آنتونی لوفردو ملقب به «بیگانه سیاه» این بار می‌خواهد پایش را قطع کند!

آنتونی لوفردو ملقب به «بیگانه سیاه» این بار می‌خواهد پایش را قطع کند!

ایجاد اصلاحات در بدن اگرچه کاملاً مورد پسند بسیاری از افراد نیست، اما جایگاه مهمی در بین طرفداران این رشته دارد. از ابتدایی ترین موارد، مانند خالکوبی، سوراخ کردن یا پیرسینگ قسمت های مختلف بدن مانند گوش، بینی و غیره و گسترش جراحی گرفته تا دست‌کاری های عجیب و غریبی مانند ایمپلنت و سایر جراحی ها، کسانی هستند که همه امکانات را دارند تا بدن خود را به طور اساسی تغییر دهند. مانند آنتونی لوفردو .

پیش از این، آنتونی لوفردو با برداشتن چند تا از انگشتان دستش، باعث اختلاف نظر و انتقادات زیادی شد. با این حال، بیگانه سیاه (Black Alien) از خود دفاع کرد و گفت:

«برای من این معلولیت نیست. برای من این یک تکامل است. این تکامل برای من چیزی است مثل زیبایی شناختی. چون در نهایت احساس بهتری دارم.»

خبر جدید از لوفردو باعث تعجب پیروان او شد و آنها دیگر حاضر به حمایت از او برای قطع یکی از پاهای او نشدند.

یکی از کامنت‌ها در اینستاگرام می‌گوید:

«همه چیز خوب است به جز این که چگونه می توانید یک پا را قطع کنید؟ تو اندام متناسبی داری و سالم هستی و ورزشگاه را دوست داری. که این باعث ناراحتی من برای قطع عضوهایی است که برای حفظ اندام خود تلاش کرده‌اند!»

در کامنت دیگری گفته شده بود:

«با تمام احترامی که برای شما قائلم، به نظر می رسد کم کم دارید جان خود را از دست می دهید و تماشاگران نمی توانند جلوی شما را بگیرند. این نان می دهد که درد زیادی در روح شما وجود دارد. ما نمی‌دانیم چه فکری کنیم زیرا این تصمیم شماست، اما کارهای سازنده و مثبت زیادی وجود دارد که می‌توانید با بدن خودتان انجام دهید.»

علاقه بیگانه سیاه به جهش

لوفردو در موارد متعدد بیان کرده است که تغییرات بدنی که او در معرض آن قرار گرفته است – در مفهوم او – تکامل خود او را نشان می دهد. در واقع پروژه او با استقبال زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده و در بسیاری از نقاط جهان مورد بازبینی رسانه ها قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی به چندین شخصیت در جهان اجازه داده‌اند تا تغییرات بدنی خود را در فضای مجازی منتشر کنند. یکی از آنها آنتونی لوفردو، فرانسوی ۳۳ ساله ساکن مکزیک است که بیش از ۷ سال است تحت مداخلات متعددی در چارچوب آنچه او آن را تکامل پروژه بیگانه سیاه (Black Alien Project Evolution) می نامد، قرار گرفته است.

لوفردو، که در رسانه های اجتماعی با نام بیگانه سیاه شناخته می شود، بیش از ۱.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد؛ یعنی همان جایی که روند تحول خود را در طول زمان به اشتراک می گذارد. همانطور که در توضیحات مشخصات وی به تفصیل آمده است، او تاکنون ۴۱ درصد پیشرفت داشته است، بنابراین او هنوز در نیمه راه رسیدن به هدف خود است.

برخی از تغییرات بدنی که The Black Alien متحمل شده است عبارتند از: زبان چنگال‌دار و سبز رنگ، ایمپلنت‌های زیر پوست، خالکوبی، بینی و گوش‌های بریده شده، دندان‌های تیز و لب بالایی نیمه بریده شده. حتی این مرد قبلاً انگشتان خود را قطع کرده است.

اگرچه در نگاه اول تغییر شکل بیگانه سیاه تقریباً کامل به نظر می رسد اما این مرد فرانسوی هنوز از هدف خود دور است. از این نظر، او اخیراً به دنبال‌کنندگانش توضیح داد که چه تغییراتی را برای آینده در نظر گرفته است.

او گفت:

«من حدود ۳۰ ایمپلنت سیلیکونی دارم که کل صورت و جمجمه ام را جایگزین کنم، یک پا را که باید قطع کنم، دست دیگرم را با ایمپلنت پر می کنم، همچنین نیم تنه، درشت نی راست، دو کتفم، دو دنده ام را ایمپلت میکنم.»

وی خاطرنشان کرد: «ما در رسیدن به هدف آنقدرها هم بد نخواهیم بود.»

او به رسانه ها در فرانسه، جایی که پروژه او از نزدیک دنبال می شود، گفت:

«از دوران کودکی من به جهش ها و دگرگونی های بدن علاقه داشتم. در ۲۴ سالگی همه چیز را رها کردم و به استرالیا رفتم. پس از بازگشت تصمیم گرفتم پروژه زندگی ام را شروع کنم، دیگر هرگز متوقف نخواهد شد.»

«من عاشق وارد شدن به پوست یک شخصیت ترسناک هستم. خیلی وقت‌ها جایی می‌نشینم و نقش بازی می‌کنم، مخصوصاً شب‌ها، در خیابان‌های تاریک.»

این جوان می‌گوید که هدفش ترساندن کسی نیست، بلکه گرفتن نقش یک شخصیت است. او تصدیق می‌کند که تطبیق با نگاه‌های مداوم کار آسانی نبوده است و هالووین را دوست دارد زیرا یکی از روزهای سال است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

پیشنهاد می کنم این مطالب را هم بخوانید:

تغییر جدید مرد ملقب به «شیطان انسانی» بعد از قطع انگشت برای شباهت به فرازمینی‌ها

مرد معتاد به تتو که ظاهر خود را شبیه اورک های Lord of the Rings کرده است

دختری که بعد از تاتوی چشمش نابینا شده همچنان عاشق خالکوبی است

رواج گرایشی عجیب در میان زنان؛ تتو کردن کک و مک روی صورت

مردی ایتالیایی که بارکد گواهی سبز کرونای خود را روی بازویش تتو کرده است

نتیجه کالبدشکافی جسد مایکل جکسون؛ از تتوهای عجیب تا زخم ها و کلاه گیس چسبیده

از جراحی زیبایی تا تتو؛ ۸ چیز عجیبی که خبر ندارید اعتیاد آور هستند

«چشمان گربه ای»؛ چندش آورترین تتوئی که در حال رواج یافتن در میان مردم دنیاست

منبع: euro-24
۵ نظر

ورود

  • امیر اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱

    ساقی هستم ولی حاضرم بمیرم تا وضعیت اینا به به عنوان نمونه کارم معرفی کنم!

  • مریم تیر ۲, ۱۴۰۱

    وقتی مغز ادم ارور بده این اتفاقات میافته، بیاد ایران میبرمش امین آباد

  • فرشته تیر ۳, ۱۴۰۱

    حالم بهم خورد!!
    جای اینکه ببرن دوا درمونش کنن بدتربهش بها میدن کارای چندش آورشون ادامه بده!!!
    این باید بره تحت مداوای روانپزشکان
    واسه جامعه بشریت مضره
    الگو میشه واسه یه سری آدم

  • وحید شهریور ۲۰, ۱۴۰۱

    ایشون از اول شیطان پرست بودن وبعدش شروع به این تعقیرات کردن،ایشون بعدمرگش میفهمه که با بدنش که امانت مادی خداوند بود چیکارکردن،ایشون مطمئنا توسط افکارشیطانی قرارگرفتن،وبعدمرگش باید باهمون شیاطین محشوربشن،من مطمئنم که ایشون اگه به قدرت برسه براحتی میتونه باعث رعب ووحشت انسانها وبرای رسیدن به افکارشیطانی دست به قتل وعام هم میزنه،معمولا درکشور فرانسه بدون اداب ورسوم مقدس ازدواج میکنن وصاحب بچه میشن وهمانطور که اطلاع دارید فرانسه بیشترین آمار بقول خودمون حرامزاده را در دنیا داره،وبهمین خاطرهم بیشتر اروپاییهایی که همراه داعش با مسلمانان میجنگیدن فرانسوی بودن،زمانیکه مرگش فرابرسه وروح ازبدن خارج بشه،چون پرده های حجاب کنار میرن،میفهمه باخودش چیکارکرده،بقول قرآن،از شیطان وشیاطین دوری کنید که بدهمنشینی در اخرت برای خود انتخاب کرده اید،

  • علی اسفند ۲, ۱۴۰۲

    اینو هر جا گیرش بیارم میکشمش خونش حلاله برای من