روایت مدیر هتل ژاپنی از آرایش زنان ایرانی: «بینی‌ها نصفه، مژه‌ها مثل بال پروازند» + ویدیو

روایت مدیر هتل ژاپنی از آرایش زنان ایرانی: «بینی‌ها نصفه، مژه‌ها مثل بال پروازند» + ویدیو

زینب بهرامی، گردشگر و فعال محیط زیست، با یک مدیر هتل در ژاپن در مورد آرایش زنان ایرانی مصاحبه کرد و مصاحبه خود را با اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گفته این خانم مدیر هتل که آکیکو نام دارد و مدیر هتلی در شهر کیوتوی ژاپن است، زنان ایرانی خیلی آرایش می‌کنند و حتی می‌توانند با مژه زدن پرواز کنند!

او در بخشی از مصاحبه خود گفت:

«سایز چشم های ایرانی ها ۵ برابر چشم ژاپنی ها است. زنان ایرانی خیلی قشنگ و زیاد آرایش می کنند و به طوری که می توانند با مژه زدن پرواز کنند. خانم های ایرانی زیبا هستند اما بیش از حد آرایش می کنند. گاهی ۳ سانتی متر ضخامت کرم و فوندانسیون روی صورت دارند. »

برای این خانم ژاپنی، همکاران و دوستانش بسیار تعجب آور و شوکه کننده بود که چرا زنان ایرانی که این قدر زیبا هستند بیش از اندازه ارایش می کنند.

تضاد معیار زیبایی در ایران و ژاپن

او در مورد رونق عمل بینی در ایران گفت:

«اصلا انگار خیلی شیک بود که همه رو دماغشان چسب داشته باشند حتی مردها . ما هم سوال می کردیم آخر چرا؟! عمل بینی در ژاپن برای این است که بینی بلندتر و بزرگتر دیده شود. خیلی شوکه شدیم که معیار زیبایی در ایران کاملا برعکس بود. گروه ما به ایرانی ها می گفتند این کار رو نکنید! اضافه بینی تان را بدهید به ما! شما بینی های بلند و زیبایی دارید. چرا نصفش می کنید؟!»

او در مورد برجسته کردن لب که این اواخر ترند زیبایی شده است گفت:

«این کار را نکنید، شما خیلی زیبا هستید. شما زیبای طبیعی هستید. لطفا این کارها را نکنید! برای ما همیشه سوال بود که این قدر زیبایی و این همه آرایش؟!»

ایران در منطقه از نظر مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی رتبه اول را دارد. این در حالی است که ۵ سال قبل ، آمارها نشان می داد ما ایرانی ها هم در مصرف لوازم آرایشی و هم بهداشتی در جهان هفتم و در منطقه بعد از عربستان در رتبه دوم بودیم.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

مردی که با ۳۰ عمل زیبایی خودش را شبیه ریکی مارتین، خواننده معروف، کرده است

همه چیز درباره عمل زیبایی بوکال فت ؛ حذف چربی زیر گونه‌ها برای لاغری صورت

عمل لابیاپلاستی با لیزر؛ با مزایا، معایب و هزینه های جراحی زیبایی واژن آشنا شوید

۲ نظر

ورود

  • امیر تیر ۴, ۱۴۰۱

    بعد میگن چرا ژاپنی ها اینقدر پیشتازند. خب عقایدشون درسته.

  • رویا تیر ۶, ۱۴۰۱

    چون ما جهان سومی هستیم متاسفانه