بهنوش بختیاری: صدا و سیما مرا سلاخی کرد + ویدئو

بهنوش بختیاری: صدا و سیما مرا سلاخی کرد + ویدئو

بهنوش بختیاری در مصاحبه ی جدید خود با تی وی پلاس به برخی حواشی سال های اخیرش که انتقاداتی را متوجه او ساخت، پرداخته است. او توضیحاتی درباره ی توصیه ی جنجالی اش به نخوردن گوشت ارائه کرده و از ماجرای دو تبلیغ حاشیه سازش که یکی درباره ی داروی کرونا و دیگری درباره ی عطر بود، گفته است.

در سال ۹۷ ویدئویی از صحبت های بهنوش بختیاری در یک برنامه تلویزیونی درباره ی مصرف گوشت منتشر شد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت. بهنوش بختیاری که برای بازی در مجموعه «گل و بلبل» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره جام جم شده بود، به همین مناسبت به برنامه تلویزیونی «خیابان جام جم» دعوت شد. او در بخشی از این برنامه گفت: «توصیه می‌ کنم که در مورد تغذیه حواس‌ تان جمع باشد، گوشت هم کمتر بخورید. چه بهتر که گوشت گران شد زیرا که چیز خیلی خوبی نیست. هیچ خانواده‌ ای شرمنده ی بچه‌ اش نباشد و بگوید که چه بهتر گوشت نمی‌ خورید.»

حالا بهنوش بختیاری در مصاحبه ی جدید خود درباره ی توصیه ی جنجال برانگیزش گفته: «من سه سال در برنامه عمو پورنگ نقش خانم چمنی را بازی می کردم که همیشه درباره ی فواید خوردن میوه و سبزیجات حرف می زد. برای همین نقش هم به آن برنامه تلویزیونی دعوت شده بودم. آنجا صحبت از سبزیجات شد که من هم از فوایدش گفتم و خیلی در فکر گران شدن گوشت نبودم. فقط منظورم این بود که سبزیجات بهتر است. هنوز هم این را می گویم. من خودم هم گوشت هم دوست دارم و هم می خورم ولی وقتی تغذیه تان را عوض می کنید و سبزیجات می خورید واقعاً احساس سبکی بیشتری می کنید.»

بختیاری در ادامه درباره ی انتشار ویدئوی صحبت هایش در این برنامه تلویزیونی گفت: «این را از چشم صدا و سیما می بینم. در ویدئویی که پخش شد سر و ته حرف هایم را زده بودند و فقط یک جمله اش را به مردم نشان داده بودند. این ویدئو آنقدر زود پخش شد که من فکر کردم فقط می تواند کار خود آن برنامه باشد. برای وایرال شدن برنامه شان حاضرند دیگران را سلاخی کنند.»

او در ادامه تأکید کرد: «من فقط قصدم این بود که بگویم سبزیجات ارزش غذایی بهتری نسبت به گوشت دارد و اصلاً نمی خواستم بگویم که مردم گوشت نخورند. من دلم با مردم است و از غصه ی مردم ناراحت می شوم. باید خیلی بدجنس باشید که به مردم بگویید گوشت نخورند.»

بهنوش بختیاری در بخش دیگری از صحبت هایش به ماجرای تبلیغ داروی کرونا پرداخت.

بختیاری اسفند ۹۸ با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به تبلیغ یک شربت گیاهی پرداخت. او یکی از فواید این داروی گیاهی را پیشگیری از بیماری های تنفسی و ریوی عنوان کرد و در بخشی از توضیحات خود ویروس کرونا را مثال زد. پس از انتشار این ویدئو، بختیاری به تبلیغ برای داروی کرونا متهم شد و مورد انتقاد قرار گرفت.

بختیاری در مصاحبه ی خود با تی وی پلاس درباره ی این تبلیغ گفت: «برای آن تبلیغ اصلاً پولی نگرفته بودم. یک نفر از دوستان خانوادگی ام به من گفت این دارو آمده که برای کبد چرب و دستگاه ایمنی مفید است. یک شربت گیاهی ساده بود که پدر و مادرم هم استفاده کرده بودند و راضی بودند. من در آن تبلیغ گفتم علاوه بر اینکه کبد چرب را از بین می برد، دستگاه ایمنی بدن را هم تقویت می کند، مخصوصاً حالا که کرونا هم آمده خوردن این شربت مفید است. هیچوقت نگفتم این دارو ضد کرونا است. ویدئوی آن هم موجود است.»

او در ادامه گفت: «وقتی آقای دلاوری در برنامه اش از من انتقاد کرد (محمدرضا دلاوری، مجری برنامه تهران ۲۰)، از جایی به من زنگ زدند که من گفتم ویدئو را ببینید. وقتی ویدئو را دیدند، خودشان از من معذرت خواهی کردند.»

بهنوش بختیاری درباره ی ویدئوی تبلیغ عطری که چند سال قبل در آن بازی کرده بود هم صحبت کرد. این ویدئوی تبلیغاتی که در سال ۹۶ منتشر شده بود، در شبکه های اجتماعی بسیار مورد تمسخر قرار گرفت.

بختیاری در مصاحبه ی خود درباره این تبلیغ گفت: «قرار نبود ویدئو تبلیغاتی ای ساخته شود و فقط می خواستیم حضور من در آن فروشگاه را نشان دهیم. ولی به خاطر شیطنت هایم خودم پیشنهاد دادم که ویدئو را بامزه کنیم.»

در ادامه پای پست اینستاگرامی تمسخرآمیز مهراب قاسمخانی درباره ی این ویدئو هم به میان آمد. پس از انتشار تبلیغ عطر بهنوش بختیاری، مهراب قاسمخانی بدون نام آوردن از بختیاری، در پستی اینستاگرامی نوشت سیامک انصاری تیزری تبلیغاتی برای او فرستاده که آنچنان «ضایع» و خنده‌ دار بوده که او از شدت خندیدن داشته خفه می‌ شده و دچار مشکل ریوی شده! بختیاری هم در واکنشی تند به پست تمسخرآمیز قاسمخانی او را فردی «ممنوع الکار و ممنوع التصویر» خواند که «همه ی درها به رویش بسته است». بهنوش بختیاری از بازی خود در این تیزر تبلیغاتی دفاع کرد و مهراب قاسمخانی را تشویق کرد تا به جای طعنه و تمسخر، «قلم طناز»ش را در راه پرداختن به «صدها مشکل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی» جامعه استفاده کند و گفت که خیلی علاقمند است «علت کینه» ی او را درباره ی خودش بداند.

بختیاری در مصاحبه ی خود با تی وی پلاس در اینباره گفت: «یکی از دوستان همکارم بیخود و بی جهت این ویدئو را بولد کرد و گفت از فرط خنده کارش به بیمارستان کشیده. این شخص دوست همسرم بود و خودم هم دوست همسرش بودم. من هم به او گفتم تو باعث شدی به من که همسر دوستت هستم فحش های رکیک بدهند. قبلاً هم این کار را کرده بود. من هنوز هم می گویم آن کلیپ یک ویدئوی تبلیغاتی نبود و فقط می خواستیم حضور من در آن فروشگاه را نشان دهیم. من تنها نیتم این بود که بامزه و خنده دار باشد.»

در ادامه می توانید ویدئوی کامل صحبت های بهنوش بختیاری را مشاهده کنید:

بدون نظر

ورود