گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی

گزارش هشتمین سال فعالیت فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی خانومی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در چند سال گذشته خرید اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرده و با استقبال زیادی مواجه شده است. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هم در بین خانم‌ها جایگاه خود را پیدا کرده و فروشگاه‌های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. در این بین، فروشگاه خانومی که اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی و بهداشتی است، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی را داراست.

این فروشگاه اینترنتی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی یا تأمین‌کنندگان رسمی برند دریافت و عرضه می‌کند، هم چنین اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین می‌شود.

فروشگاه خانومی با فراهم کردن تنوعی بالغ بر ۵۰ هزار کالای آرایشی و بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از برترین برندهای ایرانی و خارجی را برای خریداران آسانتر کرده است.

در این گزارش، به بهانه هشتمین سال فعالیت خانومی می‌خواهیم به بررسی آمار دقیقی از فعالیت‌های این مجموعه در سالی که گذشت بپردازیم.

۸ آمار هیجان انگیز از خانومی در سالی که گذشت!

۱. عرضه بیش از ۱۰۰۰ برند آرایشی بهداشتی

تنوع و حق انتخاب همواره در خرید محصولات آرایشی بهداشتی اهمیت داشته است. تا کنون محصولات بیش از ۱۰۰۰ برند در خانومی انتخاب و خریداری شده است تا اهمیت تنوع و گوناگونی محصولات در کسب‌وکارهای آنلاین را به ما نشان دهند.

۲. بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی است که توانسته اعتماد بیش از یک میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی را جلب کند و مطالبی ارزنده در این زمینه به مخاطبان ارائه دهد.

کاربران در صفحه رسمی خانومی، با دریافت محتواهای آموزشی می توانند انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشند و تمامی اطلاع رسانی‌ها و اخبار مرتبط با پروموشن‌ها نیز در این صفحه به شکل مداوم قرار داده می‌شود.

۳. انتخاب و خرید ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ کالای آرایشی توسط شما

بر اساس گزارش منتشر شده، در سال گذشته مشتریان فروشگاه اینترنتی خانومی ۱,۳۰۰,۰۰۰ کالای آرایشی انتخاب و خریداری کرده‌اند. منظور از کالای آرایشی در این گزارش محصولاتی مانند ریمل، کرم پودر، کانسیلر و … است که خرید این اقلام به‌صورت آنلاین به‌طور معمول با چالش‌های فراوانی در انتخاب و اعتماد به اصل بودن محصولات روبه‌رو است. اما فروشگاه تخصصی خانومی با تضمین کیفیت در طی هشت سال فعالیت خود، به خوبی این حس اعتماد را به مخاطبان خود تقدیم کرده است.

۴. انتخاب و خرید ۹۶۲٫۰۰۰ ماسک مو و مراقبت مو توسط شما

رسیدگی به موها بر اساس جنس آن همیشه یکی از دغدغه‌های جدی مردم بوده است. فروشگاه اینترنتی خانومی با ارائه‌ محتوای جذاب و محصولات متنوع توانسته به‌خوبی به این نیاز پاسخ دهد.

مشتریان در هشتمین سال فعالیت خانومی ۹۶۲,۰۰۰ کالای مراقبت مو شامل ماسک مو، تونیک و سرم مو و شامپوهای تخصصی برای انواع مو انتخاب و خریداری کرده‌اند.

۵. انتخاب و خرید ۱,۵۶۲,۰۰۰ ضد آفتاب و محصولات مراقبت پوست توسط شما

مهم ترین عامل ایجاد چروک و پیری زودرس پوست، نور آفتاب است. بنابراین استفاده از ضدآفتاب برای همه سنین و در تمام فصول سال توصیه می شود. مخاطبان با توجه به امکان دسترسی به با کیفیت‌ترین محصولات مراقبت پوستی و راهنمایی جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نوع پوست خود، بیش از ۱،۵۶۲،۰۰۰ ضدآفتاب و کالای مراقبت پوست را در خانومی انتخاب و خریداری کرده‌اند.

۶. انتخاب و خرید ۱,۲۳۲,۰۰۰ ژل شوینده و پاک کننده صورت

با توجه به افزایش روزافزون شاخص‌های آلودگی هوا، مراقبت از صورت و داشتن روتین پوستی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

خانومی با جلب اعتماد مخاطبان در سال گذشته انتخاب و خرید ۱,۲۳۲,۰۰۰ عدد پاک کننده و شوینده صورت را در کارنامه خود ثبت و توانسته این نیاز ضروری را در مورد روتین پوستی برطرف کند و لذت داشتن پوستی پاکیزه را به کاربرانش هدیه دهد.

۷. انتخاب و خرید ۹۷۹,۰۰۰ آبرسان صورت و بدن توسط شما

مهم ترین کاری که برای مراقبت پوست لازم است انجام شود، آبرسانی پوست است. خشکی پوست صورت و بدن یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد چروک‌های عمیق و لک‌های پوستی است. با استفاده مداوم از کرم‌های آبرسان می‌توانیم از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کنیم.

بر اساس آمارهای منتشر شده، مشتریان خانومی در سال گذشته با انتخاب و خرید ۹۷۹,۰۰۰ عدد مرطوب کننده و آبرسان صورت و بدن رکورد جدیدی در این دسته‌بندی کسب کرده‌اند که نشانگر میزان اهمیت این دسته از محصولات در میان خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی است.

۸. انتخاب و خرید ۶۱۶,۰۰۰ کالای تخصصی مراقبت دور چشم و صورت توسط شما

چشم مهم ترین شاخص زیبایی صورت افراد است. پوست دور چشم ده برابر نازک تر از پوست سایر بخش های صورت است و همین موضوع باعث می شود که نگهداری و مراقبت از آن اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای پیشگیری از چروک دور چشم و درمان پف و تیرگی دور چشم استفاده از محصولات مراقبت دور چشم پیشنهاد می‌شود.

مشتریان فروشگاه تخصصی خانومی، در سال گذشته با انتخاب و خرید ۶۱۶,۰۰۰ محصول مراقبت تخصصی دور چشم و صورت درجه اهمیت این موضوع را نشان داده‌اند.

در تولد خانومی شما هدیه بگیرید!

اگر به‌دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصلی با مناسب‌ترین قیمت هستید، جشنواره تولد خانومی را از دست ندهید. خانومی در جشنواره تولد هشت سالگی خود در خرداد ماه امسال، به شما بهترین قیمت‌ را هدیه می‌دهد. جشنواره تولد هشت سالگی خانومی از ۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه با تخفیف های بی نظیر و به یاد ماندنی برگزار می شود.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود