تصاویر حضور دنیز دایی ، دختر خارج نشین علی دایی در ایران + ویدیو

تصاویر حضور دنیز دایی ، دختر خارج نشین علی دایی در ایران + ویدیو

دنیز دایی ، دختر علی دایی از ازدواج اولش که در خارج از ایران زندگی می کند، از حضور خود در ایران خبر داد.

دنیز دایی طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری در اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را از سفرش به ایران باخبر کرده است.

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

تصاویر جدید دنیز دایی بعد از بازگشت به ایران

او چندی قبل نیز با انتشار عکسی از خود در کنار درخت کریسمس، بسیار خبرساز شد.

دنیز دایی، از همسر اول علی دایی است. علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری به نام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری به نام دنیز شد. اما عاقبت این ازدواج به طلاق کشیده شد.

علی دایی و همسرش بر سر حضانت دنیز دچار اختلاف شدند و کار به دادگاه رسید. مسئله حضانت دنیز مدت ها ذهن دایی را در سمت مربیگری درگیر کرده بود. اما با این حال دنیز مدت ها دور از اخبار و حاشیه مانده بود.

تصاویر جدید دنیز دایی بعد از بازگشت به ایران

نام دنیز دایی چطور بر سر زبان ها افتاد؟

ماجرای از آنجا شروع شد که علی دایی در برنامه ۹۰ به اسم دخترش قسم خورد “به جان نورا نمی بخشم” . اما مایلی کهن در جواب گفت: “بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم “. بر این اساس ، ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبان ها افتاد.

علی دایی تا کنون دو بار ازدواج کرده است. فوتبالیست معروف و آقای گل دنیا از همسر اولش یک دختر به نام دنیز و از همسر دومش، مونا فرخ آذری ، یک دختر به نام نورا دارد. ازدواج اول علی دایی در ۲۵ سالگی‌ آقای گلر بود که به طلاق انجامید.

دنیز، دختر اول علی دایی، متولد دهه هشتاد است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد. او به طور جدی حرفه رقص را دنبال می کند.

دختر علی دایی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد؛ به طوری که به دلیل فرهنگ و نوع پوششی که دارد هر از گاهی حواشی در رسانه ها به راه می افتد.

صفحه اینستاگرام دنیز دایی

صفحه اینستاگرام دنیز با نشانی deniz_daei@ در دسترس عموم بوده و بیش از ۵۲۴۵۰ نفر تا این لحظه فالوور دارد. او ۴۹ پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که بیشتر او را در حال گردش، در کنار دوستان یا در کلاس رقص نشان می دهد.

درباره علی دایی

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و در محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

دنیز دایی کیست؟ همه چیز در مورد دختر علی دایی

دایی متأهل است و دو دختر به نام نورا و دنیز دارد. او اکنون در محله نیاوران تهران زندگی می کند و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌ است. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخته‌ است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل به‌ شمار می‌رود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

راز اخراج علی دایی از سرمربیگری تیم ملی فاش شد

کشف و ثبت ماهی جدیدی به نام «علی دایی»

پاسخ علی دایی به شایعه پنت هاوس داشتنش: «زندگی مرفه حق من است»

علی دایی همچنان رکورددار باقی ماند

مصاحبه تازه علی دایی: از استقلالی بودنش در جوانی تا گلایه از وضعیت مرغ

مصاحبه فردوسی پور با علی دایی درباره سبیل معروفش + ویدئو

استفاده از سبیل علی دایی برای آموزش ریاضی توسط مجله ورزشی آلمانی

فیلم لحظه سرقت گردن بند طلا ۸۰ میلیون تومانی علی دایی در زعفرانیه

دیجیاتو
۲۳ نظر

ورود

  • امان دی ۷, ۱۴۰۰

    مگر دختر علی دایی مسیح است اینا هم با پول دار بودنشان ابروی خودشان را خیلی زیر سوال بردند خوب خدا به اینا قیافه نداده و گرنه چه ها می کردند __کم قیافه شان را با لخت پتی کردن خود بیرون انداختن بدن و اریان کردن خود می خواهند جبران کنند ==پس می گفتن ترک ها غیرت دارند فکر رنگ غیرتشان را جراحی کردن و گرفتن ===خوش تیپ بودن خوبه خوشگل بودن یک نعمت الهی است ولی اکثر کسانی که جلف می پوشند این دو را ندارند مثلا با بیرون انداختن پاهای عریان نشان ار این است که به من نگاه کنید ببینید پاهای لختم را از یه تر‌ بعید است که اینطور پر و پاهاشو بیرون انداخته اونجا بزرگ شده فرهنگ اونا را گرفته به خود والله اونا بهتر از این دختره لباس پوشیدن من در مورد ترک ها فکرم خوب بود می گفتم غیرتی هستند علی دایی چند تا گل زده چقدر پول داره همه بدهد یه ابرو که داشت و دختر خانم به باد داد برگردوند ==کشور های غربی فقط رو سری نمی زنند اگثرا حجابشان از زنان ایرانی بهتره اگر پول دار بودن اینه و این جور فرهنگ میارد همون خدا را شکر که مثل اینا پول دار نشدیم لااقل اون یه ذره حیثت را داریم و اونا با همه پول های علی دابی عوض نمی کنم البته به تر‌ک های دیگه بر نخو ر د هنوز تر‌ک با مرام و با غیرت تو کشورمان زیادند و ماشاالله به مرام و غیرتشان ماشاالله

    • پری دی ۷, ۱۴۰۰

      یه لیوان آب بخور سکته نکنی. به تو هیچ ربطی نداره دختر کی کجا و چطور لباس میپوشه خیلی زرنگی برو به آقازاده های سیاستمداران مفت خور گیر بده که با پول ملت تو کشورهای اروپایی و آمریکایی عیاشی میکنن. علی دایی و هر کسی که از جیب ملت دزدی نکرده زندگی ش به خودش مربوط و فضول اضافه لازم نداره

      • هادی اسفند ۳, ۱۴۰۰

        ببخشید ایشون اگر با حجاب کامل و سبک زندگی آدمی زاد هم کشوری به جز کشور خودشون رو برای تفریح و زندگی انتخاب می کردند باز هم وطن فروشیه ، مثل اینکه یادمون رفته فوتبالیست ها و بازیگران با حمایت افراطی ما مردم سلبریتی شدن و صاحب پوووول و ثروت دیگران شدن ، ما حمایت می‌کنیم که اینا پولدار بشن برن خارج زندگی کنند ؟ به چه دردی میخوره؟ معلمی که روزانه ۷ ساعت یک درس رو چندین بار به چند نفر میده و دکتر ها و مهندس ها زیر دست اون به بار میان چرا باید حقوقش از پول شام اینها کمتر باشه؟ این پول ها که اینا می گیرند از حرام هم بدتره بازهم اختلاسگر ها فسادشون آشکاره و آشکارا پول مردم رو به جیب می زنند ولی این هنرمندان و فوتبالیست ها با پنبه سر می برند

      • ایران خرداد ۷, ۱۴۰۲

        پیاز هر چقدرم گرون بشه!

        نمیره قاطی میوه ها

        درست مثل آدم بی شخصیتتی

        که هر چقدر هم پولدار بشه

        بازم بی شخصیته…!

    • بیا پایین سرمون درد گرفت بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      Mahi

      • حسین اسفند ۳, ۱۴۰۰

        ن فقط خود آقای دایی که اسطوره،همشهری،و آقای گل جهان هست دخترش ب چ درد میخوره …دنیز فقط دوس داره پول آقای دایی که با فوتبال به دست آورده رو به رخ همه بکشه کاری که علی دایی هیچوقت نکرد….علی دایی اردبیلی هست منم اردبیلی و امیدوارم آقای دایی و همه ی اردبیلی و کل آدمای کشورمون و جهان سلامت باشن ❤❤❤❤

    • ایران خرداد ۷, ۱۴۰۲

      احسنت بر عیرت نوشتنت احسنت

  • ترانه دی ۷, ۱۴۰۰

    خدا حفظش کنه این دختر نازنین رو
    خیلی هم تیپ و رفتارش عالیه،
    خیلی کارها اقتضای سن طرفه،در ضمن هیچ ایرادی در پوشش و رفتار این خانم جوان نیست،بسیار هم با کلاس و متین هست.
    واللا هر کس دیگه جای ایشون بود از خودش درمیومد چه کارها که نمیکرد.

    آفرین به این دختر نازنین.
    در ضمن کسانی که میخوان واسه پدر نازنین این دختر حرف دربیارن دنبال حواشی میگردن.
    واللا علی دنیا همتا نداره،نه فقط در فوتبال،بلکه در تواضع و اخلاق
    همیشه هم دست نیازمندان رو گرفته.خدا نگهدارش باشه

    • امیر دی ۷, ۱۴۰۰

      به ماچه زندگی خودشه من اگر شرایط مالی خوبی داشتم همین امروز میرفتم

  • من دی ۷, ۱۴۰۰

    قدش به باباش رفته. قیافه‌اش هم به مادرش چون با آرایش هم خوشگل نشده.

  • ایرانی دی ۷, ۱۴۰۰

    بابا چکار دختر علی دایی دارین زحمت کشیده بزار خرج کنه بفکر شکم ملت باشین

  • مرتضی دی ۷, ۱۴۰۰

    عزیزان به ما چه مربوطه یک دختر در فلان مملکت چطوری زندگی میکند چرا اینهمه بجای اظهار مشکلات و مسایل مهم گیر دادید به زندگی خصوصی یک دختر مطرح نمودن اینگونه مسایل در یک رسانه مهم یک بار کافیه ،پدرش هم الحمدلله برای ورزش کشور ما باارزش است و خودش هم آدم خیری است بس است کنکاش زندگی خصوصی مردم بجای درج مشکلات کشور

  • پری دی ۷, ۱۴۰۰

    به کسی ربطی نداره. پول باباش حلاله و بازحمت به دست اومده نوش جونش. برعکس آقازاده های مفتخور که از سهم امثال ما دارن ولخرجی میکنن. به اونا گیر بدین اگه ادعا دارین

  • علی دی ۸, ۱۴۰۰

    اینم اونجا گیچ نمیدونه غربی یا ایرانی دانس میره کریسمس جشن میگیره و لخت میکنه دیگه سختش تو ایران زندگی کنه غربیه

  • مهدی اسفند ۲, ۱۴۰۰

    ممنون از روزیاتو به خاطر قرار دادن مطالب و اخبار بسیار مهم

  • محمد اسفند ۲, ۱۴۰۰

    بسه دیگه

  • محمد اسفند ۲, ۱۴۰۰

    بسه دیگه چرا اینهمه و تکراری از زندگی خصوصی مردم مینویسید کسی پته شما رو بریزه رو آب خوبه؟

  • ناشناس اسفند ۳, ۱۴۰۰

    دنیز از زن اولشه ، زن دومش که ملکه آرایش و بزکه ، کلا بعضیا توهم خوشگلی دارن

  • عباسی اسفند ۳, ۱۴۰۰

    مگه این خانم چقدر مهم هست و چه اهمیتی داره که برای ما مهم باشه که بخواهیم راجع به اون صحبت کنیم

  • شیرین اسفند ۳, ۱۴۰۰

    خجالت بکش در مورد اسطوره ی ملی اینقدر ناصحیح حرف میزنی، دخترش هم به هیچ کس هیچ ربطی نداره که چه می‌کنه و چطوری لباس میپوشه، از روی دق دل که خودت بی پولی نباید افتخارات یک انسان شریف و عالی مقام رو زیر سوال ببری، برو دکتر و حسادتت رو برطرف کن و دیدن رو نسبت به همه آدمها مثبت کن‌. خدا حفظ کنه این دختر گل رو.

  • ساعد خرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    جالبیش اینجاست علی دایی قبلاً خودش استقلالی بوده شده پرسپولیسی
    تو تازه ترین مصاحبه علی دایی با فردوسی پور گفته این دخترش بد جوری استقلالیه
    در نوع خودش جالبه

  • ستاره خرداد ۱۷, ۱۴۰۱

    ۱)اگر متولد ۴۸ باشه تا ۸۱ میشه ۳۳ ساله
    ۲)دخترشون الان ۱۶ سالشه
    ۳) سال ۸۳ با خانم مونا ازدواج کردن
    ۴) ا۱لا عقلانی نیس که دوبار ازدواج کرده باشه و بچه ی ۱۶ ساله ای داشته باشه از زن اول
    خودتون فکر کنین منطقی هست اصلا

  • شاهرخ تویسرکانی اسفند ۳, ۱۴۰۲

    متاسفم آقای دائی ترک باشی بعد اسوه هایی دینمدار و شهادت طلبان شهیدی مانند سردار والامقام حمید و مهدی باکری شهید تجلائی و شهید قصاب ..وو..و ده ها هزار شهید با غیرت ترک که جان عزیزشان را جهت اعتلای دین و ارزش‌های والای وطن تقدیم خدا و مملکت کردن
    و توئی که جناب دائی خیرسرت ترکی ترک یعنی غیرت بوئی از غیرت و شرف نبری بیایی عکسهای زنتو که بغل کردی شب عروسی ات کنار تخت خواب را نشر بدی و ماجرای دخترت هم که دیگه نگو خوده آن.لیسی ها اینطوری ولنگ باز نیستند با شورتک عکس دانشجویی بندازه