ماجرای ویدئوی عجیب پول پاشی بر سر رضا رویگری چه بود؟ + ویدئو

ماجرای ویدئوی عجیب پول پاشی بر سر رضا رویگری چه بود؟ + ویدئو

رضا رویگری توضیحاتی درباره ی ویدئوی جنجالی پول پاشی بر سر او ارائه کرده است.

در روزهای گذشته ویدئوی عجیبی از پول پاشی بر سر رضا رویگری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که واکنش منفی کاربران را در پی داشت. گفته می شد این ویدئو مربوط به مراسم گلریزانی بوده که توسط جمعی از چهره‌ های معروف جنوب شهر تهران برای رضا رویگری برگزار شده بود. یکی از افراد حاضر در این ویدئو هم امین فرزانه تقی دیزج، از گنده لات های قدیمی تهران بود که چند سال قبل در برنامه ی تلویزیونی ماه عسل حضور یافت و در آنجا اعلام کرد سال ها است توبه کرده است.

رفتارهای عجیب برگزارکنندگان این مراسم با رضا رویگری انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

حالا رضا رویگری با انتشار ویدئوی دیگری به ارائه ی توضیحاتی در اینباره پرداخته است. او می گوید نه مراسم گلریزانی در کار بوده و نه هیچ مراسم دیگری برای جمع آوری پول و ویدئوی جنجالی مربوط به جشن تولد امین فرزانه، یکی از دوستان قدیمی رضا رویگری بوده و فرزانه نیز به رسم خودشان هر چه کادو گرفته بود را روی سر رویگری ریخته بود. او همچنین تأکید کرد شاید این رفتار به زعم برخی نامناسب بوده باشد، اما رسم و فرهنگ آن فضا اینگونه است و در آنجا رفتار دور از شأنی محسوب نمی شود.

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت ۷۶ ساله که از سال ۹۲ به دنبال سکته مغزی، درگیر بیماری و خانه نشین شده، این روزها در خانه ی جدید خود سکونت دارد.

پنجم اردیبهشت ماه امسال ویدئویی از رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک منتشر شد. او در این ویدئو اعلام کرد یک هفته ای است برخلاف میل خود و توسط همسرش در خانه سالمندان بستری شده و هیچ راه تماسی هم با دوستان و آشنایان خود ندارد. او در ادامه از طرفداران خود درخواست کمک کرد.

پس از انتشار این ویدئو که بازتاب زیادی داشت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور رسیدگی به مشکلات این هنرمند را صادر کرد و جمعی از چهره های مشهور با حضور در آسایشگاه کهریزک، ضمن عیادت و دلجویی از رضا رویگری قول فراهم کردن یک آپارتمان و همینطور پرستاری تمام وقت برای وی را دادند.

همچنین تارا کریمی، همسر رضا رویگری علت انتقال وی به خانه سالمندان را وخامت حال این هنرمند و نبود امکانات و توان مالی کافی برای رسیدگی به بیماری اش اعلام کرد.

در نهایت در روز ۱۸ اردیبهشت ماه با مساعدت صدا و سیما و جمعی از هنرمندان نیکوکار، رضا رویگری به منزل جدیدی که به همراه پرستار برای وی مهیا شده بود، انتقال یافت.

رویگری در مصاحبه ی چند روز قبل خود با خبرگزاری ایسنا از وضعیت خود در خانه ی جدیدش گفته است.

او درباره ی اینکه این روزها چه می‌ کند و از وضعیتی که دارد راضی است، گفت: «خدا را شکر نسبت به قبل حالم خیلی بهتر است. در خانه‌ای که مستقر شدم، آقایان قرایی و اصغری از طرف صداوسیما همراه خانواده‌هایشان خیلی برایم زحمت کشیدند. دو پرستار هم شبانه‌روز در کنارم هستند و فیزیوتراپ هم دارم که به منزل می‌آید و کارم را انجام می‌دهد. خداراشکر از وضعیت موجود راضی‌ام و امیدوارم حالم بهتر شود؛ دیگر راضی‌ام به رضای خدا.»

رویگری ضمن تشکر از دوستانی که در این مدت او را تنها نگذاشتند، گفت: «خدا را شکر می‌کنم که نگذاشتند من تنها بمانم. این روزها همچنان تحت درمان هستم. با فیزیوتراپی‌هایی هم که داشتم، پاهایم خدا را شکر کمی بهتر شده‌اند و راه افتاده‌ام. در حال حاضر چند روزی است که با عصا راه می‌روم و از آن حالتی که نمی‌تواستم از جایم بلند شوم درآمده‌ام. فعلا مشکلی ندارم و به لحاظ معیشتی و سایر مسائل هم همه چیز خوب پیش می‌رود.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا هنرمندان هم به دیدنش می آیند، گفت: «برخی دوستان و هنرمندان گه‌گاهی به دیدنم می‌آیند. اخیرا هم چندین کار برای بازی پیشنهاد شده است که باید ببینم وضعیتم چطور می‌شود. خودم که خیلی دوست دارم کارم را ادامه بدهم و بازی داشته باشم اما با این حال فعلاً ممکن نیست، باید کمی وضعیتم تغییر کند و بهتر شوم.»

رضا رویگری در پایان گفت: «هیچ حرفی ندارم، جز اینکه بگویم خدا را شکر. امیدوارم از این حالی که هستم بهتر شوم. از همه دوستانی هم که کمکم کردند تشکر می‌کنم. این روزها بیشتر در خانه تلویزیون تماشا می‌کنم و اینطور خودم را مشغول می‌کنم. به امید روزهای بهتر.»

ویدئوی جدیدی نیز از حضور اسدالله یکتا در خانه ی جدید رضا رویگری به عنوان اولین مهمان او منتشر شده است.

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • حسن کچل خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    دمشون گرم این رسمشونه لوطی های تهران ..لا اشکال لا مشکل بی ریا هستند مشتی و با مرام خدا نگهدارشون باشه????

  • هیچکس خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    اینقدر گندش نکنید این رویگری رو هزار تا یتیم و صغیر و کبیر کودک کار داریم چرا واسه اونا اینکارارو نمیکنید هزاران زن سرپرست خانوار داریم ک با مشکلات فراوانی با بدبختی دست و پنجه نرم میکنن چرا واسه اونا کاری نمیکنید رضا رویگری عشق و حالشو کرده بریز بپاششو کرده حالا کفگیرش خورده ته دیگ واسه خودنمایی واسش گلریزون میکنید چرا چون ۴تا فیلم درپیت بازی کرده حالا خوبه فیلماش هم فیلم نیست سینمای ایران در مقابل هالیوود و بازیگران ایرانی در مقابل بازیگران هالیوود هیچن بازیگران ایرانی تو هالیود به عنوان سیاهی لشگر هم قبول ندارن اونوقت با این فیلمای مزخرفی ک بازی میکنن اسم خودشونم گذاشتن هنرمنداگه جای برد پیت و تام کروز و تام هاردی و …. بودن ادعای خدایی میکردن تو بازیگری برید عروسک بازیتونو بکنید بابا تو شبکه کودک و نوجوان.

  • mohsen مهر ۳۰, ۱۴۰۲

    هر چی باشه. هنرمند ها. باید. به کمک. هم. بیان که یه وقت خودشون مریض بشن. همین اتفاق پیش بیاد کسی کمک کنه مریضی. پیر جوان نمیشناسه. بازیگر توانمندی بود رویگری