برخورد مشکوک موتورسوار با تیم اسکورت نیکلاس مادورو در خیابان ولیعصر + ویدیو

برخورد مشکوک موتورسوار با تیم اسکورت نیکلاس مادورو در خیابان ولیعصر + ویدیو

در ویدیویی که ساعاتی است در شبکه های مجازی دست به دست می شود، جوانی سوار بر موتور دیده می شود که با یک خودرو تصادف کرده و در ادامه به شکلی عجیب از صحنه تصادف فرار کرده و خودرو سفید رنگ شاسی بلندی که با موتور سوار تصادف کرده نیز به مسیر خود ادامه می دهد. اکنون گفته می شود که این موتور سوار با تیم اسکورت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا که در ایران به سر می برد تصادف کرده است. در شرح این ویدیو ادعا شده بود که یک موتور سوار سعی کرده بود وارد تیم اسکورت رئیس‌جمهور، ابراهیم رئیسی، شود اما با مداخله تیم اسکورت و تصادف با او، این فرد فرار می‌کند. اما اکنون مشخص شده که این واقعه مربوط به برخورد موتور سوار مذکور با تیم اسکورت نیکلاس مادورو بوده است. بر اساس خبرها، صبح امروز پس از حرکت تیم اسکورت نیکلاس مادورو از شمال خیابان ولیعصر، فرد موتور‌سواری در برهه‌های مختلف سعی در ورود به تیم اسکورت وی داشته و برای فاصله نسبتاً طولانی این کار را تکرار می‌کند.

برخورد مشکوک موتورسیکلت با تیم اسکورت نیکلاس مادورو در خیابان ولیعصر

بر اساس ادعای خبرگزاری تسنیم، تیم اسکورت رئیس جمهور ونزوئلا چندین بار به موتورسوار هشدار می‌دهد که رفتار خطرآفرین نکرده و از این موقعیت کنار برود با این حال موتورسوار به هشدارها اعتنا نمی‌کند.  در پی این بی‌اعتنایی‌ها ، تیم اسکورت براساس قواعد حفاظتی عمل کرده و اقدام به متوقف کردن موتور می‌کند اما جالب اینجاست که موتورسوار بعد از تصادف سعی می‌کند از صحنه فرار کند. نیکلاس مادورو پس از ۶ سال با دعوت رسمی رییس جمهور کشورمان در تور اوراسیایی – آفریقایی بعد از الجزایر و ترکیه به تهران سفر کرده است. نیکلاس مادورو پیش از این در یک تور نفتی در سال ۹۵ به تهران سفر کرده بود و این دومین سفر وی به ایران است.

برخورد مشکوک موتورسیکلت با تیم اسکورت نیکلاس مادورو در خیابان ولیعصر

در ادامه دیدار مادورو از ایران، وزرای امور خارجه ایران و ونزوئلا سند جامع همکاری‌ راهبردی ۲۰ ساله امضا کردند. رئیس جمهور ونزوئلا از برقراری پرواز مستقیم تهران – کاراکاس در جهت توسعه گردشگری دو کشور خبر داد و زمان برقراری این پرواز را از ۲۷ تیر (۱۸ جولای) امسال اعلام کرد. در ادامه تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با حضور رئیسی و  مادورو صورت گرفت.

این کشتی نفتکش دومین کشتی از سفارش سال‌های گذشته ونزوئلا به ایران است. طبق قرارداد منعقد شده قرار است ایران دو نفتکش دیگر نیز پس از ساخت به این کشور تحویل داده شوند. پیش از این ونزوئلا برای خرید چهار کشتی هر کدام به ارزش ۲۴۰ میلیون دلار با ایران قرارداد امضا کرده بود و حالا نوبت تحویل کشتی دوم فرا رسیده است کشتی آفراماکس دارای ۲۵۰ متر طول، ۴۴ متر عرض، ۲۱ متر ارتفاع، ۱۴.۸ متر آبخور، با ۱۵ نات سرعت است که قابلیت حمل ۸۰۰ هزار بشکه نفت را دارد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود