گاف خنده دار طناز طباطبایی در لایو احسان کرمی + ویدئو

گاف خنده دار طناز طباطبایی در لایو احسان کرمی + ویدئو

طناز طباطبایی، بازیگر مشهور در لایو مشترکش با احسان کرمی، مجری شناخته شده دچار اشتباه خنده داری شد.

احسان کرمی که هر از گاهی لایو مشترکی با یکی از چهره های مشهور ایرانی در اینستاگرام خود برگزار می کند، این بار به سراغ طناز طباطبایی، بازیگر موفق و محبوب رفته بود.

اما طباطبایی که آشنایی زیادی با برنامه اینستاگرام ندارد به جای پیوستن به لایو احسان کرمی، ابتدا به طور جداگانه لایوی در صفحه ی خود برگزار کرده بود.

پس از آنکه بالاخره طباطبایی متوجه اشتباه خود شد و به لایو کرمی پیوست، آقای مجری اشتباه خانم بازیگر را دستمایه ی شوخی قرار داد و گفت سه روزی است که طباطبایی برای این لایو تلاش می کند.

در ادامه طباطبایی توضیح داد که این اولین لایو اینستاگرامی او است. او همچنین گفت با تکنولوژی بسیار بیگانه است و تا به حال از خود سلفی نگرفته و تنها یک سلفی مشترک با بچه های فیلم سینمایی «خورشید» گرفته است.

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

در سال ۷۹ در کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت کرد.

همان سال از طریق این کلاس برای بازی در سریالی به نام «ذبیح» به کارگردانی عباس مرادیان برای شبکه استانی یزد انتخاب شد و رسماً فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.

پس از بازی در دو سریال دیگر، «جوانی» ساخته ی سعید سلطانی (سال ۸۰) و «رانت خوار کوچک» ساخته ی حسین سهیلی زاده (سال ۸۲)، در سال ۸۳ با نقش آفرینی در فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدر عاملی وارد سینما شد.

طناز طباطبایی در سریال «جوانی» (سال ۸۰)

در سال ۸۶ با بازی در سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید و از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است.

از دیگر آثاری که طناز طباطبایی در آن حضور داشته می توان به سریال های تلویزیونی در چشم باد و پرانتز باز و فیلم های سینمایی شیرین، گزارش یک جشن، نارنجی پوش، هیس دخترها فریاد نمی زنند، آرایش غلیظ، رخ دیوانه، خشم و هیاهو، ویلایی ها، شنای پروانه و خورشید اشاره کرد.

در سال ۹۸ برای نقش آفرینی اش در فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و بازی اش در فیلم «بی رویا» ساخته ی آرین وزیردفتری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره سال ۱۴۰۰ نصیب او ساخت.

طناز طباطبایی جوایز متعدد زیاد دیگری هم از جشنواره های مختلف داخلی و خارجی دریافت کرده است.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های قلب یخی، شاهگوش و یاغی تجربه کرده است و در چند تئاتر هم نقش آفرینی کرده است.

طناز طباطبایی علاوه بر بازیگری، دستی هم در موسیقی و نقاشی دارد.

طناز طباطبایی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

او در مصاحبه ای درباره ی مقوله ی ازدواج گفته:

«ازدواج قابل برنامه ریزی نیست اصولا زنان وقتی سی سالگی را رد می کنند کمی آرام تر می شوند و جدی تر به زندگی شخصی و خانوادگی فکر می کنند. شاید الان نزدیک یک سال و خورده ای باشد که برای من هم آن اتفاق افتاده که دوست دارم فامیلی و خانواده خودم را داشته باشم. این حس خیلی غریزی است و فکر می کنم هر زنی هم آن را تجربه می کند. ولی در مورد ازدواج من به این هم باور دارم که جزو تقدیر هر آدمی است. یعنی آن حرف هایی که از قدیم می گفتند آن کسی که قسمت تو باشد وقتی بیاد خواستگاری دهنت بسته می شود من فکر می کنم این درست است. بنابراین فکر نمی کنم ازدواج امر قابل برنامه ریزی باشد و مثلا شما بتوانید برنامه ریزی کنید که همسری پولدار یا خوش تیپ و … داشته باشید.

از طرفی من در هیچ کجای زندگی ام بحث ظواهر و مادیات برایم پر رنگ نیست و بیشتر عشق و علاقه برایم مهم است مطمئن هستم وقتی زمانش برسد آن مردی می آید که همه چیز بین مان چفت و جفت و درست می شود و درست پیش می رود. زندگی خوشبخت و شاد تنها تصویر من از زندگی زناشویی است و امیدوارم به امید خدا برایم اینطور بشود.»

بدون نظر

ورود