انتقاد علی دایی از وضعیت اقتصادی مردم در برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور + ویدیو

انتقاد علی دایی از وضعیت اقتصادی مردم در برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور + ویدیو

اولین برنامه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ با مجری گری عادل فردوسی پور پخش شد، برنامه ای که اولین مهمان آن علی دایی ملی پوش سابق فوتبال ایران و یکی از برجسته ترین چهره های ورزشی کشور بود. در این مصاحبه حدود نیم ساعته، صحبت های بسیار جالبی بین دو چهره دوست داشتنی دنیای فوتبال کشور رد و بدل شد. در بخشی از این مصاحبه، علی دایی به گرفتارهای اقتصادی مردم، گرانی و بحث یارانه ها اشاره کرد. وی در این صحبت ها شرایط اقتصادی مردم را بسیار بد توصیف کرده و مدعی می شود که بسیاری از کسانی که برای او کار می کنند دارای تحصیلات عالیه هستند.

صحبت های علی دایی در برنامه فوتبال 360 در مورد گرانی ها

بخش هایی از صحبت های علی دایی در برنامه فوتبال ۳۶۰ به شرح زیر است:

مشکلاتی که الان مردم ما گریبانگیرش هستن، مخصوصاً مشکلات اقتصادی، ربط پیدا می کند به اینکه اونی که جایگاهش نیست، توی جایگاهی نشسته که داره تصمیم می گیره و تصمیمات غلط و اشتباه می گیره. من خیلی وقتا گریه م میگیره که ما راجع به یارانه صحبت می کنیم.. راجع به … کوپن و اینجور چیزها صحبت می کنیم. این توهین به مردم مملکت ماست. اصلاً یعنی چی؟ اصلاً من این چیزها را نمی فهمم. شما فکر کنین ماهی چند هزار میلیارد تومان یارانه داده میشه؟ با این یارانه ها نمیشد، تا الان…، هزاران کارخانه ایجاد کرد. میلیون ها نفر را فرستاد سرکار. من اصلا هاج و واج موندم. حالا حداقل یه سیصد نفری کارمند دارم باهاشون کار می کنم. مگه میشه… الان از سال قبل تا امسال بالای شصت هفتاد درصد اجاره خونه ها بالا رفته.

چطور می تونه یه آدمی انقدر کار کنه، چیکار بکنه که بتوه این خلاها را پر کنه. من خداوکیلی، شما خودتون می دونید، ما یه رستوران کوچیک داریم. باور می کنی اکثر کارمنداش لیسانس، فوق لیسانسن. من واسه خونه یکی رو می خواستیم که بره به خانم کمک کنه توی خونه. باور می کنی رزومه ش رو آورد، من گریه م گرفت. فوق لیسانس بود. فوق لیسانس یعنی باید بیاد توی خونه من کار کنه؟ شما اگر نگاه بکنید ما همه ش دستوری. فلان کس گفت قیمت بالا نره…. مگه با دستور دادن چنین اتفاقاتی میفته؟ سیستممون خرابه.

صحبت های علی دایی در برنامه فوتبال 360 در مورد گرانی ها

در روزهای اخیر در جریان سفر علی دایی کرمان بحث خرید کارخانه فولاد بردسیر این استان توسط ملی پوش سابق فوتبال کشور مطرح شده بود و گفته شد که این کار باعث شده چند صد نفر از کارگران این کارخانه بتوانند شغل هایشان را حفظ کنند. اما علی دایی در یک پست اینستاگرامی کوتاه این شایعات را تکذیب کرده و اعلام کرد که کارخانه فولاد بردسیر را نخریده است.

ویدیو کامل مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور در برنامه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دکمه سردست های گران قیمت علی دایی که از همسر جواهرسازش هدیه گرفت + ویدئو

تصاویر حضور دنیز دایی ، دختر خارج نشین علی دایی در ایران + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود