یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به چه کسانی تعلق می گیرد؟

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بر اساس گزارش برخی رسانه ها، قرار است امشب مبلغ یک میلیون تومان به حساب ۷۰ هزار نفر از مردم به مناسبت عید فطر واریز شود که از آن با نام یارانه عید فطر یاد می شود. اما یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به چه کسانی تعلق می گیرد و واقعیت آن چیست. همانطور که با توجه به عدد گفته شده در بالا مشخص است، یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به همه مردم نرسیده و تنها به تعداد مشخصی از ۷۰ هزار هنرمندی داده می شود که عضو صندوق اعتباری هنر هستند. بدین ترتیب یارانه یک میلیون تومانی عید فطر شامل عموم مردم نشده و تنها بخشی از هنرمندان را شامل می شود.

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سید مجید پور احمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر امروز از واریزی این یارانه یک میلیون تومانی خبر داده و گفته است: «امروز سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در ماه رمضان به حساب هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.  مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد». مبلغ دقیق یارانه هنرمندان نیز یک میلیون و صد هزار تومان اعلام شده است. تایید این خبر در حالی است که برخی از مردم گمان می کردند این یارانه یک میلیون تومانی به عنوان یارانه عید فطر به اکثر مردم پرداخت خواهد شد اما اکنون مشخص شده که این یارانه تنها به بخشی از هنرمندان تغلق می گیرد که عضو صندوق اعتباری هنر باشند.

یارانه یک میلیون تومانی عید فطر به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در ماه رمضان جاری، دولت رییسی سه یارانه به مردم پرداخت کرد و اعلام کرد که به مناسبت عید فطر قرار نیست هیچ یارانه دیگری به مردم پرداخت شود. از سه یارانه پرداخت شده در ماه رمضان می توان به یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی همیشگی، یارانه معیشتی که در ماه های اخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و یارانه دیگری به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان که به حساب ۱۱ میلیون نفر واریز شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود