اللهیار صیادمنش از نامزد ترکیه ای خود رونمایی کرد

اللهیار صیادمنش از نامزد ترکیه ای خود رونمایی کرد

اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال و فعلی تیم هال سیتی انگلیس با انتشار تصاویری در اینستاگرامش از نامزدی خود با یک دختر ترکیه ای خبر داد.

این دختر ترکیه‌ ای در صنعت مد فعالیت دارد و گفته می‌ شود صیادمنش و او به تازگی به عقد یکدیگر درآمده‌ اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌ برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه است به همراه خانواده‌ ی خود در ترکیه زندگی می‌ کند.

بیوگرافی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش متولد سال ۱۳۸۰ در آمل است.

پدر وی، سعید صیادمنش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی در آمل بود و از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آزاد و حال حاضر پیشکسوتان است.

اللهیار صیادمنش فوتبال را از سن ۷ سالگی با مدرسه فوتبال آرش آمل آغاز کرد و در مدت عضویتش در این تیم آقای گل رده های پایه استان بود.

پس از پیوستن به تیم پدیده ساری و درخشش در این تیم، به تیم ملی نوجوانان و سپس تیم ملی امید دعوت شد.

او در سال ۹۷ با ۱۷ سال سن به استقلال تهران پیوست و جوان‌ ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد.

مهاجم جوان استقلال با حضور در دربی ۹۸ توانست رکورد جوان‌ ترین بازیکن تاریخ دربی‌ ها را به خود اختصاص دهد.

همچنین با گلزنی در هفته ششم لیگ برتر در فصل ۹۸–۹۷ برای استقلال، نخستین گلزن دهه هشتادی استقلال و لیگ برتر لقب گرفت.

در خرداد ۹۸ نام اللهیار صیادمنش در فهرست انتخابی مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران برای حضور در دو بازی دوستانه ی تیم ملی ایران مقابل سوریه و کره جنوبی قرار گرفت و به این ترتیب او برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. صیاد منش نخستین گل ملی‌ اش را در خرداد ۹۸ در دیدار دوستانه ی تیم ملی کشورمان در برابر تیم ملی سوریه به ثمر رساند. این گل او را با ۱۷ سال سن به جوان‌ ترین گلزن تیم ملی ایران تبدیل کرد.

او در مجموع در ۳ بازی ملی حضور داشته و ۲ گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

صیاد منش در سال ۹۸ از استقلال جدا شد و به باشگاه فنرباغچه ترکیه پیوست. او سپس به تیم استانبول اسپور ترکیه و پس از آن نیز به تیم زوریا لوهانسک اوکراین رفت و در حال حاضر نیز برای باشگاه هال سیتی انگلیس بازی می کند.

اللهیار صیادمنش در اواخر سال ۲۰۱۸ به انتخاب نشریه گاردین در فهرست ۵۰ استعداد برتر دنیا قرار گرفت.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود