این سلبریتی های هالیوودی اگر خواننده و بازیگر نمی شدند چه شغلی داشتند؟

این سلبریتی های هالیوودی اگر خواننده و بازیگر نمی شدند چه شغلی داشتند؟

بیشتر ما در کودکی شغلی را دوست داشتیم که ارتباطی با کاری در نهایت به دنبال آن رفتیم ندارد. سلبریتی های مورد علاقه مان هم از این قاعده مستثنی نیستند. شاید سخت بشود آن ها را در هر شغل دیگری تصور کرد، اما آن ها هم دوره ای فکر می کردند وقتی بزرگ شوند شغل دیگری خواهند داشت.

در ادامه می خواهیم ببینیم سلبریتی های هالیوودی اگر شغل حالای خود را نداشتند چه کاره می شدند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی گفته می داند شغل رویایی اش نامتعارف بوده اما او دوست داشته مدیر برگزاری مراسم های کفن و دفن شود. البته او گفته به این دلیل می خواست وارد این شغل شود که به خانواده ها کمک کند سوگواری مناسبی داشته باشند چون او پدربزرگش را از دست داده بود و از مراسم تدفین او راضی نبود.

جورج کلونی

جورج کلونی در دوران دبیرستان یک سوارکار حرفه ای بود و دلش می خواست بیس بال بازی کند. او حتی در سال ۱۹۷۷ بازی در یک تیم بیس بال را هم تجربه کرده بود.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون تصمیم داشت در صورتی که در بازیگری به جایی نرسید، پزشکی بخواند و جراح شود.

مایلی سایرس

مایلی سایرس گفته که دلش می خواسته برگزار کننده ی مراسم عروسی شود چون از برگزاری مراسم های بزرگ خوشش می آید. اما اذعان کرده که مدیریت زمان خوبی ندارد.

زین ملک

زین مالک گفته به اینکه اگر خواننده نباشد، به جای آن چه شغلی خواهد داشت، زیاد فکر می کند. و به نظرش در دانشگاه رشته زبان انگلیسی می خواند و اینگونه معلم زبان انگلیسی یا ادبیات می شد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان گفته همیشه به دنیای مرگ علاقمند بوده و بنابراین رؤیایش در این حوزه محقق می شد. کارداشیان گرچه نتوانست این رؤیا را محقق کند، اما امیدوار است فرزندانش شغل آینده شان را پزشک قانونی انتخاب کنند.

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا اگر وارد شغلی در رشته ی تحصیلی اش شده بود، حالا دکتر تراپیست یا مربی شخصی بود.

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس تاکنون چندین اسکار دریافت کرده است، اما به گفته ی خودش اگر بازیگر نشده بود، معلم رشته ی اقتصاد خانه می شد که شاید عجیب باشد.

تام هنکس

به گفته ی همسرش ریتا ویلسون، تام هنکس نه تنها صاحب یک کتابفروش می شد، بلکه در آن قهوه هم سرو می کرد. هنکس خود نیز این موضوع را تأیید کرده است.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا گفته اگر رؤیایش برای تبدیل شدن به یک بازیگر بالیوودی (و حالا هالیوودی) به نتیجه نرسیده بود، مهندس هوافضا می شد.

تام فلتون

تام فلتون تنها چند ماه پیش از ورودش به عرصه ی بازیگری، به شدت دلش می خواست نوازنده ی ویلن شوند. فلتون از قرار معلوم می تواند هم آواز بخواند هم ویلن بنوازد.

زندایا

پدر و مادر زندایا معلم بودند و آن ها تأثیر زیادی بر زندگی او داشتند، به همین دلیل دلش می خواست وقتی بزرگ شد مثل آن ها شود.

روپرت گرینت

روپرت گرینت واقعاً دلش می خواست بستنی فروش شود، به همین دلیل آخرین روز فیلمبرداری «هری پاتر و یادگاران مرگ» (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2) یک ون بدفورد خرید. او گفته ون را پر از بستنی نگه می کند تا بچه ها دنبال ماشینش راه بیافتند و از او بستنی بخواهند. او این بستنی ها را مجانی به بچه ها می دهد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود