واکنش علی دایی به ویدیوی وایرال شده عباس بوعذار + ویدئو

واکنش علی دایی به ویدیوی وایرال شده عباس بوعذار + ویدئو

علی دایی می گوید هدف از وایرال کردن دوباره ویدئوی قدیمی صحبت هایش درباره ی عباس بوعذار، پرت کردن حواس مردم بود.

در بخشی از گفتگوی جدید علی دایی با برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰»، عادل فردوسی پور به موضوع وایرال شدن دوباره ی ویدئویی قدیمی از صحبت های علی دایی درباره ی بازیکنی به نام عباس بوعذار اشاره کرد.

این ویدئو مربوط به دوران سرمربی گری علی دایی در تیم نفت تهران در لیگ ۹۵-۹۶ بود اما سال گذشته دوباره در فضای مجازی وایرال شد و شوخی های اینترنتی زیادی درباره ی آن ساخته شد که نام عباس بوعذار را بر سر زبان ها انداخت.

این ویدئو علی دایی را در کنفرانس خبری یکی از بازی های نفت تهران در حال صحبت درباره ی اشتباه کمیته انضباطی نشان می دهد.

ماجرا از این قرار بود که در بازی نفت تهران با سپاهان، عباس بوعذار، بازیکن نفت تهران و شجاع خلیل زاده که آن زمان بازیکن سپاهان بود، با یکدیگر درگیر می شوند. پس از این اتفاق کمیته انضباطی رأی به محرومیت بازیکنی به نام محمدی از تیم نفت داد. این در حالی بود که بازیکنی به نام محمدی در تیم نفت وجود نداشت و بازیکنی که با خلیل زاده درگیر شده بود بوعذار بود. پس از آن دایی در نشست خبری خود با عصبانیت از این اشتباه کمیته انضباطی ابراز تعجب کرد چون هیچ شباهتی میان نام محمدی و نام بوعذار وجود نداشت.

سال گذشته این ویدئو بار دیگر در شبکه های اجتماعی وایرال شد که واکنش طنزآمیز کاربران را به دنبال داشت و کلیپ های طنز زیادی درباره ی آن ساخته شد.

این ویدئوهای طنز اما به مذاق دایی خوش نیامده بود و سال گذشته وقتی در مصاحبه ای نظر او در اینباره پرسیدند، گفت: «این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم.»

عباس بوعذار اما درباره ی این کلیپ های طنز و شهرت یک شبه ای که پس از وایرال شدن دوباره ی ویدئوی صحبت های علی دایی پیدا کرده بود، گفته بود: «در اینستاگرام به من پیام های زیادی دادند که نتوانستم آن ها را بخوانم اما ویدئوها را می بینم و می خندم.»

حالا علی دایی در برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور گفته معتقد است برای پرت کردن حواس مردم این ویدئو را دوباره در فضای مجازی وایرال کردند.

(در صورت باز نشدن ویدئو به این لینک مراجعه کنید)

عباس بوعذار کیست؟

عباس بوعذار متولد سال ۷۱ در اهواز است.

پدرش عرب زبان و مادرش از لرهای خوزستان است. پدر او که در گذشته فوتبالیست بود و برای تیم های اهوازی بازی می کرد، مشوق پسرش برای فعالیت در ورزش فوتبال شد.

عباس بوعذار فوتبال را از دوران کودکی با بازی در زمین های خاکی آغاز کرد.

اولین تیم حرفه ای او تیم جوانان شاهین اهواز بود که در سال ۸۵ به آن پیوست.

او سابقه ی بازی در تیم های استقلال اهواز، نفت تهران، استقلال خوزستان، فجر سپاسی شیراز، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان را دارد و در حال حاضر بازیکن تیم صنعت نفت آبادان است.

ماجرای برکناری علی دایی از سرمربی گری تیم ملی به دستور احمدی نژاد

علی دایی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه ی خود با عادل فردوسی پور درباره ی ماجرای برکناری اش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت تیم ایران در مقابل عربستان در رقابت‌ های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ صحبت کرد.

علی دایی در اسفند ۸۶ از سوی محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و معاون محمود احمدی نژاد رئیس‌ جمهور وقت، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب و در نهایت در فروردین ۸۸ از این سمت برکنار شد.

دایی در برنامه «فوتبال ۳۶۰» درباره ی برکناری اش از سرمربی گری تیم ملی گفت محمود احمدی نژاد برای تماشای بازی ایران و عربستان به ورزشگاه آمده بود و وقتی خواست بین دو نیمه به رختکن بازیکنان برود با مخالفت دایی رو به رو شد چون به اعتقاد دایی فرصت بین دو نیمه متعلق به مربیان تیم است. به گفته ی دایی، همان شب، حکم اخراج او از سوی ریاست جمهوری صادر شد.

علی دایی همچنین گفت در بازی ایران و عربستان وقتی متوجه ورود احمدی نژاد به ورزشگاه شد حسش به او گفت که آن بازی را خواهند باخت، اتفاقی که در سال ۸۷ پس از حضور احمدی نژاد در مسابقه ی یکی از کشتی گیران ایرانی، فردین معصومی هم تکرار شد.

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • ایلیا خرداد ۱۷, ۱۴۰۱

    کمیته انضباطی بعد از دعوای بوعذار از نفت و خلیل‌زاده از سپاهان به جای این‌که این دو نفر رو محروم کنند، محمدی از نفت و خلیل‌زاده از سپاهان رو محروم کردند. علی دایی سرمربی نفت بود و قبلا هم به کمیته انضباطی انتقاد داشت. تو این کنفرانس خبری اومد گفت این چه کمیته انضباطی هست که اسم بازیکن رو هم حتی نمی‌تونه درست تشخیص بده و بازیکنی که وجود نداره رو محروم می‌کنه.

  • سلطان اسفند ۲۴, ۱۴۰۲

    علی دایی همیشه تو قلب همه ایرانیان جا داره
    الان احمدی نژاد کجاست؟ واقعا کجاست؟ کسی می دونه؟
    اصلا برای کسی اهمیتی داره؟