ساعت میلیاردی سردار آزمون خبرساز شد

ساعت میلیاردی سردار آزمون خبرساز شد

سردار آزمون ، فوتبالیست مشهور ایرانی با ساعت میلیاردی خود خبرساز شده است.

در حاشیه ی سفر بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی آماده سازی قطر، تصویری از سردار آزمون منتشر شده که ساعت میلیاردی این ستاره ی دنیای فوتبال در آن مورد توجه قرار گرفته است.

این ساعت که از برند لوکس رولکس و مزین به الماس است، چیزی در حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد.

ساعت میلیاردی سردار آزمون و جریمه 700 هزار یورویی برای وی

ساعت میلیاردی سردار آزمون و جریمه 700 هزار یورویی برای وی

سردار آزمون البته این روزها درگیر حاشیه ی دیگری نیز هست.

چندی پیش یکی از خبرگزاری های روسیه ادعا کرد این فوتبالیست مشهور کشورمان در زمان حضورش در لیگ فوتبال روسیه، با یک دختر روس به نام آلیا در ارتباط بوده و از او صاحب فرزندی ناخواسته شده است.

طبق گزارشات رسانه های روسی، آلیا در سال ۲۰۱۸، زمانی که سردار در روبین کازان بوده، با او در رابطه بوده و دختر آن ها در ماه مه ۲۰۲۱ به دنیا آمده است. اما سردار آزمون زیر بار نرفته است و به همین دلیل، آلیا دادخواستی علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد.

پس از کشمکش های حقوقی فراوان، در نهایت دادگاهی در روسیه آزمون را پدر دختر آلیا اعلام کرده است.

ساعت میلیاردی سردار آزمون و جریمه 700 هزار یورویی برای وی

ساعت میلیاردی سردار آزمون و جریمه 700 هزار یورویی برای وی

آندری دمیتریف، وکیل آلیا گفته: «طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد. قاضی نسبت به احراز حق پدر و مادری و گرفتن نفقه قانع شده و رای صادر شده است. آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده و وکیل او در دادگاه حاضر می‌شود. آن‌ها می‌گویند سردار نمی‌تواند به دلیل حضور در مسابقات به روسیه بیاید.»

بر اساس رأی دادگاه روسیه، آزمون باید نفقه ی آلیا و فرزند او را بپردازد. اما به نقل از یکی از رسانه‌ های روسی، سردار آزمون حاضر به پرداخت این نفقه نیست.

با این حال، رسانه های روسی می گویند دادگاه روسیه بر اساس قراردادی که آزمون با تیم لورکوزن دارد، او را به پرداخت سالانه ۷۰۰ هزار یورو به آلیا محکوم کرده است.

البته آزمون این فرصت را دارد تا درخواست تجدید نظر خود در این رأی را ارائه دهد.

سردار آزمون گرچه اطلاعات دقیقی درباره ی وضعیت تأهل خود منتشر نکرده، اما از قرار معلوم مدتی است به جرگه ی متأهل ها پیوسته است.

آن هایی که صفحه ی اینستاگرام سردار را دنبال می کنند می دانند که این بازیکن جوان مدت ها است گهگاه تصاویری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و تصاویر زیادی هم از این زوج جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۱۳۷۱ است و گفته می شود او و آزمون مدتی است با یکدیگر نامزد کرده اند. از زندگی شخصی آناهیتا کریمی اطلاعاتی در دست نیست و از او تنها یک صفحه شخصی در اینستاگرام موجود است که در بخش بیوگرافی آن به نامزدی او با سردار آزمون اشاره شده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود