درگیری علیرضا دبیر و محمد پولادگر در مجمع کشتی + ویدیو

درگیری علیرضا دبیر و محمد پولادگر در مجمع کشتی + ویدیو

رئیس فدراسیون کشتی که در ماه های اخیر بحث های شدیدی پیرامون بودجه اختصاص یافته به این فدراسیون با وزارت ورزش داشته است، در مجمع عمومی فدراسیون کشتی با معاون وزیر ورزش دچار درگیری لفظی شد.

در جریان جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی، جنگ لفظی میان علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش، بالا گرفت و منجر شد تا پولادگر پیش از پایان رسمی مجمع، جلسه را ترک کند. در طول این جلسه اعضای مجمع و به ویژه رؤسای هیئت های استانی نیز در حمایت از دبیر به پولادگر تاختند و بارها از او انتقاد کردند.

پولادگر پس از درگیری با علیرضا دبیر مجمع فدراسیون کشتی را ترک کرد + ویدیو

معاون وزیر ورزش در جریان این جلسه گفت: «بودجه کشتی را صفر نکردیم؛ از همین بودجه صفر، کشتی ۴.۵ میلیارد گرفته است‌. قطعا کشتی ورزش اول کشور است اما همه ورزش ایران نیست. کشتی قطعا افتخارات زیادی کسب کرده ولی من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. در المپیک سیدنی کشتی یک طلا گرفت و وزنه‌برداری دو تا. در‌ المپیک آتن کشتی اصلا طلا نگرفت و تکواندو و وزنه‌ برداری هر کدام یک طلا گرفتند.‌ در المپیک پکن فقط تکواندو طلا گرفت و کشتی برنز گرفت. در المپیک لندن با دوپینگ‌هایی که درآمد؛ تعداد طلاهای وزنه‌ برداری از کشتی هم بیشتر شد. در المپیک ریو وزنه‌ برداری دو طلا گرفت؛ کشتی یک طلا. من نمی‌خواهم بگویم کشتی ضعیف است؛ می‌گویم رشته‌های دیگر هم از ما طلب دارند. آنها هم بودجه می‌خواهند. باید به آنها هم توجه کرد.»

علیرضا دبیر در جواب پولادگر گفت: «شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌ های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.»

پولادگر پس از درگیری با علیرضا دبیر مجمع فدراسیون کشتی را ترک کرد + ویدیو

دبیر در جای دیگری از صحبت‌هایش به پولادگر گفت ارتباط شما با فدراسیون های دیگر در پشت صحنه خوب است و پول کشتی را بین آنها تقسیم می‌کنی.» که پولادگر پاسخ داد: «تکه پرانی، متلک گفتن و نیش زبان زدن سیستم آقای دبیر است.»

پولادگر در قسمتی از صحبت‌هایش گفت: «روزهای قبل وقتی این جدل اتفاق افتاد آقای دبیر فقط آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه را پشت تلفن نکشید. همه را پشت تلفن کشید. این ارتباطات خیلی خوب است.‌ اینکه فلان نماینده مجلس عضو هیئت‌ رئیسه شما باشد و وزیر ورزش را تهدید کند که شما را به چهارمیخ می‌کشیم و شما کار غیرقانونی کردید.»

دبیر در پاسخ گفت: «می‌گویید چرا پشت تلفن کشیدم؟ واقعیت را بگو.‌ چرا روی خط آوردم؟ گفتند کار شما تخلف است. خواهشا واقعیت را بگو. طوری وانمود می‌کنی انگار من پارتی بازی کردم. من از آنها سوال کردم این آقا بودجه ما را صفر کرده، می‌تواند؟ همه هم گفتند نه. جز این بود؟ واقعیت را بگو. شما در ظاهر آدم متدینی هستی.»

پولادگر پس از درگیری با علیرضا دبیر مجمع فدراسیون کشتی را ترک کرد + ویدیو

دبیر از پولادگر می‌پرسد چرا با وجود این میزان از تورم بودجه کل ورزش پایین آمده است؟ اما پولادگر تقصیر را به گردن مجلس می‌اندازد و می‌گوید من مسئول نیستم.

در نهایت بحث های تکراری و شانه خالی کردن معاون وزیر ورزش از پاسخگویی شفاف، پولادگر جلسه را ترک کرده و دبیر خود ریاست مجمع را بر عهده گرفت.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود