واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش: از مردم عذرخواهی می‌کنم!

واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش: از مردم عذرخواهی می‌کنم!

مهرداد آسمانی، آهنگساز و خواننده لس آنجلسی، در واکنشی کنایه آمیز به صحبت های گوگوش درباره ی او در مصاحبه ی جدیدش، از مردم ایران عذرخواهی کرد.

فائقه آتشین ملقب به گوگوش، در بخشی از مصاحبه ی جدید خود با شبکه من و تو گفت دوران همکاری اش با مهرداد آسمانی را دوران افول هنری خود می داند و از این همکاری پشیمان است.

مهرداد آسمانی که آهنگساز ۴ آلبوم و چند آهنگ دیگر گوگوش بوده، دیروز در پستی اینستاگرامی در واکنش به صحبت های گوگوش، به خاطر ساخت آهنگ برای او از مردم ایران عذرخواهی کرد.

آسمانی در این پست نوشت:

«امیدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید .. من ، مهرداد آسمانی به خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که گمان کنم می شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آنها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال کننده گان موسیقی فاخر پوزش می طلبم . تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می نویسد و نه من … تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می نویسند … شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از اینکه شانس ساخت و اجرای ترانه هایشان را داشتم به خود می بالم …»

مهرداد آسمانی آهنگسازی برای گوگوش را از سال ۸۲ با آلبوم «کیو کیو بنگ بنگ» آغاز کرد و سه آلبوم بعدی گوگوش یعنی «آخرین خبر»، «مانیفست» و «شب سپید» نیز با آهنگسازی مهرداد آسمانی ساخته شدند. او چند قطعه ی دیگر هم برای گوگوش ساخت. اما این همکاری دیگر ادامه نیافت.

بیوگرافی مهرداد آسمانی

مهرداد آسمانی، خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد سال ۱۳۴۶ در تهران است.

او همزمان با تحصیل، نزد اساتید فن به یادگیری موسیقی پرداخت.

همزمان با جنگ عراق و ایران، در کنکور سراسری شرکت کرد و پذیرفته شد. با این حال تصمیم گرفت به جبهه ی جنگ برود. او بیشتر از ۲ سال در جبهه های جنگ حضور داشت.

پس از اجرای چندین آهنگ برای رادیو و تلویزیون ایران، برای ادامه ی فعالیت‌ های هنری خود، در سال ۱۹۹۲ به آمریکا مهاجرت کرد و در لس‌ آنجلس ساکن شد.

اولین آلبوم او در همان سال با نام «صدای خورشید» منتشر شد. این آلبوم که به صورت زیر زمینی در ایران ضبط شده بود، در لس آنجلس پخش شد.

او از آن زمان ۱۴ آلبوم دیگر منتشر کرده و بارها در شهرهای مختلف آمریکا و اروپا به اجرای کنسرت پرداخته است.

مهرداد آسمانی علاوه بر آهنگسازی برای خود با دیگر خوانندگان ایرانی نیز همکاری داشته‌ است، از جمله: گوگوش، شهره صولتی، نوش آفرین، ستار، مهستی، شهرام شب‌ پره، لیلا فروهر، شهرام صولتی، سوزان روشن، منصور و فتانه.

مهرداد آسمانی در سال ۲۰۰۰ با دختری به نام غزاله ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ۲ پسر به نام‌ های مهرزاد و ماهان است. این زوج در سال ۲۰۱۰ از یکدیگر جدا شدند.

مهرداد آسمانی بار دیگر در سال ۲۰۱۹ با شیوا رحیمی ازدواج کرد. این زوج پسری به نام میلان دارند.

مطالب مرتبط
۹ نظر

ورود

  • من اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    به بعضی‌ها هم محبت نیامده . اگه این آقا انقدر بی استعداده چرا باهاش کار می کردی ؟؟؟

  • هادی اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    گوگوش خیلی هم دلش بخواد، بهترین آلبوم بعد از مهاجرت‌ رو مهرداد براش ساخت. واقعا قدرنشناسه

  • ghasem اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    وضعیت موسیقی درلس آنجلس و مافیای حاکم بر آن برهیچکس پوشیده نیست و مردم هنرمندانی که به دلیل تن ندادن به خواسته های این مافیا بایکوت شده اند را کم و بیش میشناسند که آقای مهرداد آسمانی یکی از این هنرمندان است وهماسرشار نیز عامدانه و به قصد تخریب آقای آسمانی آن مطالب را بیان کرد وهمچنین کاملن روشن و آشکار بود که اظهارات خانم گوگوش نسبت به ابراز پشیمانی بابت همکاری با آقای آسمانی برخلاف میل باطنی اش بود و بعید نیست که شرط انجام و پخش مصاحبه بیان همین مطالب علیه آسمانی بوده زیرا چند دقیقه قبل از اظهار نظر در مورد مهرداد آسمانی گوگوش در باره وضعیتش در آغاز ورودش به کانادا از تنهایی ونبود کسی که بتواندبه وی کمک کندتا حدی که خانمی را که هیچ اطلاعی از موسیقی نداشته را به عنوان مدیر برنامه استخدام کرده ولی آن خانم داروندارش را بالا کشیده مطالبی بیان کرد و گفت که تنها کسی که توی آن شرایط دستم را گرفت آقای مهرداد آسمانی بودپس چطور ممکن است کسی از همکاری با ناجی خود بعدن اظهار پشیمانی کندضمن اینکه دوران همکاری با آسمانی واجرای آهنگهایی که توسط مهرداد ساخته شده بود از بهترین دوران هنری گوگوش بوده و این تلاشها برای تخریب وجهه ی مهرداد آسمانی هیچ نتیجه ای در برنخواهد داشت و مهرداد آسمانی یکی از معدود هنرمندان متعهد ومردمیست که برای یک مشت دلار در مقابل کسی سرفرود نمی اوردضمن اینکه مصاحبه های هما سرشار همواره با جهت گیری های خاص انجام میگیرد

    • شاهين اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱

      دقیقا یادمه اون موقع آرمیک گیتاریست صاحب سبک از این آهنگهای مهرداد رو خیلی تحسین کرد

  • مری اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    یعنی پست تر وکلاهبردارتر از مهرداد اسمانی عکس شناسنامش هستش چندین میلیارد ازگوگوش تو کنسرتاش کشید بالا.جالب اینجا اگر الان اسمانی رو کمی میشناسن مردم از صدقه سری گوگوشه

  • ژاکلین اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    چراعذرخواهی من گوگوش رو بااهنگ کیو کیو بنگ بنگ شناختم متن معنادار بود هرچند سبک ایشون چیز دیگس مهرداد شما باید به سلیقه مخاطبین خاص و عام احترام بذاری شاید یکی تو و ایشون رو با تک آهنگ بخواد بشناسه نه با اهنگ دیل داراهو

  • مهسا اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    من بیست سال با ترانه های گوگوش قهر کردم به خاطر ترانه هایی که بعد از رفتن به امریکا خوند. اون سبک گوگوش نبود. گوگوش خاص بود. ترانه و اهنگ خودش رو باید میخوند. کیوکیو بنگ بنگ در حد گوگوش نبود. تنها ترانه بعد از انقلاب گوگوش که نزدیک به سبک گوگوش بود آهوی عشقه. مهرداد اسمانی سبک گوگوش رو خراب کرد. هوادارنش رو کم کرد. ولی الان بعد بیست سال دوباره نوارها و سی دی های گوگوش رو از کمد در اوردم و با گوگوش خودم اشتی کردم. گوگوش شاهکار موسیقی ایران بوده و هست. هیچکس ننیتونه خرابش کنه.اون شاه ماهی موسیقی ایرانه. چقدر خوب شد که گوگوش این مصاحبه رو انجام داد. چقدر به چشم من بزرگتر شد. بینظیره یکتای موسیقی

    • ساسان اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

      چرت وپرت های رها اعتمادی که دیکته میکنه ب مخاطب خود گوگوش میدونه همکاری با مهرداد آسمانی و شهیار قنبری چقد تفاوت داره با بابک سعیدی و رها اعتمادی

  • داود اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱

    اون خانم مشکل روانی داره، مهرداد آسمانی عزیز اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود.
    مثلاً اختلاف این خانم با بهروز وثوقی و ابی و کیمیایی و …