد انتظاری می تواند کمک بزرگی به این سرویس استریمینگ باشد. برخلاف نسخه اورجینال اسپانیایی که فصل اول آن شامل ۱۵ اپیزود بود، فصل اول سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area شامل ۱۲ اپیزود خواهد بود اما انتظار می رود که سرعت اتفاقات، دراماتیک بودن و جذابیت آن شبیه نسخه اورجینال باشد.

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر و تریلر نسخه کره ای سریال Money Heist منتشر شد + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود