سریال جدید ایرانی «بلیط یک طرفه» با بازی پیمان معادی و ارکان پتک کایا در ترکیه

سریال جدید ایرانی «بلیط یک طرفه» با بازی پیمان معادی و ارکان پتک کایا در ترکیه

پیمان معادی با ارکان پتک کایا همبازی شدند و قرار است از اوایل پاییز در سریال ایرانی « بلیط یک طرفه » در ترکیه مقابل دوربین بروند.
.
پیمانی معادی در اولین حضورش در یک سریال ایرانی با «ارکان پتک کایا» بازیگر سرشناس ترکیه همبازی می شود. فیلمبرداری سریال «بلیط یک طرفه» به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری اوره از اکتبر امسال آغاز خواهد شد و برای اکران بین المللی آماده می شود.

ماجرای این پروژه که در ژانر پلیسی معمایی است، در کشور ترکیه اتفاق افتاده است و تمامی صحنه های آن در این کشور با حضور بازیگران ایرانی، ترک، عرب و امریکایی فیلمبرداری می شود.

اواسط بهمن ماه سال گذشته بود که مشخص شد بازیگر سرشناس و محبوب ترکیه ، ارکان پتک کایا ، در این سریال ایرانی به کارگردانی پوریا حیدری اوره بازی می کند.

سریال بلیط یک طرفه یک سریال ۸ قسمتی محصول مشترک ایران و ترکیه خواهد بود.

پوریا حیدری اوره؛ کارگردان بلیط یک طرفه

پوریا حیدری اوره ، کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده سینما، ساخت این سریال را بر عهده دارد. او در آثاری همچون «گوهر»، «باغ های زردآلو»، «نگاه»، «هندی و هرمز» و… به عنوان کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه حضور داشته است.

ارکان پتک کایا

ارکان پِتِک‌ کایا (به ترکی استانبولی: Erkan Petekkaya) در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۰ متولد شده و بازیگر کرد تبار اهل شهر دیاربکر در کشور ترکیه است.

نقش «سادی جوانمرد» در سریال اتاق قرمز ، نقش «رضا» در مجموعهٔ تلویزیونیِ دیلا خانم و نیز «علی کاپیتان» در مجموعهٔ روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman Ki) معروف‌ترین بازی‌های او در تلویزیون ترکیه است.

ارکان پتک کایا در اینستاگرام نیز بسیار فعال است و صفحه رسمی او بیش از یک میلیون و ۵۲۴ هزار نفر (تا لحظه تحریر این پست) فالوئر دارد.

پیمان معادی

پیش از این، پیمان معادی در سریال آمریکایی« آن شب» به ایفای نقش پرداخته بود. آن شب (The Night Of) یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی آمریکایی است که بر پایهٔ سریال بریتانیایی (Criminal Justice) نوشته شده‌ است.

پیمان معادی در این سریال در نقش پدری پاکستانی مسلمان بازی میکند.

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. رشته تحصیلی این بازیگر مهندسی متالورژی بوده و در دانشگاه آزاد کرج فارغ‌التحصیل شده‌ است. او علاوه بر فعالیت در عرصه هنر و بازیگری، مالک یک گالری ساعت در تهران است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بازیگر مشهور ترکیه، ارکان پتک کایا در سریال ایرانی «بلیط یکطرفه» کیست؟

.اولین تیزر فیلم «مست عشق» منتشر شد + ویدئو

مشکل «مست عشق» حل شد؛ فیلم حسن فتحی آماده نمایش می شود

انصراف همایون شجریان از فیلم سینمایی «مست عشق»

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود