علت مرگ دکتر پیوند علامه پزشک آبادانی اعلام شد

علت مرگ دکتر پیوند علامه پزشک آبادانی اعلام شد

خبرگزاری رکنا به نقل از منابع آگاه اعلام کرده علت مرگ دکتر پیوند علامه، پزشکی آبادانی که چندی قبل به دنبال سقوط از طبقه ی هشتم ساختمان محل زندگی خود جانش را از دست داد، خودکشی بوده است.

در گزارش رکنا آمده: «بر اساس تحقیقات میدانی و گزارشات واصله از منابع آگاه، با شواهد موجود و غیر قابل انکار علت خودکشی این پزشک جوان طب اورژانس، اختلاف خانوادگی ایشان با همسرشان بود. گویا این پزشک جوان با همسرش که او نیز پزشک شناخته شده ای در آبادان است سوابق درگیری داشتند و در این خصوص اهالی بیان داشتند لحظه ی قبل از خودکشی این پزشک، صدای زد و خورد از درون خانه می شنیده اند. ظاهراً همسر پزشک تلاش می کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو بر روی دستانش هم می کند که در این زمینه موفق نمی شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریبا ۲۴ متری به پائین پرتاب می کند که بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می کند که این تلاش نتیجه نمی دهد. گفتنی است این پزشک جوان درماه های گذشته چند بار اقدام به پرتاب کردن اشیا همچون ادکلن، کنسرو ماهی و لوبیا از درون آپارتمان خود به درون خیابان کرده و پس از مراجعه ی رانندگان به مدیر ساختمان، این پزشک اقدام پرداخت خسارت کرده بود. تحقیقات در خصوص دیگر ابعاد این خودکشی ادامه دارد.»

دکتر پیوند علامه، پزشک اورژانس آبادان بود که روز ۲۷ خرداد در پی سقوط از طبقه ی هشتم ساختمان محل زندگی خود، برج ساحلی اروند در آبادان جان خود را از دست داد.

وی پس از سقوط به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی به نتیجه نرسید و این پزشک بر اثر شدت جراحات وارده از سقوط از ارتفاع در راه بیمارستان جان باخت.

پس از این اتفاق شایعاتی در فضای مجازی درباره ی ارتباط مرگ پیوند علامه با حادثه متروپل آبادان مطرح شد. برخی مدعی شدند دکتر علامه همان پزشکی بود که هویت جسد حسین عبدالباقی، مالک متروپل را در نیمه شب نخست حادثه ی ریزش این ساختمان تأیید نکرد و این پزشک به همین دلیل کشته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان در واکنش به این شایعات در بیانیه‌ ای اعلام کرد مرگ پزشک آبادانی ارتباطی به حادثه متروپل ندارد.

در این بیانیه آمده بود که دکتر علامه در زمان تأیید هویت جسد حسین عبدالباقی پزشک شیفت نبود و در بیمارستان حضور نداشت. دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنین در این بیانیه تأکید کرده بود بر اساس قانون، قوه قضاییه و پزشکی قانونی متولی تشخیص و تایید هویت متوفیان هستند و پزشک اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی نقشی در تعیین آن ندارد.

پس از حادثه ی تلخ ریزش ساختمان متروپل در آبادان که ده ها کشته و مصدوم برجای گذاشت، با وجود تأیید خبر مرگ حسین عبدالباقی، مالک متروپل از سوی مسئولان، شایعات زیادی در اینباره مطرح شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود